Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Jeg tror heller jeg skal øke kravene mine :roll:

Har hatt det med å ta til takke med det jeg fikk så lenge det virka som om fyren var en grei og koselig fyr som jeg kunne komme overens med.

Jeg ønsker meg en som er like interessert i spill som meg da, men tilogmed det virker som kan være vanskeligere enn jeg trodde :ermm:

Nå er jeg ikke desperat enda da, men jeg har jo tenkt endel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg en som er like interessert i spill som meg da, men tilogmed det virker som kan være vanskeligere enn jeg trodde :ermm:

Nå er jo du riiimelig interessert i spill da. Men nå har jeg vært snill og funnet deg en gutt, han heter fatal1ty og er i følge New York Times verdens beste gamer:

fat-head.jpg

Er han ikke kjekk? :)

Lenke til kommentar

Vært singel i en mnd eller noe .. litt mer kanskje :innocent:

Jeg vet godt hva jeg vil ha / ikke vil ha

En som ikke røyker eller snuser

En som har det artig med å spille xbox360

En som er sosial og trives med å være ute blant folk (komboen der er ganske tricky forstår jeg)

En som er veldig snill og behandler meg bra og som er glad for å være typen min

En som er minst 10 cm høyere enn meg så jeg ikke ser dum ut i høye sko

En som ikke er tjukk og har usunn livsstil

En som ikke er råtynn og alikevel spiser som en hest

En som har jobb og utdannelse eller holder på med utdannelse

En som ikke bruker narkotika

En som har enten mørkt hår eller lyst hår (jeg er ikke begeistret for rødt hår, no affence)

Lista er lang :ermm:

Robbie: Fat4l1ty er drømmemannen min om du får tak i han er jeg deg evig takknemlig ;) ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Lista er lang.

6535655[/snapback]

:wee:

Vel, jeg regner med at det finnes en sånn fyr der ute. Må jo nesten det. :shrug:

6535667[/snapback]

Ja for altså, så lenge han er pen i mine øyne driter jeg i hva andre synes , selv om det selvsagt er kult å introdusere en hunk til venninne- (les: ulve) flokken :!:

Han skal helst ikke like fotball heller :tease:

Lenke til kommentar
Fotball er kjedelig. :shrug:

6535680[/snapback]

Problemet med jenter som ikke liker gutter som igjen liker fotball, er at de rett og slett ikke forstår at dette også er et forhold. Jeg ble "sammen" med fotball for fryktelig mange år siden, det går simpelthen ikke an å "dumpe" fotballforholdet fordi en jente man har vært med kjent med i 10% av fotballlforholdets varighet krever det. Jeg elsker å spille fotball (se på TV er tja, "ok") - men om jeg treffer en jente (uansett hvor pen hun er) som krever at jeg legger mine Predators på hyllen er det helt klart at jeg velger meg selv (les=fotball) fremfor henne.

Lenke til kommentar
Det skjønner jeg, man må jo ta vare på interessene sine selv om man blir sammen med en person.

6535695[/snapback]

Exactly. Interesser man har hatt i mange år er ikke bare interesser, de former deg som menneske. Du ville ikke ha spurt en jente om å bruke linser fordi man helst vil at hun skal ha en annen øyefarve.

Lenke til kommentar
Fotball er kjedelig. :shrug:

6535680[/snapback]

Problemet med jenter som ikke liker gutter som igjen liker fotball, er at de rett og slett ikke forstår at dette også er et forhold. Jeg ble "sammen" med fotball for fryktelig mange år siden, det går simpelthen ikke an å "dumpe" fotballforholdet fordi en jente man har vært med kjent med i 10% av fotballlforholdets varighet krever det. Jeg elsker å spille fotball (se på TV er tja, "ok") - men om jeg treffer en jente (uansett hvor pen hun er) som krever at jeg legger mine Predators på hyllen er det helt klart at jeg velger meg selv (les=fotball) fremfor henne.

6535689[/snapback]

Spille fotball er helt flott, fysisk aktivitet pluss at jeg får fri noen timer hver uke (alenetid)

Det jeg vil unngå er en som på død og liv skal se alle tippekampene og alt ellers av fotball på tv :) Da får jo ikke jeg spillt :whistle:

En som er sånn at nei i dag kan jeg ikke gå ut fordi det og det laget skal spille kamp i kveld....

Lenke til kommentar
Jeg vet godt hva jeg vil ha / ikke vil ha

En som er sosial og trives med å være ute blant folk (komboen der er ganske tricky forstår jeg)

En som har enten mørkt hår eller lyst hår (jeg er ikke begeistret for rødt hår, no affence)

6535655[/snapback]

Er det der absolutte krav? I så tilfelle sliter du kraftig :lol:

Og at din fremtidige type kanskje prioriterer sportsarrangementer på TV fremfor "å gå ut" sammen med deg enkelte ganger er noe du nesten bare må akseptere :) Fotball er tross alt det viktigste i denne verden!

Lenke til kommentar
En som er sånn at nei i dag kan jeg ikke gå ut fordi det og det laget skal spille kamp i kveld....

Ser dere? Jenter forstår ikke.

Okey, hva om vi to skal ut, men din beste venninne (som du har et forhold til) ringer deg og forteller at hun har det veldig vanskelig nå, og at hun vil at du skal komme. Jeg ville jo selvsagt forstått og akseptert det. Så, hva om Real Madrid (som jeg har et forhold til) skal spille finale i Champions League?

Lenke til kommentar
Det skjønner jeg, man må jo ta vare på interessene sine selv om man blir sammen med en person.

6535695[/snapback]

Exactly. Interesser man har hatt i mange år er ikke bare interesser, de former deg som menneske. Du ville ikke ha spurt en jente om å bruke linser fordi man helst vil at hun skal ha en annen øyefarve.

6535704[/snapback]

Sant, sant. ;)

Lenke til kommentar

6535655[/snapback]

Kun usikker med den med høyden. Jeg er 170, er det godkjent?

--

At en jente sier at hun føler at hun "kan snakke med meg om så mye forskjellig, nesten mer enn med andre jenter" er det positivt?

Lenke til kommentar

Ser dere? Jenter forstår ikke.

Okey, hva om vi to skal ut, men din beste venninne (som du har et forhold til) ringer deg og forteller at hun har det veldig vanskelig nå, og at hun vil at du skal komme. Jeg ville jo selvsagt forstått og akseptert det. Så, hva om Real Madrid (som jeg har et forhold til) skal spille finale i Champions League?

6535721[/snapback]

Vel, la oss si at denne venninna mi er helt jævlig deppa helt jævlig ofte, og du igrunn er drittlei av at jeg alltid farter over til henne og blir der i timesvis.

Om det er slik at det hender en gang svært sjelden er det jo helt greit liksom. Og om du bare har ett par lag du liker å følge med er jo det forsåvidt greit også, men en mann som min far, som alltid skal se kamp hele tiden så er det ganske slitsomt.

Da må jeg isåfall ha en tv til som jeg kan både spille på og se tv på mens du (les: eventuelt en annen mann, hehehe) ser på kampene sine.

Nå skal jeg på kamp i ettermiddag faktisk, på molde stadion. Har aldri vært på kamp før, så det kan jo hende jeg returnerer som en ny kvinne ;)

Lenke til kommentar
Kun usikker med den med høyden. Jeg er 170, er det godkjent?

--

At en jente sier at hun føler at hun "kan snakke med meg om så mye forskjellig, nesten mer enn med andre jenter" er det positivt?

6535732[/snapback]

Jeg er 168 cm høy, u do the math ;)

Vel, det er muligens ett kompliment, men kan også være en fin måte å spørre om du egentlig er homofil på :tease:

Lenke til kommentar

Linn Christin: Tenk deg du endelig har kommet inn i en dritbra klan, og denne klanen skal spille en meget viktig kamp lørdagskveld. Så klart er det forståelig om du ikke drar ut med venner/kjæresten da?

Sånn er det med de som er like interessert i fotball som du er i gaming. Så klart er det forståelig om jeg sitter inne for å se Brann i tippeligafinalen! Like forståelig er det om Robbie velger å se Madrid i Chamion Leauge-finalen, framfor å dra ut med venner/kjæreste.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...