Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det der med vekt er noe herk, det skal utrolig mye til for at jeg tar til meg et kompliment. Jeg vet jeg er kraftig, men i hodet mitt er jeg feit. Skikkelig feit. Og når folk sier jeg ikke er det blir jeg sint. Ofte når jeg får komplimenter av gutter kan jeg bli skikkelig fornærmet, fordi jeg ikke er enig og de bare smisker.

Nå forstår jeg plutselig hvorfor ei jente ble RASENDE gal på meg når jeg sa at hun var vakker. (Selv om jeg mente det helt oppriktig).

 

Likevel rart 'tho.

 

Har selv problemer med å ta i mot komplimenter, men det er fordi jeg er så jævla paranoid og tror det er skjulte intensjoner bak ALT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er slettes ikke trygt å gi jenter komplimenter. "Hei, solbrun du var." "Hæ?! Antyder du at jeg tar sol? At jeg bare ligger og sløver?!" "Eeh, nei, jeg bare..." "Du bare hva?! Dessuten er jeg ikke brun i det hele tatt, så hold kjeft!"

Lenke til kommentar
Det er slettes ikke trygt å gi jenter komplimenter. "Hei, solbrun du var." "Hæ?! Antyder du at jeg tar sol? At jeg bare ligger og sløver?!" "Eeh, nei, jeg bare..." "Du bare hva?! Dessuten er jeg ikke brun i det hele tatt, så hold kjeft!"

6534150[/snapback]

:!:

Jeg er også dårlig til å ta komplimenter, men jeg tror jeg klarer å kamuflere det ved å si et beskjedent takk eller likeså e.l. Egentlig så er det ikke ofte jeg tenker over det når jeg får komplimenter. Blir bare en naturlig del av samtalen.

 

EDIT; en tullete setning...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Jeg er singel for første gang på ca seks-syv år. Det føles så rart, det er så uvant å sove alene, ikke få et kyss hver dag og ja, alt liksom.

6534530[/snapback]

Føler med deg...

 

Men det går fint etter en stund når du blir vant til det, jeg har gått kanskje like lenge(6-7 år) som singel og har enda ikke krepert av lengsel. Du finner fort ut at single har mer fritid, hvis du skjønner hva jeg mener. Men selvfølgelig er det herlig å ha en jente (mja, gutt for deg da) å kose seg med uansett hva.

Lenke til kommentar

Jeg lengter også litt etter nærhet må jeg inrømme. Men ikke sånn at jeg er bitter eller desperet eller senker "kravene". (Noe som ville blitt dumt da jeg trossalt vil ha noen som forstår meg.)

 

Men mer litt sånn bare har positive håp for fremtiden. (Nei, har ikke giddet å gå aktivt ut å "lete", slike ting kommer uansett når man minst forventer det. :p)

Lenke til kommentar

Jeg må bare fortelle en liten ting. Jeg kom til å tenke på det når TLZ nevnte det med å "senke kravene".

Jeg var en del sammen med en kompis før, og vi festa en del i en liten periode. Kompisen min var dritlei ei dame, og det med rette. Dama var eiesjuk og tålte ikke at andre jenter snakka med gutter hun hadde møtt først. Da var de liksom hennes. I tillegg var denne dama mindre pen å se på.

Kompisen min hetset den stakkars dama hver eneste fest, hele kvelden. Helt til siste timen kom og festene nærmet seg slutten. Da havnet de alltid i hete omfavnelser i en eller annen sofa. Det sluttet alltid med at han tok med seg denne dama hjem.

Jeg fatter og begriper ikke hvordan man kan blir så desperat at men tar med seg "sin værste fiende" hjem.

Lenke til kommentar
Hei, sorry hvis jeg virker dum, men kan noen si noe som beroligger meg? :p

 

Dama mi er i Spania, og hu er den eneste jenta, og resten er gutter..

( turnleir )

Jeg er bare så jævlig redd for at hu skal finne seg noen andre, tenker på det hele tia, Det er så rart, jeg Stoler på hu, men er alikevel så redd.. hu skriver (Jeg lover at jeg ikke skal gjøre noe, jeg elsker deg) osv.. dere skjønner sikkert..

 

Jeg er bare så redd for det:( kan noen hjelpe meg litt ut her?:p

 

Tror det er fordi jeg syns hu er så fantastisk og perfekt, og jeg har liksom ikke så god tro om meg selv på en måte, så jeg skjønner ikke at hu er sammen med meg liksom..  (vi har vært sammen i 1 og et halvt år, og vi har det kjempe fint, bare hatt en krangel, så forholdet er liksom så overraskende bra)

 

 

edit: hu skal på fest med de og sånt også :(

6533299[/snapback]

 

Slutt å tenk sånn... Stoler du ikke på henne da? Jeg er sikker på at ho tenker på deg hver dag og jeg tror hun ville blitt kvalm av bare tanken på andre gutter enn deg akkuratt da.

Lenke til kommentar
Jeg må bare fortelle en liten ting. Jeg kom til å tenke på det når TLZ nevnte det med å "senke kravene".

Jeg var en del sammen med en kompis før, og vi festa en del i en liten periode. Kompisen min var dritlei ei dame, og det med rette. Dama var eiesjuk og tålte ikke at andre jenter snakka med gutter hun hadde møtt først. Da var de liksom hennes. I tillegg var denne dama mindre pen å se på.

Kompisen min hetset den stakkars dama hver eneste fest, hele kvelden. Helt til siste timen kom og festene nærmet seg slutten. Da havnet de alltid i hete omfavnelser i en eller annen sofa. Det sluttet alltid med at han tok med seg denne dama hjem.

Jeg fatter og begriper ikke hvordan man kan blir så desperat at men tar med seg "sin værste fiende" hjem.

6534629[/snapback]

 

Huffamei. Alkohol har virkelig skadevirkninger. :p

 

 

 

Selv er jeg veldig ensom for tida. For foerste gang paa evigheter er jeg ikke tiltrukket av noen. Ikke en eneste potensiell jeg floerter med. Det har ikke skjedd paa en stund. Ser ut som om jeg forblir alene stund. :(

Lenke til kommentar

Savner ikke eksen min så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre. Savner vell mest noen å holde rundt, kose med, og være glad i.

 

Kan vell ligge noe i at kjærligheten kommer når man minst forventer det. Så nå satser jeg på kokke-utdannelse, jobb i nordsjøen, så en Toyota Supra. :love:

Lenke til kommentar
Selv er jeg veldig ensom for tida. For foerste gang paa evigheter er jeg ikke tiltrukket av noen. Ikke en eneste potensiell jeg floerter med. Det har ikke skjedd paa en stund. Ser ut som om jeg forblir alene stund. :(

6535395[/snapback]

 

Er det ikke snart skolestart? det bruker å bringe nye bekjentskaper :D

Lenke til kommentar
Savner ikke eksen min så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre. Savner vell mest noen å holde rundt, kose med, og være glad i.

 

Kan vell ligge noe i at kjærligheten kommer når man minst forventer det. Så nå satser jeg på kokke-utdannelse, jobb i nordsjøen, så en Toyota Supra.  :love:

6535453[/snapback]

 

det er bra instilling.. husker det tok meg flere mnd å få den instillingen forrige gang jeg ble dumpa..

 

Og nå skjedde det med en ny jente... Samme grunnen også, at hun bare mista følelsene.. Jeg vet jeg ikke bør, men det føles så jævlig som det er noe galt med meg........ Nå vet jeg heldigvis hva som får meg til å komme over fortere.

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid like dumt å senke kravene. Jeg hadde kjempehøye krav og sleit skikkelig med å finne noen som tilfredsstilte alle. Men, en dag fant jeg ut at jeg skulle senke de skikkelig og inngå noen kompromiss. Ikke lenge etter var jeg sammen med Hanne.

:tease:

6535619[/snapback]

Hahahahaha :lol:

 

Hehehe, men du er faktisk inne på noe - det går ikke an "planlegge" hva slags kjæreste man vil ha... men også Hanne da... hahahah. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...