Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der med vekt er noe herk, det skal utrolig mye til for at jeg tar til meg et kompliment. Jeg vet jeg er kraftig, men i hodet mitt er jeg feit. Skikkelig feit. Og når folk sier jeg ikke er det blir jeg sint. Ofte når jeg får komplimenter av gutter kan jeg bli skikkelig fornærmet, fordi jeg ikke er enig og de bare smisker.

 

Uff, jeg er et merkelig vesen...

 

Jeg har foresten gått ned 25 kg i løpet av det siste året...

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
HVem er det som sliter med dårlig selvtillitt?

6531290[/snapback]

 

Jeg :(

6531639[/snapback]

Jeg også. Særlig innen kjærlighet. Vet jeg ikke burde; har et godt liv, vil kalle meg relativt vellykket, har humor, skremmer ikke vekk jentene....men går stadig med følelsen av at jeg ikke har sjansen på noen. "Nei, hun der er for pen for meg". Merkelig siden jeg nylig var sammen med en veldig pen jente i nesten 3 år. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde hatt selvtillitten så hadde jeg kunnet trukket (mer) damer. Men den er der liksom ikke pr idag. Jeg har vært veldig sjenert, men er mye bedre nå. Vil faktisk kalle meg relativt utadvent, men det med å "sjekke" føles så unaturlig og falskt for meg. Den første kontakten er det jeg sliter med. Snakker jeg med ei så er jeg ikke alt for patetisk (tror jeg). Går bare med følelsen av han jenta og venninnene sitter og fniser av meg som tror han har sjanse. Jeg er veldig opptatt av hva folk synes om meg, så jeg spiller det safe.

 

Noen råd? Noen som har en guide til hvordan å bygge opp selvtilliten?

Lenke til kommentar

Hei, sorry hvis jeg virker dum, men kan noen si noe som beroligger meg? :p

 

Dama mi er i Spania, og hu er den eneste jenta, og resten er gutter..

( turnleir )

Jeg er bare så jævlig redd for at hu skal finne seg noen andre, tenker på det hele tia, Det er så rart, jeg Stoler på hu, men er alikevel så redd.. hu skriver (Jeg lover at jeg ikke skal gjøre noe, jeg elsker deg) osv.. dere skjønner sikkert..

 

Jeg er bare så redd for det:( kan noen hjelpe meg litt ut her?:p

 

Tror det er fordi jeg syns hu er så fantastisk og perfekt, og jeg har liksom ikke så god tro om meg selv på en måte, så jeg skjønner ikke at hu er sammen med meg liksom.. (vi har vært sammen i 1 og et halvt år, og vi har det kjempe fint, bare hatt en krangel, så forholdet er liksom så overraskende bra)

 

 

edit: hu skal på fest med de og sånt også :(

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Plis, noen seriøse forslag? :p sorry at jeg virker dum, men trenger å høre noe ! :p

6533316[/snapback]

 

Ta det med ro. Send meldinger. Du og hun har vært kjærester i over 1 og et halvt år, og jeg trur neppe hun svikter/dumper deg pga en liten tur til Spania. Be cool :cool:

Lenke til kommentar

Crawford: Ta det med ro! ;)

Eks-kjæresten min var noe ala det samme, i Spania med 12 gutter og en annen jente.. Det gikk kjempefint! Snakket med henne over telefon hver dag, og innså til slutt at jenter har guttevenner, som forblir venner, ikke noe mer!

 

Jeg tror kjæresten din ikke finner på noe tull i Spania. Dere har jo vært sammen i et og et halvt år, og noe har jo ikke skjedd tidligere. Og hun har vel guttevenner hun har vært med før(?) Hvorfor skal det skje noe nå?

 

Ta det med ro, finn på noe med kompisgjengen, og ikke prøv å tenk så mye på det!

Lenke til kommentar
Plis, noen seriøse forslag? :p sorry at jeg virker dum, men trenger å høre noe !  ;)

6533316[/snapback]

Kom deg ut og send henne meldinger om at du er ute og fester.

6533353[/snapback]

 

Ja, faktisk. Er det jeg foretrekker å gjøre.

 

Skjønner deg godt, men du skal se at alt ordner seg når hun kommer hjem igjen!

Lenke til kommentar
Plis, noen seriøse forslag? :p sorry at jeg virker dum, men trenger å høre noe !  ;)

6533316[/snapback]

Kom deg ut og send henne meldinger om at du er ute og fester.

6533353[/snapback]

Men for all del ikke si at du roter med damer for å prøve å få henne til å holde seg unna. Ender vel opp med at hu kanskje køyer med en av de spreke turnera.

:no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...