Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Er ganske enig i listen til CLC. Men må legge til at for noen jenter er magemuskler og sex viktige punkter.. :wee:

5087938[/snapback]

 

Klart det..når det er dårlig så blir det plutselig et stort problem. Er sexen bra derimot tenker man ikke så mye over det, men med en gang det svikter..woah.

 

Magemuskler..hvis det i utg.punktet var helt fint, men så forandrer magen seg til en vaskeball en stund ut i forholdet så er jo ikke det såå kos akkurat. Viser at personen du er sammen med tar deg litt for gitt rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du trenger jo ikke å ignorere henne, men la det være hun som tar initiativet.

5087951[/snapback]

Ja, sant. Men det har seg slik at hun stadig vekk kommer løpende blid og fornøyd i kantina på skolen, og slår seg ned vedsiden av meg. Og er ofte hun som tar kontakt på messenger... Men så har det seg slik at det er jeg som ikke klarer å få henne ut av tankene da :S

Lenke til kommentar
Er ganske enig i listen til CLC. Men må legge til at for noen jenter er magemuskler og sex viktige punkter.. :wee:

5087938[/snapback]

Alle klarer vel å ha sex etter litt opplæring vil jeg tro.

Og ønsker du 'six-pack' er det bare å sende typen på slankekur.

5087954[/snapback]

 

Forskjell på å klare det og det å være en sexgud slik som underteknede.

Lenke til kommentar
Du trenger jo ikke å ignorere henne, men la det være hun som tar initiativet.

5087951[/snapback]

Ja, sant. Men det har seg slik at hun stadig vekk kommer løpende blid og fornøyd i kantina på skolen, og slår seg ned vedsiden av meg. Og er ofte hun som tar kontakt på messenger... Men så har det seg slik at det er jeg som ikke klarer å få henne ut av tankene da :S

5087974[/snapback]

 

 

mhm..skjønner, da har du jo et lite dilemma :hmm: Har ikke mye konstruktivt å komme med for øyeblikket. Lykke til videre ihvertfall :)

 

Edit: leif

Endret av Gene
Lenke til kommentar
mhm..skjønner, da har du jo et lite dilemma :hmm: Har ikke mye konstruktivt å komme med for øyeblikket. Lykke til videre ihvertfall :)

 

Edit: leif

5087983[/snapback]

Jeg sier i fra så fort det skjer noe nytt på fronten vettu ;)

 

Takk for hjelpen sålangt.

 

 

EDIT

Håper magemuskler er viktig inv_biggrin.gif

Håper humor er viktig.... Har konstant latterkrampe når jeg er sammens med henne ;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Er ganske enig i listen til CLC. Men må legge til at for noen jenter er magemuskler og sex viktige punkter.. :wee:

5087938[/snapback]

Alle klarer vel å ha sex etter litt opplæring vil jeg tro.

Og ønsker du 'six-pack' er det bare å sende typen på slankekur.

5087954[/snapback]

 

Forskjell på å klare det og det å være en sexgud slik som underteknede.

5087976[/snapback]

what he said.

Lenke til kommentar
Håper humor er viktig.... Har konstant latterkrampe når jeg er sammens med henne ;)

5087992[/snapback]

Det er et vannvittig pluss...

 

Jeg kan fort bli forelsket i jenter som får meg til å le... får meg til å ha en mer avslappet følelse e.l.

 

Jeg hadde en bra dag i dag, forresten... hadde lættiz store deler av dagen og klarte å skape liv igjen for første gang på lenge. Merker at når jeg er glad, blir plutselig alle andre glade også...

Lenke til kommentar
No offence, men er ikke dette ting som somregel klaffer av seg selv da? Jeg kan ikke si jeg har noe erfaring på dette området, men når jeg blir forelsket så er det noe av det minste jeg tenker på om hun kan tilfredstille mine seksuelle behov.

5087918[/snapback]

 

Etter noen ganger så forstår du nok hva som menes her, og blir opptatt av det du også.

Lenke til kommentar
Koslig samtale det her  :)  men mattepugging i morgen..så natta alle sammen! *kose på*

 

PS: venter fremdeles på klem fra RxjOn altså.. :ermm:

5088029[/snapback]

Natta, lykke til i morra.

 

Opptater oss om hvordan det går med deg og typen da;)

 

Etter noen ganger så forstår du nok hva som menes her, og blir opptatt av det du også.
Maybe, maybe not ;)
Lenke til kommentar

Vel, etter3 år og 3 dager ble det slutt Hun hadde ptlig ingen følelser for meg lengre, viste seg at hun rngte en annen gutt etter at jeg hadde reist. :no:

 

Rart i gunn,det skede plutslig. Værste at hun sa det ikke til meg. Bare en fordømt lapp..... Følte meg lite verdsatt kan man si...

Lenke til kommentar
Er ganske enig i listen til CLC. Men må legge til at for noen jenter er magemuskler og sex viktige punkter.. :wee:

5087938[/snapback]

Alle klarer vel å ha sex etter litt opplæring vil jeg tro.

Og ønsker du 'six-pack' er det bare å sende typen på slankekur.

5087954[/snapback]

 

Spørsmålet er om vi gidder å gi dem opplæring :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...