Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Linn Christin: Hvordan klarte du å gå ned 17 kg? Jeg har trent i 1 mnd nå og har gått OPP 10 kg  :( Forhåpentligvis er det muskler, men jeg syns jeg har fått større mage og sånt.

LITT off-topic  :whistle: (Du kan godt svare på PM hvis du har tid og lyst, så vi slipper off-topic'en)

6531070[/snapback]

Luft og kjærlighet (for å holde det on topic)

Nei men seriøst, det spiller liten rolle hvor mye du trener dersom du spiser mer kalorier enn du klarer å forbrenne. Trening hjelper selvsagt slik at du forbrenner mer, og i lengden når du får mer muskler vil du forbrenne mer uansett. Mitt kalori inntak per dag ligger vel gjennomsnittslig rundt 1000, og jeg går aldri over 1500. På den måten forbrenner jeg alltid minst 500 kcal ekstra per dag.

Å selvfølgelig... sukkerbrus, godteri, potetgull, god mat, brød +++ has got to go :p

EDIT: ja, gutter flest driker sukkercola... gutter flest er vel generelt ganske usunne i kosten har jeg inntrykk av. Min neste type skal ikke være for tynn, ikke for tykk men akkurat midt imellom:)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt hva du mener Linn. :)

--

For seks år siden så døde faren min, noe som selvsagt gikk hardt inn på meg. Jeg var deprimert, og jeg spiste. MYE. Gikk opp 20kg på et par måneder, og ble deprimert av det også. Jeg var oppe i 102 kg, da fikk jeg nok. Tenkte at noe måtte gjøres. Gikk ned 10 kg, og har holdt meg på 92 kg siden det. Men jeg er fortsatt ikke fornøyd, og jeg vil ned enda mer.

Har kuttet ut det meste av det jeg spiste før, cola, godteri, kaker ++. (om jeg drikker brus så er det light.

Kylling er noe jeg spiser mye, det og salat. :love: Ellers så er svinekjøtt noe jeg også anbefaler. Vann går det også mye av, alt fra 2 til 4 liter om dagen.

Ei jeg var sammen med elsket MC'ern mat, men jeg blir bare kvalm av det. Spiser der kanskje en gang hver tredje måned, og bensinstasjonmat spiser jeg om jeg har veldig dårlig tid og ikke har tid til matlaging selv.

Men jeg har vel bare kommet til ennå et punkt at jeg ikke orker denna "sakkosekken" lenger, og for min del så vil jeg ned litt til. :)

Lenke til kommentar
Om den som slanker seg vil det selv er det jo ingenting galt i det :) Jeg gikk i høst/vinter ned 17 kg, og har siden holdt vekten...

Hey, fint for deg.

Jeg har gått ned 20 :b *skryte mer enn deg*

Var oppe i 95 på det værste D:

Uansett.

Kjærlighet + meg = 0 for øyeblikket xD

Lenke til kommentar
Om den som slanker seg vil det selv er det jo ingenting galt i det :) Jeg gikk i høst/vinter ned 17 kg, og har siden holdt vekten...

Hey, fint for deg.

Jeg har gått ned 20 :b *skryte mer enn deg*

Var oppe i 95 på det værste D:

Uansett.

Kjærlighet + meg = 0 for øyeblikket xD

6531203[/snapback]

Vel, så har jeg mugger på 5 kg også, så det går opp i opp :!:

Lenke til kommentar

Haha, nei jeg har ikke funnet noen grei måte å få veid de på så jeg vettafæn hva de veier :cool:

Anng kroppsfett så er det for gutter normalt med 10-20, og for jenter med 20-30.

Men jeg synes da vi begge har vært flinke å slanke oss, og jeg er ikke ferdig enda, så skal nok slå deg;)

22 kg er målet

Lenke til kommentar
Haha, nei jeg har ikke funnet noen grei måte å få veid de på så jeg vettafæn hva de veier  :cool:

Anng kroppsfett så er det for gutter normalt med 10-20, og for jenter med 20-30.

Men jeg synes da vi begge har vært flinke å slanke oss, og jeg er ikke ferdig enda, så skal nok slå deg;)

22 kg er målet

6531251[/snapback]

Før og etter bildet i bikini :) ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...