darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 For meg er det ALLER viktigste at personen føler seg vel med seg selv. Ingenting er så usexy som en person med dritdårlig selvtillitt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Går i lyse klær, men jeg bruker ikke fin bukser, bruker som regel lyse dongri bukser. Solefald prøv dykking, det tar av fettet på et par uker. Endret 21. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 enig i det darkness|. det er slitsomt å vere ilag med en sånn person. og visst personen er alt for sjenert med kroppen sin, så ødelegger det litt for fine øyblikk som en kunne hatt... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Går i lyse klær, men jeg bruker ikke fin bukser, bruker som regel lyse dongri bukser. Solefald prøv dykking, det tar av fettet på et par uker. 6530727[/snapback] hehe..trenger ikkje mindre fett, er 78kg og 184 høg.. =) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hmm..tynn du da..veldig tynn =) for eg er tynn eg skjønner ikkje kva som veger på meg egentlig, men eg har ganske kraftige lår muskler. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har strekkmerker på bicepsen, slå den. Haha Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er bare på høyre sida, du ser det ikke så godt til vanlig, men om jeg løfter opp arma vises det ganske godt. Jeg aner ikke åssen jeg har fått det, viste ikke det var mulig engang. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Faen så tynn du er Neppe. Veier selv 80 kg, og er 195 cm høy. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Muskler veier mer enn fett Derfor skal jeg på McDonals nå! Vekt er alt! [/ironi] Men dette er en kjærlighetstråd Finnes sikkert en kroppstråd også her på forumet gutter (ja, annet enn Babetråden!) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg hele familien min er tynn. Kropp har også noe med kjærlighet å gjøre Endret 21. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 tilbake til topic..er jo bra at en tenker over ting, som f.eks eg og neppe har gjort, vert litt slappe med den pyntinga avogtil. eg lærte veldig mykje om meg sjøl i det forholdet eg nettopp avslutta, kan vel egentlig sei at eg vokste som person, og eg fekk ganske mange aha opplevelser over min oppførsel, så eg har vertfall lært av det, og det er jo det viktigste, eit forhold er jo en erfaring, og desto meir erfaring, så er en bedre forberedt, observang og klar over endel ting, når en f.eks møter drømme dama, og vil ha akkuratt den personen.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tror du drømme dama finnes da Solefald ? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 For meg er det ALLER viktigste at personen føler seg vel med seg selv. Ingenting er så usexy som en person med dritdårlig selvtillitt. 6530721[/snapback] I mitt forrige forhold så var det ingen av oss som var fornøyd egentlig. Ble utrolig slitsomt etterhvert. --- Jeg har begynt med trening nå, og skal bli kvitt litt fett. På tide at det skjer noe, vil ikke ende opp som halve slekta mi heller. Og jeg vil føle meg bedre, det er hovedgrunnen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 drømme dama fins vel klart, med sine minuser og plusser ho også, enkelt og greit, eg vil ha ei som eg kan vere stolt over, både utsjånads messig, ei som kan å snakke for seg, oppfører seg skikkelig, (da tenker eg ikkje at ho ikkje skal like litt kinky oppførsel i det offentlige), en person som tør å drite seg ut litt. som virkelig viser at ho elsker meg.. er jo mange som passer den beskrivelsen.. men alle personer har sine negative, og positive. finne den personen som har dei positive sidene du trenger, da er det lettere å ikkje bry seg om dei ikkje så positive sidene. men at det fins den ene rette er berre bulls*** syns eg.. eg trur ikkje på skjebne eller sånt, en gjer livet til det en vil. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 For meg er det ALLER viktigste at personen føler seg vel med seg selv. Ingenting er så usexy som en person med dritdårlig selvtillitt. 6530721[/snapback] I mitt forrige forhold så var det ingen av oss som var fornøyd egentlig. Ble utrolig slitsomt etterhvert. --- Jeg har begynt med trening nå, og skal bli kvitt litt fett. På tide at det skjer noe, vil ikke ende opp som halve slekta mi heller. Og jeg vil føle meg bedre, det er hovedgrunnen. 6530856[/snapback] xn min var ikkje fornøgd med sin, SLITSOMT, og sjølvtilitten var lav.. eg er stortsett fornøgd med min, men har lyst vere litt stolt over kroppen også=) lykke til =) resultatet blir sikkert bra=) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 absolutt =) ekstreme slanke kurer er fy fy...det hadde eg aldri støtta vertfall. 6530682[/snapback] Om dn som slanker seg vil det selv er det jo ingenting galt i det Jeg gikk i høst/vinter ned 17 kg, og har siden holdt vekten, og i senere tid begynt å trene for også å stramme opp. Det hjalp meg mye med å få ett bedre forhold til meg selv, og på den måten bedre selvtillit. En person som er fornøyd med seg selv er gladere og mer fornøyd. Nå ble det jo slutt mellom meg og typen, men det var av helt andre grunner, og nå sitter jeg igjen med en kropp jeg langt ifra skjemmes av. Om jeg hadde blitt alene med gamlekroppen min vet jeg ikke hva som hadde skjedd... da hadde jeg nok vært ganske langt nede. Istedet kan jeg se framover. Anng hva man ser etter hos en partner.. jeg er nødt til å like utseendet. Men anng størrelse/vekt så kan han heller ha litt ekstra på kroppen, enn litt for lite. Tanken på å ha en type som veier mindre enn meg, og er smalere enn meg får meg til å gremmes, og jeg tror ikke hodet mitt hadde takla det. Jeg hadde garantert fått spiseforstyrrelser og endt opp med å ødelegge kroppen min Og så vil jeg ha en fyr som ikke spiser usunnt, og som ikke drikker cola med sukker i. Han skal like kylling, og ikke være glad i å kjøpe seg burgere og pølser ute Mission impossible 4 Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Linn Christin: Hvordan klarte du å gå ned 17 kg? Jeg har trent i 1 mnd nå og har gått OPP 10 kg Forhåpentligvis er det muskler, men jeg syns jeg har fått større mage og sånt. LITT off-topic (Du kan godt svare på PM hvis du har tid og lyst, så vi slipper off-topic'en) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Linn C: nei er ikkje noke gale i det, så lenge det ikkje går for langt liksom, som f.eks at personen ikkje kan vere med å lage eit skikkelig fint, måltid, men må droppe heile greia pga må passe på forma. det skal jo vere litt kvinne igjen liksom. det er flott. *klappe* er bra du er fornøgd no da..veldig viktig det.. eg er glad på dine vegner. må nesten le (ikkje vondt meint)...en fyr som ikkje drikker vanlig cola? det er sjeldent .da må du vel nesten finne deg en som har diabetes=) Endret 21. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg