Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) utsjånad har jo endel å sei i begynnelsen, er jo den du legger først merke til, og ingen kan vel akkuratt nekte på, at dei liker at kjæresten tar seg bra ut, er jo endel som seier at dei ikkje bryr seg om kva andre syns da, men ingen kan nekte på at dei føler seg litt stolt visst dei tar med den flotte dama\ lekre hunken når dei treffer vennane sine. hørest jo egentlig overfladisk ut, men det stemmer jo. personlighet er jo meget viktig, er jo personen du skal kommunisere med. eller kva meiner folket? noken jenter som kjem med noken fornuftige ord? Endret 21. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg synes dei fleste mennesker er ganske pene. Er sjeldent jeg ser noen som er direkte stygg. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 utsjånad har jo endel å sei i begynnelsen, er jo den du legger først merke til, og ingen kan vel akkuratt nekte på, at dei liker at kjæresten tar seg bra ut, er jo endel som seier at dei ikkje bryr seg om kva andre syns da, men ingen kan nekte på at dei føler seg litt stolt visst dei tar med den flotte dama\ lekre hunken når dei treffer vennane sine.hørest jo egentlig overfladisk ut, men det stemmer jo. personlighet er jo meget viktig, er jo personen du skal kommunisere med. eller kva meiner folket? noken jenter som kjem med noken fornuftige ord? 6530169[/snapback] tror ikke jeg kunne sagt det bedre selv.. i begynnelsen mest utseende... og når man blir kjent er det personligheten.. om ikke personlighetene passer så går det sjelden bra... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Folk kan se å kjekke/pene ut som de bare vil. Er ikke kjemien der så kan man bare glemme det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er jo en smakssak om man finner den andre personen attraktiv eller ikke. Kjemien vil vel ikke være der om man finner den andre personen ekkel eller frastøtende Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tenkte ikke på noen som så helt paralysert ut eller det. Men en litt normal gjennomsnitlig fyr. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Da er det jo ikke noe problem om kjemien er der Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Personligheten kan gjøre en person penere enn han/hun egentlig er. Problemet er jo å finne ut om denne personligheten. Jeg tror utseende er viktig for å treffe personer. Det er det første man ser, og det er det man går utifra første gang man treffes. Jeg synes også man bør ha en seksuell tiltrekningskraft (i mangelen av et bedre uttrykk) selv om det er den indre man bryr seg mest om. Man må da tenne på partneren sin, og det gjør man vel ofte ikke av personlighet alene. Vet ikke om det er slik for alle, men å være i et forhold med noen man ikke synes er pen er vel litt...tafatt for min del. For all del, jeg hadde akseptert økende alder og at hun ikke alltid ville være like smekker, men hadde ihvertfall satt pris på at hun gjorde det beste utav det (igjen, utseende hennes hadde vært bedre i mine øyne pga personligheten!). Og det er jo litt stas å være sammen med en attraktiv person! Jeg likte å "vise frem" kjæresten min. Det gjorde meg stolt. Idiotisk? Kanskje...men det betydde noe allikevel. Men det betydde langt fra mest. EDIT: La til litt inni rotet der... Endret 21. juli 2006 av smetho Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det var godt sagt Smetho. Men seksuell tiltrekning tror jeg mangler hos ganske mange. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 er det endel som har tenkt over at avogtil, så skulle dei f.eks ønske at kjæresten hadde stramma opp lår, rumpe, eller mage f.eks, fått litt muskler etc.., det har eg gjort sjølv, men ho det gjaldt, tenkte på det sjøl også, og eg hadde ikkje trent på ei stund, så vi lagde avtale om at vi skulle trene endel, for vår egen del etc.. men virker som at det er endel (utifra kva noken av mine venner har sagt) som tenker på at kjæresten kanskje burde stramme opp rumpa f.eks, men dei tenker liksom ikkje over at dei kunne gjort noke sjølv også. alle vil jo ha fin kropp.. og det virker som at i endel forhold, så etter ei stund, så glømmer dei å pynte seg for kverandre. eg var desverre litt slapp med det på slutten av mitt forrige forhold.. ting som er ganske viktig. vart litt vas her, men måtte berre skrive litt =) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Stygge folk blir ihvertfall "styggere" hvis de er kjipe folk itillegg, syns jeg. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 å vere seksuelt tiltrekt er jo VELDIG viktig, vertfall for meg. sexen må vere bra..enkelt og greit, sexen må vere god, man skal jo trossalt han GANSKE mykje sex...og man merker jo på sexen om forholdet er bra også.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 er det endel som har tenkt over at avogtil, så skulle dei f.eks ønske at kjæresten hadde stramma opp lår, rumpe, eller mage f.eks, fått litt muskler etc.., det har eg gjort sjølv, men ho det gjaldt, tenkte på det sjøl også, og eg hadde ikkje trent på ei stund, så vi lagde avtale om at vi skulle trene endel, for vår egen del etc.. men virker som at det er endel (utifra kva noken av mine venner har sagt) som tenker på at kjæresten kanskje burde stramme opp rumpa f.eks, men dei tenker liksom ikkje over at dei kunne gjort noke sjølv også. alle vil jo ha fin kropp.. og det virker som at i endel forhold, så etter ei stund, så glømmer dei å pynte seg for kverandre. eg var desverre litt slapp med det på slutten av mitt forrige forhold.. ting som er ganske viktig. vart litt vas her, men måtte berre skrive litt =) 6530617[/snapback] Er enig i at man bør fikse seg opp for partneren sin (til en viss grad!). Jeg burde absolutt vært flinkere der. Burde ha gjort ting med håret før, burde ha trent litt mer osv, ting jeg har gjort nå når jeg ble singel...men som jeg ikke gjorde for henne. Jeg er med på å støtte partneren dersom de vil f.eks stramme opp fisken med å begynne å trene f.eks. Jeg er derimot veldig skeptisk til å støtte ekstreme slankekurer, og jeg ville IKKE ha pusha på om at hun burde forandre deler av seg, f.eks sagt hun var for tjukk eller burde kirurgisk fikse på ting. Å gjør slikt er frekt, egoistisk og kan være veldig ødeleggende for jenta. Det er ikke verdt det. Personligheten overgår her kroppslig flisespikkeri til de grader! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ? 6530653[/snapback] er vel omtrent samme størrelsen ofte ja..var det mitt innlegg istad du kommenterte? med tanke på trening og slikt, så tenkte eg berre på å stramme opp, få litt muskler etc.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 er det endel som har tenkt over at avogtil, så skulle dei f.eks ønske at kjæresten hadde stramma opp lår, rumpe, eller mage f.eks, fått litt muskler etc.., det har eg gjort sjølv, men ho det gjaldt, tenkte på det sjøl også, og eg hadde ikkje trent på ei stund, så vi lagde avtale om at vi skulle trene endel, for vår egen del etc.. men virker som at det er endel (utifra kva noken av mine venner har sagt) som tenker på at kjæresten kanskje burde stramme opp rumpa f.eks, men dei tenker liksom ikkje over at dei kunne gjort noke sjølv også. alle vil jo ha fin kropp.. og det virker som at i endel forhold, så etter ei stund, så glømmer dei å pynte seg for kverandre. eg var desverre litt slapp med det på slutten av mitt forrige forhold.. ting som er ganske viktig. vart litt vas her, men måtte berre skrive litt =) 6530617[/snapback] Er enig i at man bør fikse seg opp for partneren sin (til en viss grad!). Jeg burde absolutt vært flinkere der. Burde ha gjort ting med håret før, burde ha trent litt mer osv, ting jeg har gjort nå når jeg ble singel...men som jeg ikke gjorde for henne. Jeg er med på å støtte partneren dersom de vil f.eks stramme opp fisken med å begynne å trene f.eks. Jeg er derimot veldig skeptisk til å støtte ekstreme slankekurer, og jeg ville IKKE ha pusha på om at hun burde forandre deler av seg, f.eks sagt hun var for tjukk eller burde kirurgisk fikse på ting. Å gjør slikt er frekt, egoistisk og kan være veldig ødeleggende for jenta. Det er ikke verdt det. Personligheten overgår her kroppslig flisespikkeri til de grader! 6530668[/snapback] absolutt =) ekstreme slanke kurer er fy fy...det hadde eg aldri støtta vertfall. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg trener, men det er ikke for partern min. Det er fordi jeg synes det er gøy og svømme. Jeg er flink til å kjøpe klær som dama mi liker. Ikke vanlig college genser og sånt. Men ei skjorte å litt sånnt. Må også bruke litt "finere" klær på grunn av jobben. Så er ikke så mye hettegenser det går på Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 må jo vere for din egen del og, ellers så er jo det ikkje mykje vits. skal begynne å svømme igjen eg og om ei stund, må få fiksa kneet mitt først:/ da blir det sykling, svømming og vekter =) eg går stortsett med "fin bukser" og skjorte..egentlig det einaste eg går med..stort sett mørke kler.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg