Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alle som gråter like lett heller da. Jeg begynner å gråte om jeg hører den riktige sangen for eksempel. Gråt aldri da jeg var sammen med eksen, men det er vel fordi det tar litt lenger tid for meg før jeg virkelig vet at jeg kan stole på personen.

 

(Har sikkert noe med oppveksten min å gjøre.)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg klarer å gråte ordentlig med mindre noen veldig nær meg dør elno. Det er bare ikke i min natur lengre...

 

Det er UTROLIG stor forskjell på oss gutter når det gjelder sånt, og selv om noen av oss ikke gråter så mye, betyr ikke det at vi ikke har følelser eller blir ordentlig deppa eller lei oss.

Lenke til kommentar

Skal vi se nå.. jeg gråt da jeg lå og funderte over hvordan det hadde vært å ha kreft, for så å dø vekk fra kjæresten min. Ooog jeg gråt da jeg trodde ekskjæresten ville drepe seg. Jeg er fremdeles glad i henne.

 

Det er alle gangene jeg har grått i år. Selv om jeg har hatt flere grunner til å bryte sammen i gråt. Rart med det :hmm:

Lenke til kommentar
Ordner seg for snille gutter til slutt!

6525449[/snapback]

 

Good guys always finish last. Kjør hardt, kjør stil. Kynisme er veien.

6525455[/snapback]

Selv om jeg ikke liker å måtte innrømme det; wh1te for president. Snill gutt kan man være etter at man har startet et forhold, det nytter ikke å være snill gutt og forvente "å få seg noe". Det skjer ikke, og det vet vi alle så altfor godt. (Jeg snakker ikke bare av egen erfaring, altså.)

Lenke til kommentar

takk for alle de snille svarene jeg fikk :) var smud å lese gjennom det etter en hard dag. Jeg har ikke grått i det hele tatt idag, men jeg gleder meg til tårene kommer, fordi jeg føler meg alltid bedre etterpå..

 

Det er sant hva white sier. uåpnåelige gutter er mye mer ettertraktede enn pågående kjekkaser, og utseende har langt i fra alt å si

Lenke til kommentar

I sta hadde jeg tenkt til å skrive at jeg ikke kunne huske sist jeg gråt. Men denne kvelden møtte jeg en så utrolig søt jente at det halve kunne vært nok!

 

Jeg satt og snakka med hun og noen andre gutter og jenter og så satt hun seg på fanget mitt. Så strøk jeg henne over leggen og sånt. Så skulle vi gå og da var det ikke noe mere kosing, vi bare gikk rundt over alt og satt oss ned på diverse steder.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det virker helt håpløst! Når jeg gikk hjem i sta så gråt jeg HELE vegen! Patetisk, men jeg gjorde det! Jeg drev å tenkte at en så utrolig skjønn jente kommer aldri til å like meg tilbake!

 

Hadde det vært en annen type jente så hadde jeg aldri tenkt at jeg ikke kunne få henne, men denne jenta er bare så jævlig perfekt.

 

EDIT: Nå er det seriøst her.. Nå er det slutt på å gå etter jenter som jeg egentlig ikke har følelser for. Jeg skal finne meg en jente som virkelig er noe å satse på. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal klare det. Det er helt umulig å få en jente man liker, man må nesten ta det man får, har jeg alltid tenkt. Men får jeg ikke det jeg vil ha nå, så driter jeg i det. Da driter jeg i alt. Da er det biler og motor 24/7 resten av livet... Pisse, drite, sove, skru, spise og kjøre og kanskje dusje.

 

Nå er det på nippet til at det klikker i hue mitt.. Jeg er helt oppgitt, jeg har gitt opp snart. Jeg må ha en lidenskap og følge gjennom livet hvis ikke går alt til helvette. Jeg kan ikke gå rundt som om jenter skulle vært livet, for det er det faen meg ikke.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

jeg forstår akkurat åssen du har det, men du må bare slappe av litt.. jeg vet ikke hvor gammel du er, men det er nok ikke helt på tide å bli desperat. Mange går hele livet uten kvinnelig oppmerksomhet! tenk på det.

 

Når jeg det gjelder jenta, så satt hun seg på fanget ditt! Du koste med hnne uten at hun gjorde noe imot! du var sammen med henne stort sett hele kvelden, men alikavel sier du at hun aldri kunne likt deg? Jeg sier ta deg sammen og sjarmer denne dama i senk!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det er ganske stygt gjort mot den andre personen å ta noen bare fordi du ikke tror du kan få noe bedre :ermm:

 

Men jeg skal også gjøre slik nå, slutt på å bare være sammen med gutter fordi de liker meg. Da får jeg heller leve uten kosen til jeg finner noen jeg liker :)

 

Stakkars bikkja kan vente seg mye stryk nuss og klem framover!

Lenke til kommentar

har vert sånn før eg også desverre, heldigvis ferdig med det, man blir jo lei av forhold som er uten mål og meining egentlig. man må jo vere skikkelig stolt over personen man er ilag med, både personlighets messig og utsjånaden.

 

er det virkelig noken her som meiner at utsjånad ikkje betyr noke?

Lenke til kommentar
har vert sånn før eg også desverre, heldigvis ferdig med det, man blir jo lei av forhold som er uten mål og meining egentlig. man må jo vere skikkelig stolt over personen man er ilag med, både personlighets messig og utsjånaden.

 

er det virkelig noken her som meiner at utsjånad ikkje betyr noke?

6530135[/snapback]

 

Han som sier det ikke har det han lyver vel.

 

Men det har vel mer å si i starten ?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
er det virkelig noken her som meiner at utsjånad ikkje betyr noke?

6530135[/snapback]

 

Det betyr noe, til en viss grad. Kan ikke bli sammen med jenter med downs-look, men jeg kan lett forelske meg i helt vanlige jenter. Stort sett alle jenter har noe søtt i seg, og jeg syntes personlighet har uendelig mye mer å si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...