Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

da var det slutt mellom meg og dama... Jeg ville ikke at det skulle bli sånn, men noen ganger må man vel bare la dem gå hvis ting går dårlig... Nå skal jeg på jobb til ikveld, vet ikke om det er bra eller dumt... Føler for å gråte, men jeg tror ikke det kommer til å skje. jeg vet åssen det er å miste en kjæreste, så det går nok bra.. Jeg trenger ikke råd, det holder med "jeg føler med deg", fordi det hjelper utrolig mye, om noen har lyst til å si noe.

:(

6525140[/snapback]

 

Aww, føler med deg. Det å miste en så nær person er sinnsykt trist. Jeg mista dama ved nyttår, det var litt merkelig, fordi jeg gråt ikke. Skjulte sorgen, liksom. Det var ikke så bra, fordi skjedde det en bitteliten ting, (f.eks knuse et glass) så begynte jeg å gråte mye fortere enn vanlig.

 

 

Så, å miste en kjæreste er jævla trist. :cry:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutter må bli flinkere å vise dama si hvor mye hun betyr for de MENS de er sammen.

 

Mange av x'ene deres har sikkert ikke sett dere gråte i det heletatt mens dere var sammen, am I right? :)

 

Det er vanskelig å gå frahverandre selv om man vet at ikke alt er som det burde være, men look on the bright side

 

Dere har mye godt foran dere. Tenk å være nyforelska og ha fått den du vil ha :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ordner seg for snille gutter til slutt!

6525449[/snapback]

 

Good guys always finish last. Kjør hardt, kjør stil. Kynisme er veien.

Lenke til kommentar
Gutter må bli flinkere å vise dama si hvor mye hun betyr for de MENS de er sammen.

 

Mange av x'ene deres har sikkert ikke sett dere gråte i det heletatt mens dere var sammen, am I right?  :)

 

Det er vanskelig å gå frahverandre selv om man vet at ikke alt er som det burde være, men look on the bright side

 

Dere har mye godt foran dere. Tenk å være nyforelska og ha fått den du vil ha  :love:

6525421[/snapback]

Hva mener du å gråte? Felle en tåre, eller sitte og virkelig sippe? Det er ikke alle som begynner å sippe, selv om det er mye som kan være skikkelig trist.

 

Selv i mine dypeste mørkeste øyeblikk når jeg er dritlei fordi mamma døde kommer det ikke så mye tårer... :(

Lenke til kommentar
Hva mener du å gråte? Felle en tåre, eller sitte og virkelig sippe? Det er ikke alle som begynner å sippe, selv om det er mye som kan være skikkelig trist.

 

Selv i mine dypeste mørkeste øyeblikk når jeg er dritlei fordi mamma døde kommer det ikke så mye tårer... :(

6525489[/snapback]

 

gråte, som med tårer og sprukken stemme og hele pakka!

Lenke til kommentar
Hva mener du å gråte? Felle en tåre, eller sitte og virkelig sippe? Det er ikke alle som begynner å sippe, selv om det er mye som kan være skikkelig trist.

 

Selv i mine dypeste mørkeste øyeblikk når jeg er dritlei fordi mamma døde kommer det ikke så mye tårer... :(

6525489[/snapback]

 

gråte, som med tårer og sprukken stemme og hele pakka!

6526065[/snapback]

 

jeg "gråt" faktisk her om dagen, og jeg er enda ikke sammen med henne... :blush:

 

(har ikke sett henne siden mai og treffer henne ikke før om en mnd :cry: jeg er virkelig ute å kjører...) :confused:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...