Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Russeknuter kunne jeg ikke gitt mer faen i. Jeg har aldri vært russ, jeg synes hele russeopplegget er tullete.

Amen. (Kristen russ er forøvrig like idiotisk som vanlig russ. Selv om de driver med helt andre ting.)

Sex er hva enn man gjør det til selv. Det er en personlig ting, og hva man ønsker det skal være får være opp til hver enkelt.

Indeed.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk gud for forskjelige meninger, ellers hadde dette forumet værdt dørgende kjedelig.

Jeg skjønner deg helt ut Darkness| sex er hva man gjør det til selv. Selv hadde jeg ikke villet ligge med ukjente.

Russe greia er ganske patetisk ja, jeg skippa også å være russ. Siden jeg ikke har no interesse av å drikke meg patetisk full hver dag.

Lenke til kommentar

Darkness| da er vi vel mer på samme side.

Som sagt, helt greit å ha sexpartner, vennesex om du vil kalle det det.

Det jeg mener med sexpress er jo at folk faktisk har sex med folk de treffer i fylla, bare for status eller russeknuter.

Selv har jeg faktisk bildet av noen som lå å pula på et dass på en fest på et offentlig toalett. Der det var såne båsetoalett.

Historien er det at jeg skulle på do å pisse, den ene køa var lang, så jeg tok den andre.Så så jeg under at det var en smule mange føtter inne der. Så jeg løfta meg opp for å faan få han til å skynde seg (Ja jeg var litt på hugget).

Jeg brakte så klart ut i latter, å det medførte at det ble en 10-20 stykker som så på de, men de stoppa faktisk ikke. Kompisen min tok bildet av dem med mobilen

Det er sånn sex jeg mener ikke er rett. Jeg skal ikke si at det er feil, for noen er det sikker naturlig.

Hadde bare aldri falt meg inn å gjore noe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg ser det ikke som et must at sexpartneren min skal være jomfru, men hun bør ikke ha hatt halve bygda heller, som visse jenter jeg kjenner. Det er positivt om hun har erfaring, bedre det enn at senga blir blodig, for å si det sånn.

Den nåværende kjæresten min var jomfru da jeg "tok" henne, og hun er 18-19 år.

Mange jenter stresser for mye om å miste jomfrudommen altfor tidlig, imo :no:

Lenke til kommentar
Greit nok. Om man skal se på IRC-gullkorn, besøk denne siden

6519016[/snapback]

Helt off topic (nesten), men kjære VENE så mye bra det var der!! :!:

<anamexis> oh man

<anamexis> I was opening a coke, right

--> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind

<anamexis> and it exploded

<anamexis> ALMOST all over my keyboard

<anamexis> but I got it away just in time

<-- Beefpile has quit (sick fuckers)

<anamexis> :<

Lenke til kommentar

da var det slutt mellom meg og dama... Jeg ville ikke at det skulle bli sånn, men noen ganger må man vel bare la dem gå hvis ting går dårlig... Nå skal jeg på jobb til ikveld, vet ikke om det er bra eller dumt... Føler for å gråte, men jeg tror ikke det kommer til å skje. jeg vet åssen det er å miste en kjæreste, så det går nok bra.. Jeg trenger ikke råd, det holder med "jeg føler med deg", fordi det hjelper utrolig mye, om noen har lyst til å si noe.

:(

Lenke til kommentar

det ordner seg, eg gjorde det slutt med dama på torsdag, og eg reiste på jobb etterpå, da hadde eg noke anna å sette tankane på =)

det ordner seg, eg har det fint no vertfall, eg føler eg nesten stråler om dagane, intet mas, ikkje noke krangling, deilig avslappande, og det er morro å kunne flørte med andre damer igjen:D

men get over it, and fast, blir kjekkare etterpå =) ta deg ei fylle med kompiser i helga=) det gjorde eg, lenge sia eg hadde fått tatt meg en skikkelig party med kompisane mine, og det hjalp virkelig =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...