Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tok bare et tall ut i fra løse luften da. Det er jo selvfølgelig ikke en og en halv kuk i året, men GJENNOMSNITTLIG. :p F.eks to ene året, og en ene året.

6517430[/snapback]

Jo, men hvem er det som har hatt 7-8 kjærester på 5 år? :p

 

1-2 sexpartnere er en helt annen sak. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er et fåtall av mine sexpartnere som har vært noe mer enn bare det.

6517445[/snapback]

 

Tja.. Jeg husker bare at jeg reagerte veldig på at eksen min hadde hatt 13stk før meg. Da var han 25 eller 26 (nå har han sikkert hatt 16 :p). Da jeg fikk tenkt meg om var det likevel ikke så mange fordelt utover årene.

 

Ser ikke hva som er galt med å ha litt uforpliktet sex et par ganger i året dersom man er singel.

Lenke til kommentar
Jeg tok bare et tall ut i fra løse luften da. Det er jo selvfølgelig ikke en og en halv kuk i året, men GJENNOMSNITTLIG. :p F.eks to ene året, og en ene året.

6517430[/snapback]

Jo, men hvem er det som har hatt 7-8 kjærester på 5 år? :p

 

1-2 sexpartnere er en helt annen sak. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er et fåtall av mine sexpartnere som har vært noe mer enn bare det.

6517445[/snapback]

 

Tja.. Jeg husker bare at jeg reagerte veldig på at eksen min hadde hatt 13stk før meg. Da var han 25 eller 26 (nå har han sikkert hatt 16 :p). Da jeg fikk tenkt meg om var det likevel ikke så mange fordelt utover årene.

 

Ser ikke hva som er galt med å ha litt uforpliktet sex et par ganger i året dersom man er singel.

6517492[/snapback]

 

Hvis x'en din hadde hatt 13 før deg burde det kanskje ringe en bjelle?... Bare en tanke...

Lenke til kommentar

Tja. Kan vel sammenlignes med "hvis han ikke hadde hatt noen dame før dere ble sammen, og han var 26 år, så bør det ringe en bjelle". Men det var nok andre ting igjen som burde fått det til å ringe en bjelle :p Det gjorde det jo også til slutt, det er trossalt en grunn til at det er en eks :p Men erfaring er gode ting spør du meg :p

Lenke til kommentar
darkness|: Sant nok, men likevel... At han i det hele tatt forteller deg "heh, jeg har hatt 13 før deg... du føyer deg i rekken over mine erobringer"... Hmmmm

6517516[/snapback]

 

Tror du han la de ut på den måten da ? :p

 

 

Mega OT!

Fikk du kjørt pcen din godt å går eller ?

Lenke til kommentar
darkness|: Sant nok, men likevel... At han i det hele tatt forteller deg "heh, jeg har hatt 13 før deg... du føyer deg i rekken over mine erobringer"... Hmmmm

6517516[/snapback]

 

Haha. Han sa det jo ikke sånn. Jeg spurte sikkert, og så svarte han.

6517525[/snapback]

 

Kanskje litt personlig, så du trenger ikke å svare.

 

Men har du hatt mange ?

 

Personlig har jeg hatt 2, har ikke følt noe behov for å ha flere.

Lenke til kommentar
darkness|: Sant nok, men likevel... At han i det hele tatt forteller deg "heh, jeg har hatt 13 før deg... du føyer deg i rekken over mine erobringer"... Hmmmm

6517516[/snapback]

Hadde det vært bedre om han hadde løyet og sagt: "ahh, du er min første, siste og eneste ene... :love:"?

 

Ærlighet varer lengst. :)

Lenke til kommentar

La meg se: 7stk hvis jeg ikke har regnet feil. 7stk gjennom et helt liv er jo ikke så mange :p

 

Synes også noen bør tenke seg litt om når det gjelder sex. Sex er viktig i et forhold, det er ikke bare vakkert og pent. Å vente til man er gift er jo livsfarlig. Ikke alle passer sammen seksuelt. Tenk å plutselig finne ut at den andre personer er dritdårlig i sengen og ikke kan læres opp til å bli flinkere. *grøss*

Lenke til kommentar

Russeknuter kunne jeg ikke gitt mer faen i. Jeg har aldri vært russ, jeg synes hele russeopplegget er tullete.

 

Det finnes sikkert mange miljøer hvor mange er status for gutter. Tror ikke det finnes så mange miljøer hvor det er status for jenter å ha hatt mange.

 

Sex er hva enn man gjør det til selv. Det er en personlig ting, og hva man ønsker det skal være får være opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Det er ikke sånn sex skal være

6517547[/snapback]

Hvem er du som kan si hva sex skal eller ikke skal være?

6517564[/snapback]

 

Jeg er afrodite.

 

Nei men seriøst, det er greit å ha en sexpartner å ikke mer.

 

Men man skal ikke har sex for status og russeknuter, det er min mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...