Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på en ting. Når man er lei seg etter at kjæresten slo opp med deg. Blir det bedre viss man skaffer seg en ny?  Eller blir ting bare komplisert hvis man skaffer seg en ny en?

6516074[/snapback]

Pleier ofte å hjelpe med en liten rebound, ja :p Men det er litt kjipt for personen som blir "brukt".

Lenke til kommentar
Jenter kan også lett bli stemplet som billig, dette er litt trist egentlig.

For gutter med tilsvarende "rulleblad", er ikke "billig" heller tverdt imot.

Noe som er helt idiotisk. :shrug:

Uansett, denne "kulturne" er vel i ferd med å forandre seg?

Jenter blir ikke så lett sett på billige og det er ikke så status for gutter lenger?

Slik dobbelt-moralsk kultur hører uansett gamle tider til.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

TLZ tror dette er på vei til å forrandre seg, jenter vil ikke hoppe i sengs med folk som har duppet halve Norge.

Selv ville jeg aldri tatt en jente som hadde hatt noe mer en 2-4 sexpartnere. Jeg har ligget med 2, men jeg trakk meg lenge før til hu ena fordi det ikke føltes rett.

Hun jeg er sammen med er min første sex partner (Nei va ikke utro, vi hadde pause) hun har kunn hatt sex med meg, jeg synes det er kjempe fint, å tenke på at det er kunn jeg som har duppa den i hu.

Lenke til kommentar

LOL. 2-4sexpartnere? Hvor gamle jenter er det du dater da? 2-4 sexpartnere er jo ingenting etter hvert som man kommer opp i en viss alder. La oss si at en jente er 20 år, og hun debuterte når hun var 15. Hun har i gjennomsnitt 1,5 kjærester i året. Da er det jo naturlig at hun har hatt 7,5 sexpartnere.

Tror du må slå fra deg den tanken, gitt. Hvis ikke må du finne deg ei som vil vente til man er gift.

Lenke til kommentar
Hun har i gjennomsnitt 1,5 kjærester i året. Da er det jo naturlig at hun har hatt 7,5 sexpartnere.

6517413[/snapback]

Wtf, hvilket regnestykke er dette?

1,5 kjærester i året... :!:

De fleste jeg kjenner har forøvrig bare hatt 2-4 sexpartnere, og de er i aldersgruppen 20-22 år.

Lenke til kommentar

Darkness| Det hadde ikke gjort meg noe å vente.

Men 1,5 kjæreste i året i 5 år er heller ikke no mål for meg, heller 1 på 5 år. Når er ikke jeg 15 da men.

Er greit nokk at noen er sånn, men det er ikke markedet for meg.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hun har i gjennomsnitt 1,5 kjærester i året. Da er det jo naturlig at hun har hatt 7,5 sexpartnere.

6517413[/snapback]

Wtf, hvilket regnestykke er dette?

1,5 kjærester i året... :!:

De fleste jeg kjenner har forøvrig bare hatt 2-4 sexpartnere, og de er i aldersgruppen 20-22 år.

6517424[/snapback]

Jeg tok bare et tall ut i fra løse luften da. Det er jo selvfølgelig ikke en og en halv kuk i året, men GJENNOMSNITTLIG. :p F.eks to ene året, og en ene året.

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til hunn jeg har.

Men når jeg treffer på jenter på fest som har ligget med 15-20 stykker og er 17-18 år, det synes jeg er litt å ta i.

Faan, folk puler jo som om det ikke skulle bety en dritt. Finn deg noen å hold deg til han/hun, ingen vits til å hoppe fra hull/snabel til hull/snabel.

@ KissaMcDuck, hva skulle være i veien med det ? Alle har vært det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg tok bare et tall ut i fra løse luften da. Det er jo selvfølgelig ikke en og en halv kuk i året, men GJENNOMSNITTLIG. :p F.eks to ene året, og en ene året.

6517430[/snapback]

Jo, men hvem er det som har hatt 7-8 kjærester på 5 år? :p

1-2 sexpartnere er en helt annen sak. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er et fåtall av mine sexpartnere som har vært noe mer enn bare det.

Lenke til kommentar

Jeg liker erfarne jenter, greit nok du kan nok lære henne opp uansett, men hadde heller tatt ei som hadde hatt 3-4 faste sexpartnere enn ei som ikke hadde pult.

"Au, ingen tenner" :no:

Nå har jeg aldri pult ei jomfru heller da, så kan godt være at det ikke er så kjipt som jeg tror

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...