Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Ingenting blir fint etter en kasse øl, med mindre du liker store spydammer med jenter i, da.

6515345[/snapback]

Mja...

Hos meg tror jeg det blir penere, har iallefall fått hørt at jeg kallte så godt som alle jævlig fin. Mulig det er hjernen som er fuck'd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det så gale er det vel nok av steder å dyppe den? :roll:

Fra spøk til alvor, hold kjeft.

Denne tråden er for folk med virkelig "problemer" når det kommer til kjærlighet.

Forøvrig kan du date høyrehånden til hun kommer hjem igjen.

(Skulle ikke forundre meg om dette innlegget ble for sterk kost for noen)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Ingenting blir fint etter en kasse øl, med mindre du liker store spydammer med jenter i, da.

6515345[/snapback]

Mja...

Hos meg tror jeg det blir penere, har iallefall fått hørt at jeg kallte så godt som alle jævlig fin. Mulig det er hjernen som er fuck'd.

6515678[/snapback]

Alt blir vel ikke penere, men jeg driter hvertfall i åssen jenta ser ut når jeg er drita.. Er dere klar over hvor LETT det er å dra jenter som ikke ser fullt så bra ut? Det er HELT sykt!

Så til dere som ikke har fått dere noe, ta med deg 2 sixpack og kom deg ut på en fest og prøv deg på en "mindre pen" jente, du får erfaring og du får tømt deg.

Det er litt slemt å si noe sånt, men de jentene vil det jo selv om det skjer. Bare ikke gjør så noen kamerater av deg får vite det, da kommer de til å mobbe deg for å ha pult noe sånt noe :p

Lenke til kommentar
Lurte på en ting. Når man er lei seg etter at kjæresten slo opp med deg. Blir det bedre viss man skaffer seg en ny?  Eller blir ting bare komplisert hvis man skaffer seg en ny en?

6516074[/snapback]

"Skaffer"...

Kjærester vokser ikke på trær.

Hvis du er så heldig å treffer en som du faller for, det funker å det går begge veier er det ikke noe i veien for å gå inn i et forhold kort tid etter et brudd.

Kanskje det kan lindre smerten, og kompensere for tapet.

Men igjen hvis du elsker vedkommende som slo opp med deg, så så så.

Ja, jeg iallefall hadde ikke funnet meg en "ny" en hvis hun skulle miste interessen for meg.

Lenke til kommentar
Så lenge de ikke er stygge, men merkelig nok blir det meste pent nok etter en kasse øl :hmm:

6510806[/snapback]

6515345[/snapback]

tro om igjen ;)

men aa huske hvor fint det var blir vaerre :(

Lenke til kommentar
Lurte på en ting. Når man er lei seg etter at kjæresten slo opp med deg. Blir det bedre viss man skaffer seg en ny?  Eller blir ting bare komplisert hvis man skaffer seg en ny en?

6516074[/snapback]

"Skaffer"...

Hvis du er så heldig å treffer en som du faller for, det funker å det går begge veier er det ikke noe i veien for å gå inn i et forhold kort tid etter et brudd.

Ja, jeg iallefall hadde ikke funnet meg en "ny" en hvis hun skulle miste interessen for meg.

6516102[/snapback]

Vitsen med å bry seg om noen som ikke bryr seg tilbake?

Lenke til kommentar
Alt blir vel ikke penere, men jeg driter hvertfall i åssen jenta ser ut når jeg er drita.. Er dere klar over hvor LETT det er å dra jenter som ikke ser fullt så bra ut? Det er HELT sykt!

Så til dere som ikke har fått dere noe, ta med deg 2 sixpack og kom deg ut på en fest og prøv deg på en "mindre pen" jente, du får erfaring og du får tømt deg.

Det er litt slemt å si noe sånt, men de jentene vil det jo selv om det skjer. Bare ikke gjør så noen kamerater av deg får vite det, da kommer de til å mobbe deg for å ha pult noe sånt noe :p

6516092[/snapback]

You got the point. Må bare komme meg på en fest der det ikke bare er folk fra bygda >.<
Lenke til kommentar

6516074[/snapback]

Jeg syns det er fint å ha en å kose på da, bare det ikke blir noe seriøst.

Det er noget kjipt hvis denna duden/jenta faktisk får følelser, meeen.. sånt skjer?

Så lenge du sier at det overhodet ikke ska værra no seriøst og er ærlig al the way, er det vel ikke no store problemer? :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

6516074[/snapback]

"Skaffer"...

6516102[/snapback]

Hehe nei de vokser vell ikke på trær. Poenget mitt var om jeg burde prøve å finne meg en ny eller om jeg burde vente til kjærlighetssorgen forsvant.

Lenke til kommentar
Er det så gale er det vel nok av steder å dyppe den? :roll:

Fra spøk til alvor, hold kjeft.

Denne tråden er for folk med virkelig "problemer" når det kommer til kjærlighet.

Forøvrig kan du date høyrehånden til hun kommer hjem igjen.

(Skulle ikke forundre meg om dette innlegget ble for sterk kost for noen)

6515848[/snapback]

Hvem er du til aa bestemme hvem som har virkelige problemer med kjaerligheten? For mange er det vanskelig naar kjaeresten drar bort hvis personen aldri har vaert uten han/henne over flere uker foer.

DemonFudge: Dele?

Lenke til kommentar
Det overrasker meg hvor billige noen jenter er, ikke bare dem som er stygg.

6517093[/snapback]

Jenter bør ha respekt for seg selv, stygg eller pen.

Eneste jeg ikke takler er "pene" jenter som tror de er bedre enn alle andre.

Vel kan de være pene, så lenge de har beina planta på jorden.

Sier ikke at alle pene er slik, iallefall noen.

Jenter kan også lett bli stemplet som billig, dette er litt trist egentlig.

For gutter med tilsvarende "rulleblad", er ikke "billig" heller tverdt imot.

Lenke til kommentar

Prata med en jente, som jeg hadde så vidt møtt for mange år siden. prata sikkert med henne i 2-3timer, via msn. Begge hadde på cam osv, og hun sa at hun var litt kåt, og at hun var det stort sett hele tiden, og at hun hadde lyst på meg. Når hun skulle dra å legge seg sa hun, elsker deg <3<3<3. Ble litt sjokert av den, dette vil jeg kalle en blanding av, umodenhet (15år) og billighet. Hun var og åpen med at hun hadde låget med 14 stk.

#EDIT av moderator - fjernet bilde lagt ut uten personens samtykke#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...