Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si ka dere bryr dere om...

Kommer du på 10 skikkelige ting skal du få en klem..

5087576[/snapback]

 

Hos en gutt/mann ser jeg i hvertfall etter:

 

- Blikk. Glade livlige øyne eller ett sånt herlig mystisk blikk som gir deg lyst til å bare drukne i de skjønne øynene hans.

- Smil. Et skikkelig sjarmerende, fint eller oppriktig smil kan smelte etthvert pikehjerte ;) (en gutt som har begge deler scorer høyt)

-Holdning. Lutende skuldre og slap holdning lyser på en måte lav selvtillit.(se neste pnkt.)

- Selvtillit. Veldig sexy..alle jenter drømmer om gutten som kan sweep them off their feets osv , men arroganse e turn-off.

-Språk. Det er viktig at man kan snakke med gutten. Svarer han kun på direkte spm er det bare ikke mye å samle på. Eller om det kun er ord som lissom, atte, døh.. :nei: . Greit å vite at en potensiell kjæreste er en man kan snakke med.

- Intelligens. Nei, nei sier ikke at du må ta en IQ test elr noe, men dette har sammenheng med språk og hvordan du forholder deg til andre mennesker. Sosial intelligens er minst like viktig. Ikke kjekt med en kjæreste som ikke tåler å ha andre i nærheten.

Utseende: Må jo ta det med. Har du en fyr som ikke kan ta vare på seg selv en gang ..vel..og så er det jo dette med tiltrekning. Har du alle de nevnte tingene ovenfor så er det ikke så viktig for meg om du ser helt vanlig ut, eller om andre oppfatter deg som mindre attraktiv.

Hygiene: MANGE gutter som lukter direkte vondt! :thumbdown: gutten må lukte ok og være rein. Ikke dynke seg med fæle parfymer.

Ansvarsfølelse: Kjekt med en gutt som bryr seg om fremtiden sin, møter til avtalt tid og kan kontrollere impulsene sine.

Personlighet: Snill, omtenksom, høflig (mot folk han ikke liker også)..osv

Gjensidig tiltrekning: at han liker meg :p (kom ikke på mer nå...)

LarsP punktet: Fyren skal jo være omtenksom altså ikke en egoist i sengen. 2 personer der vettu..

 

Det her e ikke noe eg "sjekker" før eg forelsker meg i noen altså..det greier man tross alt ikke å styre..forelsker meg alltid i helt motsatt av hva jeg ønsker ut av et forhold og hva jeg ser etter hos en gutt..

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Drit nå i det vokabularet da:P

 

Takk for den listen CLC. Mye artig å ta tak i der ;)

 

Så hva tror du passer meg i den posisjonen jeg er nå da; jeg er stupforelsket i ei jente, og har fortalt henne om dette. Hun har en kjæreste fra før av, men har på en måte ikke avvist meg heller. Forløpig så ligger jeg så langflat etter henne at jeg nesten begynner å tvile på testosteron nivået mitt. Burte jeg heller reise meg litt opp og vise at jeg ikke er så "avhengi" av henne?

Lenke til kommentar

No offence, men er ikke dette ting som somregel klaffer av seg selv da? Jeg kan ikke si jeg har noe erfaring på dette området, men når jeg blir forelsket så er det noe av det minste jeg tenker på om hun kan tilfredstille mine seksuelle behov. Regner vel med at alle av riktig kjønn og med litt oppe i toppen klarer det?

Lenke til kommentar
Drit nå i det vokabularet da:P

 

Takk for den listen CLC. Mye artig å ta tak i der ;)

 

Så hva tror du passer meg i den posisjonen jeg er nå da; jeg er stupforelsket i ei jente, og har fortalt henne om dette. Hun har en kjæreste fra før av, men har på en måte ikke avvist meg heller. Forløpig så ligger jeg så langflat etter henne at jeg nesten begynner å tvile på testosteron nivået mitt. Burte jeg heller reise meg litt opp og vise at jeg ikke er så "avhengi" av henne?

5087899[/snapback]

 

Så lenge du føler hun beholder nogenlunde den samme interessen for deg, tror jeg du burde kjøre samme løp. Men en strategisk kunstpause er kanskje ike så dumt det heller. Bare en tanke.

Lenke til kommentar
No offence, men er ikke dette ting som somregel klaffer av seg selv da? Jeg kan ikke si jeg har noe erfaring på dette området, men når jeg blir forelsket så er det noe av det minste jeg tenker på om hun kan tilfredstille mine seksuelle behov. Regner vel med at alle av riktig kjønn og med litt oppe i toppen klarer det?

5087918[/snapback]

 

Utrolig nok :roll: er det mange gutter som ikke helt har skjønt det at begge skal nyte det ..sorry to dissapoint you

Lenke til kommentar
Så lenge du føler hun beholder nogenlunde den samme interessen for deg, tror jeg du burde kjøre samme løp. Men en strategisk kunstpause er kanskje ike så dumt det heller. Bare en tanke.

5087922[/snapback]

Hehe, har tenkt på den kunstpausen lenge, og bestemt meg for å ta den, men det er ikke lett! Klarer ikke å unngå kontakt med henne over et døgn... må bare sende en mld eller snakke med henne på msn :S

Lenke til kommentar
Drit nå i det vokabularet da:P

 

Takk for den listen CLC. Mye artig å ta tak i der ;)

 

Så hva tror du passer meg i den posisjonen jeg er nå da; jeg er stupforelsket i ei jente, og har fortalt henne om dette. Hun har en kjæreste fra før av, men har på en måte ikke avvist meg heller. Forløpig så ligger jeg så langflat etter henne at jeg nesten begynner å tvile på testosteron nivået mitt. Burte jeg heller reise meg litt opp og vise at jeg ikke er så "avhengi" av henne?

5087899[/snapback]

 

Uff, den jenta har både deg og kjæresten på hold jo. Du kan ikke la deg selv bli avhengig av en jente som allerede er involvert med en annen gutt. Hun tråkker på dere begge..have som dignity..lær av mine feil ;)

 

Krysse fingrene for at noen poster før meg..hvis ikke: dobbeltpost skyt meg!

Lenke til kommentar
Utrolig nok  :roll:  er det mange gutter som ikke helt har skjønt det at begge skal nyte det ..sorry to dissapoint you

5087929[/snapback]

 

 

Er ganske enig i listen til CLC. Men må legge til at for noen jenter er magemuskler og sex viktige punkter.. :wee:

5087938[/snapback]

Ok, my bad :blush:

 

Har vel ikke all verdens med erfaring på det området ;)

Lenke til kommentar
Så lenge du føler hun beholder nogenlunde den samme interessen for deg, tror jeg du burde kjøre samme løp. Men en strategisk kunstpause er kanskje ike så dumt det heller. Bare en tanke.

5087922[/snapback]

Hehe, har tenkt på den kunstpausen lenge, og bestemt meg for å ta den, men det er ikke lett! Klarer ikke å unngå kontakt med henne over et døgn... må bare sende en mld eller snakke med henne på msn :S

5087942[/snapback]

 

Du trenger jo ikke å ignorere henne, men la det være hun som tar initiativet.

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...