Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på om du føler deg klar. Ikke stress med sex. Seriøst, om du ikke har gjort det før, så ikke se på det som en big deal eller et must.

 

Det kommer an på hva dere liker å gjøre igrunn. Sommeren er en fin tid, dra på båttur, fisk, dra på stranden, heng med eventuelle felles venner, lag mat sammen, en lang busstur til ett øde sted osv. bare kreativiteten (Og eventuelle naturlover) kan stoppe dere.

Lenke til kommentar
Takk for tipsene, skilpadde. Jeg har faktisk ikke tenkt å mye på å ha sex med henne enda. Bussturen hørtes gøy ut, har du prøvd det selv?

6506516[/snapback]

 

Opp til flere ganger. Det er kjempekoslig. Dra til et sted du ikke har vært før og ha piknik eller finn dere en koslig kafè. Gå en tur og se på livet. Hun vil sikkert bli positivt overasket over noe så "anneledes", samtidig som at det er ganske safe.

 

Angående eventuelle ekser og slikt, det er slikt som dere vil prate om etter hvert. Og når dere gjør det, ikke spør og grav for mye, men basic info er ganske naturlig. Hun har sikkert ingen ting imot å fortelle det.

Lenke til kommentar
Er det normalt å pule etter å vært sammen i 2-3 uker?

Men jeg tenkte mer på en annen aktivitet enn sex.

6506461[/snapback]

 

Normalt? Alt som skjer er normalt hvis ikke hadde det ikke skjedd NOEN gang. Det er ingen ting som er unaturlig, hvis du/dere skjønner meg nå.

 

Har pult jenter jeg har møtt samme kvelden, det eneste er at det ikke ligger noe kjærlighet i det.

Lenke til kommentar

Så lenge det føles normalt å ha sex de første ukene så er jo det ikke noe problem det. Man skal ikke måle sitt forhold opp til andre forhold, når man skal finne ut hva som er best for dere to. Det blir jo bare rart. For noen er det naturlig å vente lenge, andre første daten. Gjør ikke dem mer unormal eller normal av den grunn. Folk er bare forskjellig.... rett å slett. Slutt å tenk på hva som er "normal" å gjør heller hva du føler er rett. Det pleier å være bedre... :)

Lenke til kommentar
Er det normalt å pule etter å vært sammen i 2-3 uker?

Men jeg tenkte mer på en annen aktivitet enn sex.

6506461[/snapback]

 

Ikke tenk på sånt. Bare slapp av og nyt tida dere har sammen. La alt komme naturlig.

6508763[/snapback]

Ikke for å virke rar ... men ja ... det er digg å vente litt :)

Drive med alt annet leeeenge, men vente med selve sexen. Da tar det helt av når det først skjer.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Er det normalt å pule etter å vært sammen i 2-3 uker?

Men jeg tenkte mer på en annen aktivitet enn sex.

6506461[/snapback]

 

Her varierer det VELDIG. Jeg og dama gjorde det etter 3 uker, og angrer igrunn litt nå. Men, ingen tok skade av at det skjedde så fort heller. Men på en annen side, så har jeg ei venninde som har vært sammen med kjæresten i omlag 9 måneder nå, og de har enda ikke hatt seg. Dette er SVÆRT frustrerende for hun, som trodde det kun skulle ta noen uker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...