Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det som er skummelt er at du hadde latt dette bli til en vane (Å si at du elsket ham).

6488698[/snapback]

 

Ja jeg vet, og jeg var klar over det i en ganske lang tid. Det er ganske lenge siden jeg sa til han at jeg ikke følte noe når han sa han elsket meg eller omvendt. At han likegreit kunne sagt noe slikt som "brød er godt" , eller "Jeg går på do"...

 

Utrolig trist igrunn...

6488729[/snapback]

 

Hvorfor sa du det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun dumpet typen på grunn av meg, sier hun. Kan være det bare er et jævli utspekulert sjekketriks, men i så fall så beundrer jeg henne for å prøve. Jeg har ingen følelser for henne i det hele tatt og ble ikke sur - det som forundrer meg er hvordan jenter skal snu alt til å være din feil? Hvordan i helvete er det min feil at hun kalle meg Stian?

6486983[/snapback]

Samme som da jeg tok x'en min på fersken med en annen gutt. Hun skyldte på at det var min feil. At jeg synes hun hadde forandret seg og ville prate over forholdet osv. OMG! Det var jo derfor hun hadde forandret seg. Fordi hun aldri hadde tid til meg, men kameraten hennes :ermm:

 

Koste meg med ei jente i går, da var alt skikkelig flott, ingen problemer hun var glad og vi storkoste oss. Nå har hun imidlertid kommet på at hun er forelsket i en fyr der hun kommer fra (stavanger). Begge vi var glad og forelsket helt til hun la seg, når hun stod opp pratet hun knapt med meg.

 

Et par ting her jeg ikke fatter:

 

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

 

Bah :hrm:

6488245[/snapback]

Har opplevd noe av det samme litt for ofte. Ei venninne av meg som plutselig begynner å sende meg masse meldinger og skriver på msn at hu er glaf i meg og synes jeg er søt og sjarmerendes osv. At hu liker meg. Og når vi først treffes så sitter vi der og prater og koser oss. Jeg prøver å kysse henne, men hun trekker seg unna og unngår meg resten av kvelden. Ett par uker senere begynner hun igjen med meldinger osv. Jenter as!

 

Ei annen jente jeg har datet og vært mye med sendte også masse flørtemeldinger, men når jeg begynte å vise et snev av interesse så sluttet hun!

 

Luremus

Lenke til kommentar

Eg sa til eksen min at jeg ikke ville si det for mye og for tidlig...for jeg syntes det var et for viktig ord å sløse vekk. Men det tok ikke lang tid før jeg virkelig mente det....og da tror jeg det betydde mer for oss begge to.

 

MEN, må innrømme at det ble litt mer vane etterhvert. Faktisk så vane at hun sa det til meg etter det var slutt :!: hun ble flau da...stakkar.

Lenke til kommentar

Er ikke noe fasit svar på det der "elsker deg" greiene. Noen sier det mer mer lett uten å mene noe mer bak det, andre tar det veldig seriøst. Men så er jo det oxo slik at har man sagt det en gang til en person ( man forhåpentligvis er glad i ) så er jo det lettere 2,3,4 gangen osv. Det blir plutselig ikke så stivt og unaturlig å si det lengre. ;)

Lenke til kommentar
:!:  genial.  *ringe trykkeriet*

6490328[/snapback]

Don't sweat it. ;) Du får kjøpt de over grensa, eller på grensa til Sverige ;)

 

Btw; Med dette "Jeg elsker deg"-greiene. Jeg tror ikke det er noen spesiell tid for alle sammen liksom.. Men det er en spes tid for DEG. Så alle føler jo forskjellig.. Noen liker kanskje å uttrykke det de føler nesten med en gang, og andre er mer tilbakeholdende. Jeg vet med meg selv at jeg ikke bare slenger ut med noe slikt. Hvis jeg sier det så mener jeg det virkelig.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Har ei søt jente på msn som jeg har fått god kontakt med. Vi møttes først gjennom en web-side så spurte hu om msn og har holdt kontakten der. Problemet er at hun bor litt langt unna, 299 kr med tog for å være presis. (Sist jeg skjekka ihvertfall.) Hu maser innimellom om at vi må møtes, men jeg gidder ærlig talt ikke bruke 600 spenn på tog når jeg sikkert bare skal være der en dag, dessuten hadde jeg blitt dritnervøs, så jeg starter alltid bare å snakke om noe annet når hu nevner det.

 

DRA! her sitter en som dro til sørlandet for å møte ei jeg kjenner fra nettet :) bor i nord norge selv

Lenke til kommentar
Haha

 

Og anng å kalle typen for x'ens navn... Har gjort det selv jeg

 

Dersom jeg ble sur/hissig kalte jeg min daværende type (Bjørnar) for x'ens navn (Øyvind). Var ikke særlig populært

 

Samme når jeg skulle kjefte på broren min Kim, da kunne jeg kalle han Bjørnar.

6488681[/snapback]

Jeg kalte smetho for Chiko.

 

(Chiko er familien sin hund)

 

:tease:

Eg sa til eksen min at jeg ikke ville si det for mye og for tidlig...for jeg syntes det var et for viktig ord å sløse vekk. Men det tok ikke lang tid før jeg virkelig mente det....og da tror jeg det betydde mer for oss begge to.

 

MEN, må innrømme at det ble litt mer vane etterhvert. Faktisk så vane at hun sa det til meg etter det var slutt  :!: hun ble flau da...stakkar.

6490190[/snapback]

Hehe.. ikke såå lett å bare avslutte en samtale med deg med noe annet enn "jeg elsker deg" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...