Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hun dumpet typen på grunn av meg, sier hun. Kan være det bare er et jævli utspekulert sjekketriks, men i så fall så beundrer jeg henne for å prøve. Jeg har ingen følelser for henne i det hele tatt og ble ikke sur - det som forundrer meg er hvordan jenter skal snu alt til å være din feil? Hvordan i helvete er det min feil at hun kalle meg Stian?

6486983[/snapback]

Nei hun skjønte vel at hun gikk på en smell der da, og fikk en panikkreaksjon som resulterte i det utbruddet der. Kjenner da til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Er helt over henne, men må innrømme at jeg er inkludert i kamdraget jenter pleier å dra over hankjønnet når det er snakk om sex. Vi er født til å formere oss og jeg sier som Alfie: Change your nature and you're a dead man.

Lenke til kommentar

eg har vertfall gode dager for tida. er sjuk, jobber fra 08-01 ca for øyblikket. kver dag. fekk beskjed på tirsdag at eine onkelen min døde, fekk vite idag, at en anna slektning er død. samtidig krangler som faen med dama, trudde alt var bra da ho ba om unskyldning, om at ho berre krevde og krevde, har vert veldig mykje opp og ned, og idag, så vart enda meir krangling mens eg var på jobb, endte med at ho sa at ho ikkje orka meir etc bla bla, + fekk smser seinare i kveld, om at ho ikkje trudde det kom til å funke lenger, at eg kom til å finne ei som passa bedre med meg etc.. ho har bursdag i august.

grunnen til at eg jobber så mykje er at vi hadde en drøm om å reise til scotland og sjå masse forskjellige plasser, og engang så såg vi på nettet en sånn VELDIG fin plass, som vi ville reise til..ho var fortapt i den plassen, og ville dit, problemet var at det koster over 10000 for 3-4 dager. eks reiser og slikt.. så det var det som skulle vere presangen henna... er det noke som er vits å fortelle til ho? eller berre drite i heile greia?

Lenke til kommentar
Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut.

Nytt navn er skummelt.

6481776[/snapback]

Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn!

6481793[/snapback]

Den støttes! :D

6484936[/snapback]

Jeg ligner da ikke paa Bob Marley. Skjoenner ikke aassen dere kan si det. :p

Selv har jeg et forvirrende kjaerlighetsliv akkurat naa. Er jo langt borte, saa jeg kommer ikke akkurat i kontakt med damer. Hun jeg snakket om litt tidligere skremmer meg litt noen ganger. Veldig usikker paa om hun er min type. :(

Lenke til kommentar

snakka med ho no, fortalte at eg ikkje har hatt noke reaksjon på at vi gjorde det slutt, og at eg rett og slett ikkje har trua på at det er noke vits å prøve meir, ho trygla om at vi skulle prøve igjen, og masse sånt.. så eg sa det er slutt, for det virker ikkje som at eg har store nok følelser for ho lenger..sa at en veit ikkje kva en har før en har mista det, og at visst eg finner ut at eg faktisk trenger ho i livet mitt, så skal eg komme tilbake..ikkje bra å gi håp avogtil, men det var litt for min egen del også

Lenke til kommentar

Koste meg med ei jente i går, da var alt skikkelig flott, ingen problemer hun var glad og vi storkoste oss. Nå har hun imidlertid kommet på at hun er forelsket i en fyr der hun kommer fra (stavanger). Begge vi var glad og forelsket helt til hun la seg, når hun stod opp pratet hun knapt med meg.

Et par ting her jeg ikke fatter:

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

Bah :hrm:

Lenke til kommentar

Zappza;

Er dette ei som du møtte først i går, eller snakker vi om ei du har flørta litt med før også?

Hvis du hørt møtt henne før, så har hun en væremåte jeg virkelig ikke skjønner meg på..

Hvis dere først møttes i går, så muligens hun fikk litt dårlig samvittighet, eller noe? At hun angret, kanskje?!

Vanskelig å si, jenter er jo som kjent veldig rare! :p (ready to be flamed by the chicks in the house :blush: )

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Zappza;

Er dette ei som du møtte først i går, eller snakker vi om ei du har flørta litt med før også?

Hvis du hørt møtt henne før, så har hun en væremåte jeg virkelig ikke skjønner meg på..

Hvis dere først møttes i går, så muligens hun fikk litt dårlig samvittighet, eller noe? At hun angret, kanskje?!

Vanskelig å si, jenter er jo som kjent veldig rare! :p (ready to be flamed by the chicks in the house :blush: )

6488300[/snapback]

Jeg møtte henne for 2 år siden. Har flørta før, men ikke "seriøst" før nå.

Det jeg tror er mest sannsynlig er at hun fikk dårlig samvittighet siden hun er venninne med lillesøstra mi :hmm:

Jenter er rare, har fått det bekreftet flere ganger :whistle:

Lenke til kommentar

Anng rare uvaner man må kvitte seg med når man er blitt singel ...

Jeg holdt en periode på å nesten kysse alle jeg satt på med i bil til. Var jo vant til å bare sitte på med daværende typen min, og tok meg mange ganger i å nesten kysse mamma og si at jeg elsket henne da jeg skulle gå ut av bilen (hvis hu hadde kjørt meg noen sted) :blush:

Lenke til kommentar
Anng rare uvaner man må kvitte seg med når man er blitt singel ...

Jeg holdt en periode på å nesten kysse alle jeg satt på med i bil til. Var jo vant til å bare sitte på med daværende typen min, og tok meg mange ganger i å nesten kysse mamma og si at jeg elsket henne da jeg skulle gå ut av bilen (hvis hu hadde kjørt meg noen sted) :blush:

6488655[/snapback]

Det som er skummelt er at du hadde latt dette bli til en vane (Å si at du elsket ham).

Lenke til kommentar
Det som er skummelt er at du hadde latt dette bli til en vane (Å si at du elsket ham).

6488698[/snapback]

Ja jeg vet, og jeg var klar over det i en ganske lang tid. Det er ganske lenge siden jeg sa til han at jeg ikke følte noe når han sa han elsket meg eller omvendt. At han likegreit kunne sagt noe slikt som "brød er godt" , eller "Jeg går på do"...

Utrolig trist igrunn...

Lenke til kommentar

6488698[/snapback]

Der er jeg enig med deg. Sånne ord og uttrykk er jeg svært forsiktig med å slenge ut i hytt og gevær, men bare av den grunn at jeg jeg syntes det er veldig sterke ord som jeg aldri sier før jeg virkelig mener dem. Syntes det er litt synd at enhver samtale hos enkelte par avsluttes med "Så da tar du med litt ekstra melk da? Fint.. elsker deg, hadet!". Men kanskje det bare er jeg som er rar og tviholder på disse magiske ordene?

Jeg vil liksom at når jeg først sier dem, uavhengig om jeg har sagt det til jenta før eller ikke, skal bety noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...