Bone Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 hmm.. Kanskje vi skulle opprette en tråd for single gutter og jenter på forumet som er ute etter litt, eller mer.. også var det ikke adgang for folk med fast følge! hmm.. eller ikke.. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 har bodt på landet nå i 2 og ett halvt år. Det gikk 3 jenter i klassen vår, og ingen var noe spess =/ Men i august blir saken annen. da flytter jeg tilbake til byen (tromsø). da blir det skikkelige saker. alene på hybel og singel. Mødre, pass godt på døtrene deres 6484959[/snapback] du er 16 og bor på hybel.. heldiggris Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hmm.. Kanskje vi skulle opprette en tråd for single gutter og jenter på forumet som er ute etter litt, eller mer.. også var det ikke adgang for folk med fast følge! hmm.. eller ikke.. 6485477[/snapback] hardware.no... the pimp network... eh.. haha... vil si hele "Off Topic" er ett lite mulig "kjøttmarked" Endret 13. juli 2006 av Npvk_X Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 600 spenn er ingenting. Reis for faen. Om det går dårlig får du i hvertfall en reise og møter en ny person. Det er koselig og en opplevelse i seg selv det. Du er kanskje nervøs med det første, men det går nok over. (Prøver forøvrig å snakke litt på telefon før du drar det så langt at du faktisk reiser.) Problemet blir vel størst om det skulle vise seg å gå riktig så bra. 600 en gang er ikke mye. 600 hver helg er derimot mye. Meeen, er alt for feig til å gjøre noe sånt uansett. *gjemme seg foran dataskjermen* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Problemet blir vel størst om det skulle vise seg å gå riktig så bra. 600 en gang er ikke mye. 600 hver helg er derimot mye. Hvis det går bra så synes du det er ingenting. (Dessuten så kan hun og reise til deg.) Meeen, er alt for feig til å gjøre noe sånt uansett. *gjemme seg foran dataskjermen* Du turte å komme på TG som er full av masse eklere svette nerder, da er vele i deilig dame ikke noe for deg? Seriøst. Ta turen. Skitt auu om det går dårlig, det er en opplevelse i hvertfall! Å reise er UANSETT knallgøy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 kan du ikke reise så langt du vil for bare 199 med toget ? da blir det bare 398kr da vet du Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Da har T-Solberg og jeg fastsatt bryllupsdato. 07.07.07 Da er det bare å sparesparespare Bryllup er dyrt! 6483518[/snapback] Trenger dere en mod. med i bryllypsnatta ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Haha. Tror vi klarer oss uten Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Anngående mitt, så er det litt ueksisterende for øyeblikket. 6480401[/snapback] Samme her egentlig. 6480408[/snapback] Samme her.(og den lille flørtingen som foregikk på quarten vil jeg helst glemme...:! Å nei du.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 kan du ikke reise så langt du vil for bare 199 med toget ? da blir det bare 398kr da vet du 6485733[/snapback] Har sett den reklamen jeg også, men nsb.no ville noe annet. Og hva var det som fårgikk på quarten? Give ze dihrrty detailz! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hvis du heter Malene og flørtet med en som heter jimmy så er jeg synderen edit: er usikker på hvem det er som skrev det om quarten og om du er jente eller gutt, men det var deg jeg mente Endret 13. juli 2006 av Jimstar Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Har ei søt jente på msn som jeg har fått god kontakt med. Vi møttes først gjennom en web-side så spurte hu om msn og har holdt kontakten der. Problemet er at hun bor litt langt unna, 299 kr med tog for å være presis. (Sist jeg skjekka ihvertfall.) Hu maser innimellom om at vi må møtes, men jeg gidder ærlig talt ikke bruke 600 spenn på tog når jeg sikkert bare skal være der en dag, dessuten hadde jeg blitt dritnervøs, så jeg starter alltid bare å snakke om noe annet når hu nevner det. Nei, kjærlighet er noe drit folkens... (Nå snakker jeg generelt og ikke om det med jenta over altså.) Blir bare trøbbel. 6481947[/snapback] 600 spenn er ingenting. Reis for faen. Om det går dårlig får du i hvertfall en reise og møter en ny person. Det er koselig og en opplevelse i seg selv det. Du er kanskje nervøs med det første, men det går nok over. (Prøver forøvrig å snakke litt på telefon før du drar det så langt at du faktisk reiser.) Jeg er enig med TLZ, reis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke reis. Da bygger du opp forventningene. Så nettopp film med eks-en. Det var fint helt til hun sa "jeg må stikke, Stian". Jeg heter ikke Stian, men det gjør hennes siste erobring. Forveksling av eks-kjærester er aldri populært. Selvsagt klarte hun å snu det slik at alt var min feil, selv om jeg egentlig ikke ble sur. Chicks Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Nåja, det er ting som kan skje. Jeg har en venninne som til tider kaller meg for det kjæresten hennes heter. Hmmm Jaja, navnene våre begynner på samme bokstav da, så jeg regner med at det er årsaken Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke reis. Da bygger du opp forventningene. Så nettopp film med eks-en. Det var fint helt til hun sa "jeg må stikke, Stian". Jeg heter ikke Stian, men det gjør hennes siste erobring. Forveksling av eks-kjærester er aldri populært. Selvsagt klarte hun å snu det slik at alt var min feil, selv om jeg egentlig ikke ble sur. Chicks 6486788[/snapback] Du så film med eksen, som har en ny erobring. Hva venta du deg? Lykke? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke reis. Da bygger du opp forventningene. Så nettopp film med eks-en. Det var fint helt til hun sa "jeg må stikke, Stian". Jeg heter ikke Stian, men det gjør hennes siste erobring. Forveksling av eks-kjærester er aldri populært. Selvsagt klarte hun å snu det slik at alt var min feil, selv om jeg egentlig ikke ble sur. Chicks 6486788[/snapback] Greit at du sliter. Men ta det faen meg ikke ut på andre. Å være pessimistisk hjelper forøvrig ikke. Hun er ikke for deg, move on. Du er såpass skikkelig fyr at du garantert vil finne noen. Tro meg. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Mødre, pass godt på døtrene deres 6484959[/snapback] Å! Da må du få deg sånn klistremerke til bilen din som du kan ha i bakruta hvor det står; Ikke le, din datter kan være med! *le seg ihjel av intern humor * Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Mødre, pass godt på døtrene deres 6484959[/snapback] Å! Da må du få deg sånn klistremerke til bilen din som du kan ha i bakruta hvor det står; Ikke le, din datter kan være med! *le seg ihjel av intern humor * 6486885[/snapback] Lo jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Hun dumpet typen på grunn av meg, sier hun. Kan være det bare er et jævli utspekulert sjekketriks, men i så fall så beundrer jeg henne for å prøve. Jeg har ingen følelser for henne i det hele tatt og ble ikke sur - det som forundrer meg er hvordan jenter skal snu alt til å være din feil? Hvordan i helvete er det min feil at hun kalle meg Stian? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Ikke reis. Da bygger du opp forventningene. Så nettopp film med eks-en. Det var fint helt til hun sa "jeg må stikke, Stian". Jeg heter ikke Stian, men det gjør hennes siste erobring. Forveksling av eks-kjærester er aldri populært. Selvsagt klarte hun å snu det slik at alt var min feil, selv om jeg egentlig ikke ble sur. Chicks 6486788[/snapback] Lett å gjøre feil. Heh, jeg slet tidligere med at jeg var så vant til å ta Mirann på låret at jeg holdt på å gjøre det med andre jeg var med også, f.eks venner og, grøss, bestemora mi. Men forstår din frustrasjon gutt. Men som de sier kom deg videre! Hilsen en som akkurat har kommet litt på veien videre... EDIT: Ikke en helt lik eller relevant historie, men fortsatt en historie Endret 13. juli 2006 av smetho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg