Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har T-Solberg og jeg fastsatt bryllupsdato. 07.07.07 :love: Da er det bare å sparesparespare :p Bryllup er dyrt!

6483518[/snapback]

Synd at 06.06.06 allerede er passert da :tease: Neida, gratulerer. Dere går en slitsom, men spennende tid i møte vil jeg tro. Med tanke på bryllupsforberedelser, ikke på selve ekteskapet selv om det nok også kan bli litt slitsomt til tider :)

Lenke til kommentar
Hehe. Den datoen ville jeg aldri hatt uansett :p Ja, ser for meg at det kan bli ganske slitsomt og ikke minst dyrt!  Men jeg gleder meg som en unge likevel. Nå gjelder det bare å unngå for mange taler og flaue sanger.

6483596[/snapback]

Hvorfor 07.07.07? Er det fordi gutten din skal huske datoen ;)

Vi gutter er ikke så dårlige til å huske datoer altså.

Lenke til kommentar
Hvorfor 07.07.07? Er det fordi gutten din skal huske datoen ;) Vi gutter er ikke så dårlige til å huske datoer altså.

6483623[/snapback]

Snakk for deg sjæl :!: Hehe, neida. Går stort sett greit. Men 07.07.07 er en litt morsom dato da :)

 

(off-topic: Hadde jeg blitt født tre dager før, ville jeg vært født den 7.7.77)

Lenke til kommentar
Har ei søt jente på msn som jeg har fått god kontakt med. Vi møttes først gjennom en web-side så spurte hu om msn og har holdt kontakten der. Problemet er at hun bor litt langt unna, 299 kr med tog for å være presis. (Sist jeg skjekka ihvertfall.) Hu maser innimellom om at vi må møtes, men jeg gidder ærlig talt ikke bruke 600 spenn på tog når jeg sikkert bare skal være der en dag, dessuten hadde jeg blitt dritnervøs, så jeg starter alltid bare å snakke om noe annet når hu nevner det. :innocent:

 

Nei, kjærlighet er noe drit folkens... (Nå snakker jeg generelt og ikke om det med jenta over altså.) Blir bare trøbbel. :p

6481947[/snapback]

600 spenn er ingenting.

 

Reis for faen. :p

 

Om det går dårlig får du i hvertfall en reise og møter en ny person. Det er koselig og en opplevelse i seg selv det. Du er kanskje nervøs med det første, men det går nok over. (Prøver forøvrig å snakke litt på telefon før du drar det så langt at du faktisk reiser.)

 

hva synes folket om at 5-menninger blir sammen?

6481195[/snapback]

Hvis noe ikke skader noen så er det ikke umoralsk.

(Prinsipppet jeg kjører i hvertfall.)

 

Og 5-meninger er uansett ganske "langt" borte fra hverandre så det blir vel ikke noe problem rent biologisk heller? :hmm:

 

Anngående mitt, så er det litt ueksisterende for øyeblikket.

6480401[/snapback]

 

Samme her egentlig.

6480408[/snapback]

Samme her.

(og den lille flørtingen som foregikk på quarten vil jeg helst glemme...:!:)

 

Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut.

 

 

Nytt navn er skummelt.

6481776[/snapback]

Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn!

6481793[/snapback]

Den støttes! :D

 

 

Når det gjelder kjærlighetslivet mitt generelt så er holdningen min sånn: jeg gidder ikke å gå aktivt inn å lete(hva skulle det i så fall innebære?), men lever bare livet videre med øynene åpne og håp om at jeg tilfeldig treffer noen.

 

Vurderer om jeg kanskje burde ha et annet tankesett... vet ikke jeg... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...