Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du tror ikke folka som sjekker på internett chat vil ha seg noe?

Neei, aldri.

6481668[/snapback]

Ikke jeg. Da jeg møtte min nåværende kjære, hadde jeg allerede kjæreste. Som jeg også fant på nett :p

Vi fant tonen, og følelsene bygde seg opp etter hvert.

Og når det gjelder den skjønnhetsskalaen, så ligger min kjære på 10/10 :love:

Man kan faktisk se ålreit ut, og samtidig være litt usosial. Sånn som meg ;)

Lenke til kommentar
Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut.

Nytt navn er skummelt.

6481776[/snapback]

Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn!

6481793[/snapback]

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Har ei søt jente på msn som jeg har fått god kontakt med. Vi møttes først gjennom en web-side så spurte hu om msn og har holdt kontakten der. Problemet er at hun bor litt langt unna, 299 kr med tog for å være presis. (Sist jeg skjekka ihvertfall.) Hu maser innimellom om at vi må møtes, men jeg gidder ærlig talt ikke bruke 600 spenn på tog når jeg sikkert bare skal være der en dag, dessuten hadde jeg blitt dritnervøs, så jeg starter alltid bare å snakke om noe annet når hu nevner det. :innocent:

Nei, kjærlighet er noe drit folkens... (Nå snakker jeg generelt og ikke om det med jenta over altså.) Blir bare trøbbel. :p

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd å glad i folk og bry meg om de. Somme prater jeg med nesten hver dag og da får man jo et slags forhold til de. Men jeg vet ikke om hadde klart å blitt betatt/forelsket i noen...

Men etter hva dere har svart meg her, så skal man nok aldri si aldri :)

6480571[/snapback]

Åjo! Det går an ja!

Har også funnet ut at msn er flott å bruke på folk man allerede har truffet. Det er ikke like masende som å drive å sende sms hele tiden.

Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg har møtt de fleste av kjærestene mine online på sett og vis. Første kjæresten min traff jeg via en fyr jeg kun pratet med på sms. Andre traff jeg på IRC (visste delvis hvem han var fra før). Har to ekser til som jeg traff på IRC, og en fra forumet :p Nå skal jeg gifte meg med T-Solberg, selvfølgelig fant jeg ham her ;)

Nå skal sant sies, jeg har ikke brukt IRC eller forumet som et sjekkested, men tilfeldigvis blitt kjent med noen og så har det utviklet seg derfra.

Lenke til kommentar
Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han  :innocent:

6482114[/snapback]

Hehe, håper det blir til noe da ;)

Møtte ei jente på lørdag på fest, og vi sov sammen. Det var en fantastisk natt! Håper det blir noe med denne jenta.

Lenke til kommentar
Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han  :innocent:

6482114[/snapback]

Hehe, håper det blir til noe da ;)

Møtte ei jente på lørdag på fest, og vi sov sammen. Det var en fantastisk natt! Håper det blir noe med denne jenta.

6482566[/snapback]

Æsj. Jeg var på fest i går og havna i senga med ei jeg har pult før. Greidde å styre meg i natt faktisk til å ikke gjøre det igjen... For jeg håper ikke at det blir noe av med denne jenta :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...