Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Men på en annen side, kanskje det er akurat der de er? At de er lei av å alltid bli sjekket opp av folk som vil ha seg noe eller slikt? Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Du tror ikke folka som sjekker på internett chat vil ha seg noe? Neei, aldri. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jo, men de blir da litt kjent og slikt først da. Jeg vet ikke jeg. Har aldri liksom vært inni hele den internett sjekke greia... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Du tror ikke folka som sjekker på internett chat vil ha seg noe? Neei, aldri. 6481668[/snapback] Ikke jeg. Da jeg møtte min nåværende kjære, hadde jeg allerede kjæreste. Som jeg også fant på nett Vi fant tonen, og følelsene bygde seg opp etter hvert. Og når det gjelder den skjønnhetsskalaen, så ligger min kjære på 10/10 Man kan faktisk se ålreit ut, og samtidig være litt usosial. Sånn som meg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut. Nytt navn er skummelt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut. Nytt navn er skummelt. 6481776[/snapback] Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut. Nytt navn er skummelt. 6481776[/snapback] Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn! 6481793[/snapback] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Internett er kjekt for folk som meg, som ikke har utseendet saa godt med seg. Vi kan faktisk etablere noe med ei jente, slik at hun kan like den vi er, ikke hvordan vi ser ut. Nytt navn er skummelt. 6481776[/snapback] Syns du er kjekk jeg ... ligner litt på Bob Marley i grunn! 6481793[/snapback] 6481798[/snapback] Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Smeboe, bli AKKURAT der du er, ikke rør en tast. Jeg skal redde deg! 6481622[/snapback] Betydde det at du ikke liker internettsjekking eller at du nå faktisk er på vei inn på chat.no? Det siste hadde jo vært besynderlig Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 6481801[/snapback] Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Har ei søt jente på msn som jeg har fått god kontakt med. Vi møttes først gjennom en web-side så spurte hu om msn og har holdt kontakten der. Problemet er at hun bor litt langt unna, 299 kr med tog for å være presis. (Sist jeg skjekka ihvertfall.) Hu maser innimellom om at vi må møtes, men jeg gidder ærlig talt ikke bruke 600 spenn på tog når jeg sikkert bare skal være der en dag, dessuten hadde jeg blitt dritnervøs, så jeg starter alltid bare å snakke om noe annet når hu nevner det. Nei, kjærlighet er noe drit folkens... (Nå snakker jeg generelt og ikke om det med jenta over altså.) Blir bare trøbbel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har opplevd å glad i folk og bry meg om de. Somme prater jeg med nesten hver dag og da får man jo et slags forhold til de. Men jeg vet ikke om hadde klart å blitt betatt/forelsket i noen... Men etter hva dere har svart meg her, så skal man nok aldri si aldri 6480571[/snapback] Åjo! Det går an ja! Har også funnet ut at msn er flott å bruke på folk man allerede har truffet. Det er ikke like masende som å drive å sende sms hele tiden. Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har møtt de fleste av kjærestene mine online på sett og vis. Første kjæresten min traff jeg via en fyr jeg kun pratet med på sms. Andre traff jeg på IRC (visste delvis hvem han var fra før). Har to ekser til som jeg traff på IRC, og en fra forumet Nå skal jeg gifte meg med T-Solberg, selvfølgelig fant jeg ham her Nå skal sant sies, jeg har ikke brukt IRC eller forumet som et sjekkested, men tilfeldigvis blitt kjent med noen og så har det utviklet seg derfra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) What darkness| said .. Aldri vært ute å "sjekket" på nettet.. hun ene jeg møtte via IRC var bare et vennskap som varte et helt år før vi faktisk traff hverandre.. EDIT: | på andre siden av navnet.. Endret 13. juli 2006 av Bone Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Har truffet ei dame fra internett, det blei ett ligg, og det var mer enn nok for min del. Kjærlighet kan være så vakkert Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han 6482114[/snapback] Hehe, håper det blir til noe da Møtte ei jente på lørdag på fest, og vi sov sammen. Det var en fantastisk natt! Håper det blir noe med denne jenta. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Damdidamtitam. 6482531[/snapback] Jassaa? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg rota jo med en på byen på Lørdag, og de 2 siste nettene har jeg sittet våken til alt for sent og snakket med han 6482114[/snapback] Hehe, håper det blir til noe da Møtte ei jente på lørdag på fest, og vi sov sammen. Det var en fantastisk natt! Håper det blir noe med denne jenta. 6482566[/snapback] Æsj. Jeg var på fest i går og havna i senga med ei jeg har pult før. Greidde å styre meg i natt faktisk til å ikke gjøre det igjen... For jeg håper ikke at det blir noe av med denne jenta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Da har T-Solberg og jeg fastsatt bryllupsdato. 07.07.07 Da er det bare å sparesparespare Bryllup er dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg