Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg selv hadde hatt litt problemer med å gå inn i ett forhold med noen uten noen fysisk "conection". Det går sikkert an å bli godt kjendt med noen for så å møtes og kanskje innlede et forhold da, men forhold som bare er over internett har jeg problem med å tro på. Selv om det sikkert finnes untak. Jeg kan bli skikkelig glad i noen jeg kjenner online, tilogmed betatt, men jeg mener det er mer som trengst.

 

Jeg tror også at jeg hadde hatt store problem med å innrømme ovenfor venner at jeg hadde møtt noen over internett. Det er liksom ikke helt akseptert i mine omgangskretser.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg selv hadde hatt litt problemer med å gå inn i ett forhold med noen uten noen fysisk "conection". Det går sikkert an å bli godt kjendt med noen for så å møtes og kanskje innlede et forhold da, men forhold som bare er over internett har jeg problem med å tro på. Selv om det sikkert finnes untak. Jeg kan bli skikkelig glad i noen jeg kjenner online, tilogmed betatt, men jeg mener det er mer som trengst.

6480517[/snapback]

Kanskje man blir betatt av noen man tror finnes? Man danner seg jo gjerne et bilde av personen, kanskje et bilde som ikke stemmer overens med virkeligheten..?

 

Jeg tror på at man kan finne tonen over nettet, men at man bør møtes i RL for å se om det stemmer i det virkelig liv og.

 

Har selv møtt folk fra nettet som ikke var sånn jeg trodde i hele tatt...

Lenke til kommentar

Å treffe noen på nettet synes jeg er helt greit, og normalt. Men man må, i mine øyne, møte denne personen fysisk før man innleder et forhold. Internett er en god måte å møte nye mennesker. Det er denne første kontakten, muligheten for å nå mengder med folk, som er bra. Derfra må man jo selvfølgelig finne noen man har kjemien med osv før man vil møte personen og kanskje innlede et forhold derfra.

Lenke til kommentar
Ser poenget ditt. :)

Men kan man få følelser for noen man aldri har sett??

6480509[/snapback]

Ja, det kan man. Jeg møtte min nåværende kjære på et onlinespill (historien er litt lenger bak i tråden), og vi fant tonen med en gang. Vi møttes for første gang etter et år med chat, og det begynte med et kyss. Etter det gikk vi bare rundt og snakket om absolutt alt som falt oss inn.

 

Kjemien var der, og den er der fremdeles :love:

 

På andre møte mistet hun sin jomfrudom :innocent:

Hun følte seg billig etterpå, men jeg forklarte at vi hadde jo snakket i et år, delt bilder, snakket på cam og mic. Det er kjærlighet :love:

Lenke til kommentar

Mirann;

 

Man kan få mange følelser for noe man ikke har sett.. ser jeg ingen problemer med.. :)

 

Mirann & Skilpadde;

 

Men, "fysisk kontakt" og det å møte noen IR det er da fortsettelsen på et "godt grunnlag" .. Kanskje går det, kanskje går det ikke.. men byggesteinene er det.. Men, før man møter noen IR så er det bare det det blir.. byggesteiner, that is..

 

Så ja; Det trengs mer, men følelser kan man helt klart få! :)

Lenke til kommentar
Men kan man få følelser for noen man aldri har sett??

Edit: i RL, mener jeg....

6480509[/snapback]

 

Skulle jeg mene, har fått følelser for noen over nettet selv.

 

Møtte eksen min på nettet, funka greit nok det men vi fant ut at vi var forskjellige.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Traff en jente på nettet for noen år siden som jeg ble skikkelig betatt av, og hun ble betatt av meg. Vi møtte hverandre to ganger etter å ha snakket sammen på nett og telefon halvannet år, og fant virkelig tonen både fysisk og psykisk. Men hun bor så langt unna, så vi fant ut at det ikke ville funke da ingen av oss var villig til å flytte. Vi bestemte oss for å kutte den type kontakt før det ble for vanskelig å bryte den type kontakt. Men vi er fortsatt veldig gode venner, og har et helt spesielt vennskapsforhold, selv om den type følelser vi en gang hadde for hverandre er forsvunnet.

Lenke til kommentar
Må bare få sagt at det er rimelig irriterende med kamerater som sier ifra at "nå skal dem pule dama si".
På andre møte mistet hun sin jomfrudom :innocent:

6480540[/snapback]

:p

 

 

Jeg kan skjønne at det går an å bli glad i en man har funnet på internett, det er jo helt klart noen fordeler: siden dere får snakket godt uten at du behøver egentlig å røre deg fra datamaskinen, får du siktet ut de som ikke interesserer deg nevneverdig. Dessuten er det mulighet for å treffe atskillig fler jenter på kortere tid, og de er der BARE for å prate med gutter. Treffes dere etterhvert in person, vil det kanskje oppstå gnister, og kanskje dere ikke klikker.

 

Men for å være helt ærlig, så har jeg de sperrene skilpadde og Mirann snakker om, hører jeg om noen som har truffet hverandre på nettet, tenker jeg med en gang 633k, og jeg tror mange andre tenker omtrent det samme, dessverre.

Dessuten vet jeg ikke om de jentene jeg kan treffe på nettet vil være noe likt det jeg egentlig er ute etter, for jeg har etterhvert funnet ut hva slags jenter jeg liker. Tror dere f.eks. det finnes jenter på nettet med "penhetsfaktor" fra 6-7 og oppover, som er utadvendt og sprudlende? Jeg tror den typen jenter omtrent bare finnes på fester, på byen o.l. Men jeg kan jo ta feil, og la en stor sjanse gå fra meg...

Lenke til kommentar
hva synes folket om at 5-menninger blir sammen?

6481195[/snapback]

Kan femmeninger karakteriseres som slekt? Altså, hva i helvete er en femmening? Ungen til ungen til søskenbarnet til tanta til oldemora di?

 

Gutter finner man på dagligvarebutikken. Primært mellom øl og potetgullhylla.

Lenke til kommentar
Slik kan vel vi også tenke. At guttene på internett ikke er pene nok og ikke går ut og slikt. Det finnes nok untak, det tror jeg, men jeg tror også at de fleste er ganske så inadvente og gjerne litt.. utskudd.

6481386[/snapback]

Vel, jeg må skyte inn dette, en kompis av meg fortalte nettopp om en jente han traff på chat.no eller noe, jeg så bilder, og hun var fiin!

 

Går inn nå jeg... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Alle oppegående personer henger fra tid til annen på internett. Finnes det enda huleboere som aldri klikker seg inn på et eneste nettsted? Hvorfor har tråden fått et nytt, merkelig navn?

Lenke til kommentar
Alle oppegående personer henger fra tid til annen på internett. Finnes det enda huleboere som aldri klikker seg inn på et eneste nettsted? Hvorfor har tråden fått et nytt, merkelig navn?

6481581[/snapback]

Svar: Rxj0n ville ha oppmerksomhet, jeg tvilte på at min type jenter tyr til nettflørting som fortsatt ses på som en "siste utvei" av de fleste jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...