Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor treffer man egentlig gutter? Sånn utenom fest, mener jeg...  :hmm:

6480419[/snapback]

 

Jobb, igjennom andre/felles venner, skole, gjennom fritidsakviteter som begge driver med f.eks

6480440[/snapback]

Som sagt, ikke jobb. Går ikke skole, driver ikke noen spes. fritidsaktiviteter.

Så da står venner igjen ;)

 

Edit: Er det flaut å møte noen gjennom internett? Er det noe man vil skjule litt for andre? :hmm:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

aaa... frustrasjooooon... helvetes kvinnfolk... :love:

 

hvorfor rote seg borti noen som ikke er ferdig med sitt pågående forhold... jeg har sittet i "saksa" siden mai.... hvorfor har jeg kontakt med henne selv om hun ikke har slått opp... uff... dette er LITE gøy..

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Mirann;

 

Synes ikke det er flaut å møte noen igjennom internet.. Møtte min første kjæreste der for en del år tilbake..

 

Det som er positivt med internet.. altså det å møte noen via internet (gitt at man ikke bare tuller med hverandre), er at man møtes først pga interesser og god tone, altså på det personlige plan.. ikke via et utseende, eller andre "ytre" ting.. ..eller i Fylla.. eller noe..

Lenke til kommentar
I starten er det kanskje det, men da man har bevist det som mange ikke tror på. At det går ann blir det sikkert respektert blandt de nærmeste osv. :)

6480468[/snapback]

Ja, jeg tror de fleste ikke tenker over det. Blir jo mer og mer vanlig. Men jeg tenker at jeg ikke ville ha sagt til folk at jeg traff ham over internett! Vet ikke hvorfor, men blir litt flau på tanken! He he :)

 

Mirann;

 

Synes ikke det er flaut å møte noen igjennom internet.. Møtte min første kjæreste der for en del år tilbake..

 

Det som er positivt med internet.. altså det å møte noen via internet (gitt at man ikke bare tuller med hverandre), er at man møtes først pga interesser og god tone, altså på det personlige plan.. ikke via et utseende, eller andre "ytre" ting.. ..eller i Fylla.. eller noe..

6480475[/snapback]

Ser poenget ditt. :)

Men kan man få følelser for noen man aldri har sett??

 

Edit: i RL, mener jeg....

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...