Sperzel Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hun jenta jeg sa jeg likte ombestemmte seg igjen. Umulig å forstå seg på disse skapningene vi så vondt lyster etter. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Bestemte meg å bytte siden mange tråder med navnet "DEN STORE" blir stengt. Crawford har sex-tråden, jeg har kjærlighetstråden. Men kjærlighet... Det blir bare tull. Blir bare flørting. Aner jo ikke hvordan du skal lese ei jentes følelser... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 OK ! Ladys og gutta boys, feiekusten er her.. Vennligst hold dere til topicen, ellers kommer låsesmeden på besøk. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ok. Nok OT. Har du et problem med at jeg brukte mitt navn, så får du ta det opp med en moderator. Jon Da burde den kanskje hete Jons tråd om kjærlighet..? Sorry OT. Endret 12. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jøss, siden jeg har postet så mye her, blir tråden kalt opp etter meg. Så søtt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå ble jeg så forvirra av det trådnavnet i "Mine Inlegg" at jeg nesten datt ut av kontorstolen og tverra tastaturet i halsen. Men for all del, Jon! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor ikke bare "Tråden om kjærlighet" ? Enkelt og greit Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nei nå må dere gi dere. Det er et navn, ikke noe mer. så, sett i gang å brei ut om kjærlighetslivene deres. NÅ! Anngående mitt, så er det litt ueksisterende for øyeblikket. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Anngående mitt, så er det litt ueksisterende for øyeblikket. 6480401[/snapback] Samme her egentlig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvor treffer man egentlig gutter? Sånn utenom fest, mener jeg... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jobb (og forum, tydligvis) .. ..igjennom venner, kanskje.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jobb (og forum, tydligvis) .. ..igjennom venner, kanskje.. 6480424[/snapback] Jobb går ikke. Jobber i barnehage og ser ingen menn der. Kanskje noen single fedre, men det er heller uaktuelt Forum er tingen! He he Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvor treffer man egentlig gutter? Sånn utenom fest, mener jeg... 6480419[/snapback] Jobb, igjennom andre/felles venner, skole, gjennom fritidsakviteter som begge driver med f.eks Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hvor treffer man egentlig gutter? Sånn utenom fest, mener jeg... 6480419[/snapback] Jobb, igjennom andre/felles venner, skole, gjennom fritidsakviteter som begge driver med f.eks 6480440[/snapback] Som sagt, ikke jobb. Går ikke skole, driver ikke noen spes. fritidsaktiviteter. Så da står venner igjen Edit: Er det flaut å møte noen gjennom internett? Er det noe man vil skjule litt for andre? Endret 12. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 På fest møter du ingen ting seriøst uansett. Det er ikke mange jeg kjenner som har fått ett seriøst forhold ut fra en fest ting. Faktisk ingen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Må bare få sagt at det er rimelig irriterende med kamerater som sier ifra at "nå skal dem pule dama si". Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Edit: Er det flaut å møte noen gjennom internett? Er det noe man vil skjule litt for andre? I starten er det kanskje det, men da man har bevist det som mange ikke tror på. At det går ann blir det sikkert respektert blandt de nærmeste osv. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 aaa... frustrasjooooon... helvetes kvinnfolk... hvorfor rote seg borti noen som ikke er ferdig med sitt pågående forhold... jeg har sittet i "saksa" siden mai.... hvorfor har jeg kontakt med henne selv om hun ikke har slått opp... uff... dette er LITE gøy.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Mirann; Synes ikke det er flaut å møte noen igjennom internet.. Møtte min første kjæreste der for en del år tilbake.. Det som er positivt med internet.. altså det å møte noen via internet (gitt at man ikke bare tuller med hverandre), er at man møtes først pga interesser og god tone, altså på det personlige plan.. ikke via et utseende, eller andre "ytre" ting.. ..eller i Fylla.. eller noe.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) I starten er det kanskje det, men da man har bevist det som mange ikke tror på. At det går ann blir det sikkert respektert blandt de nærmeste osv. 6480468[/snapback] Ja, jeg tror de fleste ikke tenker over det. Blir jo mer og mer vanlig. Men jeg tenker at jeg ikke ville ha sagt til folk at jeg traff ham over internett! Vet ikke hvorfor, men blir litt flau på tanken! He he Mirann; Synes ikke det er flaut å møte noen igjennom internet.. Møtte min første kjæreste der for en del år tilbake.. Det som er positivt med internet.. altså det å møte noen via internet (gitt at man ikke bare tuller med hverandre), er at man møtes først pga interesser og god tone, altså på det personlige plan.. ikke via et utseende, eller andre "ytre" ting.. ..eller i Fylla.. eller noe.. 6480475[/snapback] Ser poenget ditt. Men kan man få følelser for noen man aldri har sett?? Edit: i RL, mener jeg.... Endret 12. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg