Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den 29juli reiser jeg til Makarsk i Kroatia i 2uker, med 5 eller 6 gutter og 16 eller 19 jenter, Mange vil se jeg er årets heldigse gutt, men det lille problemet jeg har er at den jeg er forelsket i holder på med en annen  :hrm:  og hun skal ikke ned over der  så det jeg lurer på er. Hva ville dere gjort? ville dere gitt slip på henne og prøvd på nytt? eller fortsatt prøvd og fått tak i henne selv om hun holder på og rote med en annen? (need help)  :ermm:

6471433[/snapback]

Her har du et problem. Å kapre noens kjærlighet er ikke lett. Så langt ifra. Det eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp, men da kan dine følelser svinne hèn. Så jeg anbefaler deg å komme deg videre. :)
Lenke til kommentar
Ja, det er egentlig dette jeg også har erfart. Om jeg hadde interesse for det, kunne jeg faktisk fått de fleste gutter. Ikke er jeg så veldig pen eller noe, men gutter er og blir desperate. Jeg synes dette er svært fasinerende, og ofte når jeg ser en pen fyr, eller en jeg tror jeg ikke vil få går jeg bort for å teste. Vanligvis tenker jeg ikke lenger enn det, og blir sittende igjen med en fyr med store foråpninger. Til dags dato har jeg aldri blitt avvist.

6472427[/snapback]

Jeg har avvist jenter en god del ganger, men det er på et annet nivå enn når vi gutta blir avvist. Jeg bare sier jeg skal på do eller noe, lar jenta sitte der og kommer ikke tilbake til henne. De fleste bruker å ta hintet. Det handler ikke om å avvise, men å ikke vise interesse.

 

Når gutter blir avvist, er det ofte verre. Guttene er kanskje mer direkte enn jentene, de gangene de vil ta initiativ da, så da må jentene være mer direkte i sin avvisning.

 

Men skulle gjerne sett deg prøve deg på meg, Skilpadde, kanskje du er en som er vanskelig å avvise?

Lenke til kommentar
Altså.. Glemte å nevne en viktig ting, det er det at hun sier aldri grunnen.

Jeg skjønner bare ikke hva det er. Kan jo være det at hun egentlig ikke har følelser for meg, men hvorfor sier hun det da?

Det gjør det jo bare verre for meg egentlig.

6474599[/snapback]

 

Jenter har en tendens til å gjøre akkurat det der. Ukjente årsaker for meg.

Lenke til kommentar
Ja, det er egentlig dette jeg også har erfart. Om jeg hadde interesse for det, kunne jeg faktisk fått de fleste gutter. Ikke er jeg så veldig pen eller noe, men gutter er og blir desperate. Jeg synes dette er svært fasinerende, og ofte når jeg ser en pen fyr, eller en jeg tror jeg ikke vil få går jeg bort for å teste. Vanligvis tenker jeg ikke lenger enn det, og blir sittende igjen med en fyr med store foråpninger. Til dags dato har jeg aldri blitt avvist.

6472427[/snapback]

Jeg har avvist jenter en god del ganger, men det er på et annet nivå enn når vi gutta blir avvist. Jeg bare sier jeg skal på do eller noe, lar jenta sitte der og kommer ikke tilbake til henne. De fleste bruker å ta hintet. Det handler ikke om å avvise, men å ikke vise interesse.

 

Når gutter blir avvist, er det ofte verre. Guttene er kanskje mer direkte enn jentene, de gangene de vil ta initiativ da, så da må jentene være mer direkte i sin avvisning.

 

Men skulle gjerne sett deg prøve deg på meg, Skilpadde, kanskje du er en som er vanskelig å avvise?

6473936[/snapback]

 

Med avvist mener jeg også at ingen jeg har gått bort til ikke har vist meg interesse så vidt jeg vet. Enten det, eller så har ingen gjort noe som viser at de ikke er intereserte på en måte som jeg har fått med meg.

 

Jeg tror grunnen til at vi jenter avviser så direkte er fordi vi tror gutter ikke er så følsomme som de er. Det er tross alt det bildet vi vokser opp med. En annen ting er at siden det er mye mer vanlig at jenter blir lagt an på, så blir det ofte en vanesak for mange jenter. En jente som blir lagt an på en fem seks ganger i løpet av en kveld tenker ikke mye på hva guttene hun avviser føler. En gutt som blir lagt an på en skjelden gang vil ta det mye mer forsiktig.

 

 

The direct approach vil si at hun sjekker opp en gutt.

Lenke til kommentar
Så det er ikke slemt å si at man skal på do, og så kommer man ikke tilbake? Personlig synes jeg det er mye slemmere enn å si "sorry, jeg er ikke interessert".

6476435[/snapback]

Helt enig. Har man ikke guts til å si i fra på en ordentlig måte, så bør man kanskje ikke prøve å date heller? Jeg hadde blitt utrolig mye mer lei meg om jeg ble "dumpet" på en såpass dårlig måte, enn om hun hadde hatt nok stolthet til å faktisk si det direkte til meg at hun ikke tror det vil funke.

Lenke til kommentar
Helt enig. Har man ikke guts til å si i fra på en ordentlig måte, så bør man kanskje ikke prøve å date heller? Jeg hadde blitt utrolig mye mer lei meg om jeg ble "dumpet" på en såpass dårlig måte, enn om hun hadde hatt nok stolthet til å faktisk si det direkte til meg at hun ikke tror det vil funke.

6476529[/snapback]

Dette er selvfølgelig ikke på en date, det er i fester, på byen o.l. Å stikke av midt i en date ville jeg aldri gjort. Men jeg kan være enig i at det kanskje er en feig måte å avvise henne på.

Lenke til kommentar
Jeg tror grunnen til at vi jenter avviser så direkte er fordi vi tror gutter ikke er så følsomme som de er. Det er tross alt det bildet vi vokser opp med. En annen ting er at siden det er mye mer vanlig at jenter blir lagt an på, så blir det ofte en vanesak for mange jenter. En jente som blir lagt an på en fem seks ganger i løpet av en kveld tenker ikke mye på hva guttene hun avviser føler. En gutt som blir lagt an på en skjelden gang vil ta det mye mer forsiktig.

 

 

The direct approach vil si at hun sjekker opp en gutt.

6475552[/snapback]

Vi gutta har faktisk følelser, som alle andre. Men det som er, er at vi egentlig ikke har så lett for å vise det.

Om jeg hadde blitt avvist sånn som smeboe forteller, hadde jeg blitt direkte såret, men jeg hadde ikke vist det. For eksempel.

 

Gutter sitter ikke alltid sammen og snakker om den de pulte sist fredag heller. Jeg kan godt sette meg ned sammen med mine kamerater og fortelle om hva jeg ser i en jente, hva jeg synes om den og den jenta etc.

 

Jeg vet ikke om andre gutter er slik, men jeg blir fort mye mer følsom når jeg sitter på MSN og prater med noen, enn når det er face-toface. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

har aldri blitt avvist det..har aldri fått prøvd meg noke særlig på damer, da dei ofte har prøvd seg på meg først...

 

men blir litt overraska over kor feige folk er med å vere ærlige..syns det er litt dumt...blir fort sånn når man tenker meir på seg sjølv enn den personen det går utover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...