Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føyer bort gutter som maser og klenger med en gang, orker det rett og slett ikke. Faller for gutter jeg må kjempe litt for å få.

 

Dumt igrunn siden jeg mer enn alt ønsker meg en som "forguder meg"... Har kanskje litt feil framgangsmåte da  :ermm:

6465669[/snapback]

 

LC her skjønner jeg bare ikke logistikken i det du forteller her. Er det mange jenter som tenker slik? Isåfall blir alt bare mye mer klomplisert.

Lenke til kommentar

Jeg føyer bort gutter som maser og klenger med en gang, orker det rett og slett ikke. Faller for gutter jeg må kjempe litt for å få.

 

Dumt igrunn siden jeg mer enn alt ønsker meg en som "forguder meg"... Har kanskje litt feil framgangsmåte da  :ermm:

6465669[/snapback]

 

LC her skjønner jeg bare ikke logistikken i det du forteller her. Er det mange jenter som tenker slik? Isåfall blir alt bare mye mer klomplisert.

6471184[/snapback]

 

Vel... la meg si det på en annen måte

 

Jeg har ett par gutter som jeg kunne blitt sammen med på dagen om jeg ville , men jeg er ikke interessert...

 

åhh. det er vanskelig å si hvordan det er , men jeg er veldig kresen da :ermm:

Lenke til kommentar

Den 29juli reiser jeg til Makarsk i Kroatia i 2uker, med 5 eller 6 gutter og 16 eller 19 jenter, Mange vil se jeg er årets heldigse gutt, men det lille problemet jeg har er at den jeg er forelsket i holder på med en annen :hrm: og hun skal ikke ned over der så det jeg lurer på er. Hva ville dere gjort? ville dere gitt slip på henne og prøvd på nytt? eller fortsatt prøvd og fått tak i henne selv om hun holder på og rote med en annen? (need help) :ermm:

Lenke til kommentar
LC her skjønner jeg bare ikke logistikken i det du forteller her. Er det mange jenter som tenker slik? Isåfall blir alt bare mye mer klomplisert.

6471184[/snapback]

Etter personlige erfariinger så tenker 80-90% av alle jenter slik.

 

Forresten, logistikk eller logikk?

Lenke til kommentar
LC her skjønner jeg bare ikke logistikken i det du forteller her. Er det mange jenter som tenker slik? Isåfall blir alt bare mye mer klomplisert.

6471184[/snapback]

Etter personlige erfariinger så tenker 80-90% av alle jenter slik.

 

Forresten, logistikk eller logikk?

6471700[/snapback]

 

Var det jeg var redd for, og ja Lars logikk ikke logistikk, er blitt litt mye pensum siste måned kanksje.

Lenke til kommentar

Jeg har på en måte det motsatte problemet av de fleste jenter. Jeg tar for mye insjativ. Eller, egentlig tar jeg stort sett ikke insjativ til noe som helst bortsett fra en samtale. Jeg blir svært sosial i fylla og snakker med de fleste. Derfor tror de fleste gutter jeg snakker med at jeg er interessert eller legger an på dem. Dette har en tendens til å få meg opp i mange rare og ofte ubehagelige situasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg har på en måte det motsatte problemet av de fleste jenter. Jeg tar for mye insjativ. Eller, egentlig tar jeg stort sett ikke insjativ til noe som helst bortsett fra en samtale. Jeg blir svært sosial i fylla og snakker med de fleste. Derfor tror de fleste gutter jeg snakker med at jeg er interessert eller legger an på dem. Dette har en tendens til å få meg opp i mange rare og ofte ubehagelige situasjoner.

6472164[/snapback]

 

Hehe... Det har kanskje noe med hva som har blitt tatt opp tidligere og som er et viden kjent fenomen blant jordens menn og kvinner.

 

I henhold til mange jenters tankegang så skal vi gutta tilbe dere, men samtidig ikke vise at vi er interessert... (tunga rett i munnen nå), så er det da rart når dere plutselig viser litt initiativ at vi tenker "Oi.. hun her vil se meg naken!" Vi er simple, desperate vesener, vi blir lett forvirra og vi mistolker signaler HELE tiden.

 

Videre så må det jo også legges fram at vi mannfolk er så billige at det er knapt til å tro. Bare prøv sjøl jenter, hvor hardt må dere egentlig kjøre på før vi har dratt på pusetøflene og sier "Ja, kjære!" Det er nå engang sånn at stort sett alle jenter kan i utgangspunktet få hvem gutt dem vil ha, nettopp pga hva jeg nevnte ovenfor. Litt og tenke på? :)

 

Regner ikke med at alle er enige i hva jeg sier her, men jeg vil tørre og påstå at brorparten av dem litt eldre gutta veit nøyaktig hva jeg prater om.

Lenke til kommentar
Det er nå engang sånn at stort sett alle jenter kan i utgangspunktet få hvem gutt dem vil ha, nettopp pga hva jeg nevnte ovenfor.  Litt og tenke på?  :)

 

Regner ikke med at alle er enige i hva jeg sier her, men jeg vil tørre og påstå at brorparten av dem litt eldre gutta veit nøyaktig hva jeg prater om.

6472340[/snapback]

Jepp... jenter kan stort sett få dem de peker på. Ikke alltid, men gutter er mye billigere enn jenter. Bare sjekk chattekanaler? Datingtjenester på nettet? Jenter kan bare "være" der og få hundrevis av svar i løpet av kort tid. Det er vi gutta som må ta kontakt og streve verre for i det hele tatt bli lagt merke til.

 

De venninnene jeg har som snakker om sånt, har jo sjansen på et knippe gutter i løpet av en vanlig helg. Flere av de kunne fått one-night stands omtrent hver kveld i en lang lang periode om de vil, og ytterst få må være uten et sexliv i en lengre periode om de ikke selv vil. Men jeg kjenner ytterst få gutter som kan si det samme (snakker nå om de av mine venner/venninner som er single).

 

Enten dette, eller så er jenter mer overfladiske enn gutter. Det er nå egentlig min sterkeste teori da...

Lenke til kommentar

Ja, det er egentlig dette jeg også har erfart. Om jeg hadde interesse for det, kunne jeg faktisk fått de fleste gutter. Ikke er jeg så veldig pen eller noe, men gutter er og blir desperate. Jeg synes dette er svært fasinerende, og ofte når jeg ser en pen fyr, eller en jeg tror jeg ikke vil få går jeg bort for å teste. Vanligvis tenker jeg ikke lenger enn det, og blir sittende igjen med en fyr med store foråpninger. Til dags dato har jeg aldri blitt avvist.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg trenger litt hjelp her.

Jeg likte en jente en liten stund, og en kveld ente det med et par timers kosing og slik.

Vi gjorde dette en del ganger, og jeg fikk sterkere følelser for henne.

Men plutselig sa hun at vi ikke burde være mer med hverandre, men hun ombestemte seg flere ganger. Men nå har hun sagt igjen at vi ikke bør være med hverandre, men hun sier hun liker meg.

Hva bør jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...