Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimt i øyet og fint smil e viktigst. Det som gjorde at eg falt for kjæresten min..og så bra humor  :)

 

Tror du har feil bedømt jenter litt RxjOn. Om du hører oss spøke om den fiine fyren med den rååe six packen så betyr ikke det nødvendigvis at det er det som står høyest på listen over prioriteringer når vi ser etter en kjæreste. Noen ser kanskje etter det, men de er umodne og en minoritet og altså ikke noe å bry seg så veldig med. Medieskapt dette fokuset på kropp og utseende..

 

Greit, førsteintrykk går på utseende for det meste. Men også holdning og humør. Folk liker livlige, positive mennesker..om du ikke er en av de peneste så er vel ikke det så farlig.

5087500[/snapback]

 

 

 

Si ka dere bryr dere om...

Kommer du på 10 skikkelige ting skal du få en klem..

Lenke til kommentar
Greit, førsteintrykk går på utseende for det meste. Men også holdning og humør. Folk liker livlige, positive mennesker..om du ikke er en av de peneste så er vel ikke det så farlig.

5087500[/snapback]

 

Men hvor mye kan man score ekstra med en muskuløs kropp?

 

*trene som besatt*

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Gutter tar det de får .....

5087612[/snapback]

 

Jeg er ikke slik og håper andre ikke er det heller. Dog er jeg en snodig skrue. Mens en del kompiser prøver å sjekke opp damer driter jeg i det, for jeg vet hvem jeg vil ha. Da er det helt og holdent uaktuelt (har rett og slett ikke lyst) å være sammen med noen andre.

 

Kanskje jeg er for betatt av :love:

Lenke til kommentar
Si ka dere bryr dere om...

5087576[/snapback]

Husk at hun egentlig bare kan snakke for seg selv, selv om det sikkert er typiske ting blant kvinner og. Uansett: De er ingen homogen gruppe med mennesker med helt like tanker, ideer og idealer. De er individer som alle. Mao. det vil være noen som liker ditt og noen som liker datt. Folk er forskjellige, jenter er forskjellige, jenter liker forskjellige ting. Det er sikkert noen som hater noen ting andre elsker, osv...

 

(Nå er jeg ingen jente, men dette er mitt intrykk. Hvis ei jente kan bekrefte/avbekrefte så hadde det vært fint. )

 

EDIT: Mrs. Leif var på besøk. :blush:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

TLZ, de har sikkert en del felles når det kommer til egenskaper de kikker etter. Gutter ser ofte etter dette:

Tenner på utsene, klær og sminke.

Liker ofte utadvente jenter.

Følelser er noe man merker først etterpå ;)

 

Selv om ikke dette gjelder for alle, så er det nok en god "alle over en kam" tegning ;)

 

Correct me if im wrong ;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Si ka dere bryr dere om...

5087576[/snapback]

Husk at hun egentlig bare kan snakke for seg selv, selv om det sikkert er typiske ting blant kvinner og. Uansett: De er ingen homogen gruppe med mennesker med helt like tanker, ideer og idealier, de er individer som alle. Mao. det vil være noen som liker ditt og noen som liker datt. Folk er forskjellige, jenter er forskjellige, jenter liker forskjellige ting. Det er sikkert noen som hater noen ting andre elsker, osv...

 

(Nå er jeg ingen jente, men dette er mitt intrykk. Hvis ei jente kan bekrefte/avbekrefte så hadde det vært fint. )

5087683[/snapback]

 

 

 

Vokabularet ditt slår meg overrende....

 

 

 

ja seff må hver snakke for seg selv, men jenter fort likhetstrekk i guttene de like når de snakker sammen. Det jeg sa med at gutter tar det de får er riktig i noen tilfeller (ikke mitt). Det var for å få fram et poeng. Det er en vesens forskjell på gutter å jenter når det gjelder følelser...

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Vokabularet ditt slår meg overrende....

Jaja, litt vanskelig å finne ord som er feilskrevet og ikke finnes. :blush:

 

Ikke lyv. Det første som gjør at man vil ha en er at vedkommende er heit.

5087509[/snapback]

Sant, men hva som er sett på som "heit" kan variere fra person til person. Jeg har synest mange jenter har vært heite og mange har vært uenige med meg(og omvendt). ;)

 

Dessuten så er "det ytre" mer enn hvordan du er rent fysisk, oppførsel osv har også en del å si vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Ikke lyv. Det første som gjør at man vil ha en er at vedkommende er heit.

5087509[/snapback]

Sant, men hva som er sett på som "heit" kan variere fra person til person. Jeg har synest mange jenter har vært heite og mange har vært uenige med meg(og omvendt). ;)

5087721[/snapback]

Absolutt enig. Liker mer mennesker med litt mer personlighet en sånne kosetøser.

Lenke til kommentar

"Heit" er et veldig missvisende ord da... Hvis jeg sier at jeg syntes utadvente jenter er heite, så er det akkuratt like riktig som å si at jeg liker heite jenter i form av utsene ;) Heit blir da bare et annet ord for hva du foretrekker hos jenter;)

 

Det du mente var at mange gutter går etter utsenet ;) Og jeg skal ikke nekte for det.

Lenke til kommentar
TLZ, de har sikkert en del felles når det kommer til egenskaper de kikker etter. Gutter ser ofte etter dette:

Tenner på utsene, klær og sminke.

Liker ofte utadvente jenter.

Følelser er noe man merker først etterpå ;)

5087702[/snapback]

Jeg tenner i hvertfall ikke på sminke og kler, selv om jeg kan synes det ser kult ut og det kan gi meg et positivt intrykk. Jenter liker jo som regel gutter som er kledd kult, hva som er kult er forøvrig høyst subjektivt(og dermed kilden til evige diskusjoner ;)). Jeg merker godt til følelser, lenge før jeg tør å prøve meg på ei jente. Ang. sminke: Sminke _kan_ være fint, særlig hvis det er litt uvanlig, men ofte trengs det ikke. OBS: Sminke må IKKE overdrives, det er FORFERDELIG.

 

Vokabularet ditt slår meg overrende....

Jaja, litt vanskelig å finne ord som er feilskrevet og ikke finnes. :blush:

 

 

Var det ment som en sarkastisk kommentar. For hvis du sikter etter meg, så treffer du ....

5087742[/snapback]

Jeg hadde en leif i inlegget mitt. ;)

(Men fikset nå, tror/håper det ikke er flere igjen nå.)

 

Litt viktig at det er en helhet der ja.

Det er mye rart der ute :mrgreen:

5087747[/snapback]

Helhet ja. Noen ganger så er det noen jenter som bare er helt wünderbare, man greier overhode ikke å sette fingeren på det. Det bare er "noe" ved henne som er så fascinerende og tiltrekkende.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg tenner i hvertfall ikke på sminke og kler, selv om jeg kan synes det ser kult ut og det kan gi meg et positivt intrykk. Jenter liker jo som regel gutter som er kledd kult, hva som er kult er forøvrig høyst subjektivt(og dermed kilden til evige diskusjoner ;)). Jeg merker godt til følelser, lenge før jeg tør å prøve meg på ei jente. Ang. sminke: Sminke _kan_ være fint, særlig hvis det er litt uvanlig, men ofte trengs det ikke. OBS: Sminke må IKKE overdrives, det er FORFERDELIG.

5087759[/snapback]

Hehe, som jeg sa, var ment som en karikaturtegning av gutter, og som i de fleste tilfeller dessverre stemmer mer eller mindre. Hvem gutt her inne kan rekke opp handen og si at han aldri har vært forelsket i ei jente pga utsenet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...