Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på meg selv som en rimelig grei gutt, men får jo aldri dame :@ jaja får bare vente på "the one" da

Hjelper sikkert om du prøver å ta kontakt på en vanlig måte...få tak i msn. Snakke litt seriøst med jenta..huske ting hun sier..spørre med ut..and so on

venting funker foresten ikke. du må gå ut og ta det du vil ha..eller i det minste spørre etter det ;):p

Edit: leif

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar
Ser på meg selv som en rimelig grei gutt, men får jo aldri dame :@ jaja får bare vente på "the one" da

Hjelper sikkert om du prøver å ta kontakt på en vanlig måte...få tak i msn. Snakke litt seriøst med jenta..huske ting hun sier..spørre med ut..and so on

venting funker foresten ikke. du må gå ut og ta det du vil ha..eller i det minste spørre etter det ;):p

Edit: leif

hver gang jeg spørr får jeg det samme...

"vil bare være venner"

Lenke til kommentar
Idiotisk av jenter og si det der til en fyr...ondskapsfult!

alt eller ingenting hvis du først er forelsket syns eg ;) Kanskje du skal prøve litt mer direkte? siden først venner og så kjæreste metoden ikke funker..

Nå har jeg tenkt ca. et døgn på hvordan jeg skal si det til en jente at jeg ikke elsker henne. Men hvis man ikke skal be om å være venner, hva skal man si da? "Jeg elsker deg ikke, og nå som du sier du elsker meg vil jeg ikke være venn med deg mer"...

Det er vanskelig, skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
som jeg nevnte tidligere i posten kalt "spørsmål om damer"

når jeg prøver å snakke med dem, har det to utfall:

1. jeg oppfører meg som en idiot

2. jeg oppfører meg som en idiot samtidig som det virker som om kjeven min er bedøvd

sier bare.... jeg har hell i spill jeg.....

Meg å :blush:

Lenke til kommentar

Thomas' antitriks på kjærlighetsfronten v1.0:

1: ikke bry deg om at folk påpeker at du oppfyller merkelig mange stereotypiske homofile fordommer

2: ikke svar med 'ja, men jeg er nå faktisk hetereofil da' eller lignende når du får kommentarer som de overfor

3: ikke på noen måte tenk på å skulle avsløre åpent et ønske om noe mer enn et vennskap med jenter

4: gjenta trinn 1-3 over en lengre tidsperiode

...og du vil, om du har like mye flaks som meg, få gleden av;

-å bli sjekket opp av en nær kamerat (nei, han er ikke spesielt heterofil av seg)

-at den samme kameraten ikke tar hintet etter første avslag, og bare antar at du var litt sliten de andre kveldene

-noen av venninnene dine kommer i skade for å snakke til andre om at du helt sikkert er homofil men bare ikke tør å si det i klartekst (uten at du selv har ytret noe i den retningen) overfor noen andre, som igjen sier noe litt mer direkte til en tredjeperson, som tilfeldigvis er en veldig søt og oppegående jente

Den reele fordelen er at ingen prøver å påstå at du er mannsjåvinist, og akkurat det ser jeg på som veldig positivt, men jeg tror det går an å være heterofil samtidig som man ikke er mannsjåvinist (det er i alle fall det jeg har prøvd på, men tydeligvis med en noe begrenset suksess til tider).

Livet er herilg, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Få komplement av homser er det kuleste som finns :w00t:

Jeg tror ikke på kjærligheten. Jeg tror på kortvarig kjærlighet, men aldri om den finnes ei som er rett for meg. Jeg er heller ikke veldig for one night stands, så jeg endre vel opp alene.

Jeg er like forelsket den dag i dag som da jeg møtte min utkårne.

Haha. Cheeky. Med tanke på at kjærlighet ved første blikk er en myte, kan du si til en dame nettopp det og hun vil anta at du har falt pladask for henne, mens det du egentlig sier er "jeg likte deg ikke når jeg møtte deg og jeg liker deg like lite nå". Wordplayah...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Nå har jeg tenkt ca. et døgn på hvordan jeg skal si det til en jente at jeg ikke elsker henne. Men hvis man ikke skal be om å være venner, hva skal man si da? "Jeg elsker deg ikke, og nå som du sier du elsker meg vil jeg ikke være venn med deg mer"...

Det er vanskelig, skal jeg si deg!

Da får du si : jeg elsker deg ikke, men jeg kan gjerne være din venn om det er det du ønsker. Hvis ikke har jeg all respekt for avgjørelsen din...bla bla

deja vu feeling no..scary

Lenke til kommentar

Jeg satt foran PCen en helt vanlig dag, surfet nettet og alt det der. Kom over et bilde av en veldig söt jente fra Finland, jeg tenkte at hun var så söt at jeg måtte skrive noe til henne, så jeg etterlot et kompliment på http://irc-galleria.net (er mulig dere ikke kjenner til den sida...).

Det var vel dagen etterpå eller noe sånt, jeg satt på IRC, og plutselig kommer hun og prater med meg i privaten. Vi blir å prate om ditt og datt, og plutselig er det midnatt. Sånn fortsetter det i mange, mange timer i ukesvis (IRC og Messenger). Vi merket at det var god kjemi mellom oss, så vi tenkte at det hadde värt kult å treffes i det virkelige liv. Som sagt, så gjort. Dro til reisebyrået og bestilte flybillett.

Planen var å väre hos henne i 3 uker eller noe sånt, alt ettersom hvordan det ble å möte hverandre IRL. Er tross alt litt annerledes enn IRC og alt det der. Hun bodde i sör-öst Finland, gjett om jeg var nervös da jeg satt meg på toget fra Helsinki da? Etter en seks timers lang togtur var jeg endelig der. Nervös som bare fa**. ;)

Vi traff hverandre foran et pizzeria omtrent 10 minutter etter at jeg hadde ankommet med toget. Gav henne en klem, og begynte å sette kurs mot leiligheta hennes. Kom dit, alt var koselig og rolig. Satt oss og snakka sammen...snakka til omtrent tre om natta, da var det på tide å gå til köys. Hadde vårt förste kyss samme natta. :)

Ettersom vi ble mer og mer kjent med hverandre fant vi ut at dette virkelig var verdt å satse på. Ble der i mer enn 3 uker...ble der i månedsvis, hadde en herlig sommer i lag, mötte foreldrene hennes og hele pakka. Orker ikke gå inn på detaljer, men vi forlovet oss faktisk i Juli! Er så sikker på at jeg har funnet min perfekte match, har ALDRI värt så lykkelig som jeg er med henne. Hun er tvillingsjela mi!

Det eneste som er litt trist nå, er at hun er i Japan. Dro dit forrige onsdag som utvekslingsstudent, og blir ikke å komme tilbake til Finland för i Februar. Dagene er lange...eneste som får tida til å gå litt fortere er skolen. Jeg savner henne så innmari mye...men ettersom hun hadde planlagt å dra til Japan FÖR hun mötte meg, gidder jeg ikke lage noe oppstyr. Blir bare så utrolig herlig å se henne igjen. Selv om det er mange, mange uker og tusenvis av timer til vi ser hverandre... :cry:

Romantikk kan finne sted på internett også, altså!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...