Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Den 29juli reiser jeg til Makarsk i Kroatia i 2uker, med 5 eller 6 gutter og 16 eller 19 jenter, Mange vil se jeg er årets heldigse gutt, men det lille problemet jeg har er at den jeg er forelsket i holder på med en annen :mad: og hun skal ikke ned over der :hrm: så det jeg lurer på er. Hva ville dere gjort? ville dere gitt slip på henne og prøvd på nytt? eller fortsatt prøvd og fått tak i henne selv om hun holder på og rote med en annen? (need help) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey... nå har jeg gjort det store her... :blink:

 

Jeg har ei vennine som jeg har likt i 2år nå, og det vet hun, og jeg VAR sikker på at hun ikke likte meg... men så spurte hun meg nå om jeg forsatt liker henne, jeg svarer ja, og så spør jeg om hun liker meg, så svarer hun at hun er usikker på følelsene sine og må tenke på det.. :ohmy:

 

Jeg kommer ikke til å få sove i natt :no:

Lenke til kommentar
Okey... nå har jeg gjort det store her... :blink:

 

Jeg har ei vennine som jeg har likt i 2år nå, og det vet hun, og jeg VAR sikker på at hun ikke likte meg... men så spurte hun meg nå om jeg forsatt liker henne, jeg svarer ja, og så spør jeg om hun liker meg, så svarer hun at hun er usikker på følelsene sine og må tenke på det.. :ohmy:

 

Jeg kommer ikke til å få sove i natt :no:

6469580[/snapback]

Er dette en bra ting eller en dårlig ting?

 

Om du ikke får sove, spill et spill eller noe, drikk litt melk, prøv å få tankene på andre ting.

Lenke til kommentar
Hvorenn merkelig det kan høres ut så er det faktisk bedre å vite etter lang tids avstandsforelskelse/forelskelse at dama rett og slett ikke er interessert, enn å gå og gruble seg grønn og undre på hvor i landet du ligger.

6470231[/snapback]

 

Du har rett.

 

Jeg føler meg utrolig mye bedre nå som jeg har bestemt meg for at det ikke går mer, og gitt beskjed til han om at han kan slutte å håpe...

 

Ingenting som er verre enn håp

Lenke til kommentar
Hvorenn merkelig det kan høres ut så er det faktisk bedre å vite etter lang tids avstandsforelskelse/forelskelse at dama rett og slett ikke er interessert, enn å gå og gruble seg grønn og undre på hvor i landet du ligger.

6470231[/snapback]

Det der er utrolig sant, har selv opplevd lettelsen over å få vite at hun ikke er interressert.

 

FuZzy; ikke gi opp håpet, men ikke vær for pågående heller. Bare gi henne tid, og vent og se. Og vær flørtete når dere er sammen.

Lenke til kommentar
Okey... nå har jeg gjort det store her... :blink:

 

Jeg har ei vennine som jeg har likt i 2år nå, og det vet hun, og jeg VAR sikker på at hun ikke likte meg... men så spurte hun meg nå om jeg forsatt liker henne, jeg svarer ja, og så spør jeg om hun liker meg, så svarer hun at hun er usikker på følelsene sine og må tenke på det.. :ohmy:

 

Jeg kommer ikke til å få sove i natt :no:

6469580[/snapback]

 

Du skulle ikke sagt at du likte ho fortsatt når ho spurte... Du kunne fått henne til å lure og tenke på det så JÆVLIG ;)

 

Jeg har lagt merke til en ting... Jeg likte en jente før, hadde bare sett ho på en fest og så spurte jeg om vi skulle finne på noe sammen en dag. Vi så på film og koste oss og vi kyssa og sånt. Men det var SÅ lett å "få" henne.. Så etterhvert så var ho ikke noe tiltrekkende lengre fordi jeg måtte ikke kjempe for å få ho.

 

Og som Linn Chrstin sa her; "Jeg må rett og slett få en ide oppi hue mitt om at det er jeg som prøver å kapre han og ikke omvendt"

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til en ting... Jeg likte en jente før, hadde bare sett ho på en fest og så spurte jeg om vi skulle finne på noe sammen en dag. Vi så på film og koste oss og vi kyssa og sånt. Men det var SÅ lett å "få" henne.. Så etterhvert så var ho ikke noe tiltrekkende lengre fordi jeg måtte ikke kjempe for å få ho.

 

Og som Linn Chrstin sa her; "Jeg må rett og slett få en ide oppi hue mitt om at det er jeg som prøver å kapre han og ikke omvendt"

6470836[/snapback]

Har en følelse av at du er litt schizo...

 

Darkness|, den går fint, men da må den ene parten, eller begge, bestemme seg for å ikke vise hva han/hun føler.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til en ting... Jeg likte en jente før, hadde bare sett ho på en fest og så spurte jeg om vi skulle finne på noe sammen en dag. Vi så på film og koste oss og vi kyssa og sånt. Men det var SÅ lett å "få" henne.. Så etterhvert så var ho ikke noe tiltrekkende lengre fordi jeg måtte ikke kjempe for å få ho.

 

Og som Linn Chrstin sa her; "Jeg må rett og slett få en ide oppi hue mitt om at det er jeg som prøver å kapre han og ikke omvendt"

6470836[/snapback]

 

Der er jeg enig, det skal være litt utfordring i det hele.

Jeg tåler ikke billige jenter :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til en ting... Jeg likte en jente før, hadde bare sett ho på en fest og så spurte jeg om vi skulle finne på noe sammen en dag. Vi så på film og koste oss og vi kyssa og sånt. Men det var SÅ lett å "få" henne.. Så etterhvert så var ho ikke noe tiltrekkende lengre fordi jeg måtte ikke kjempe for å få ho.

 

Og som Linn Chrstin sa her; "Jeg må rett og slett få en ide oppi hue mitt om at det er jeg som prøver å kapre han og ikke omvendt"

6470836[/snapback]

 

Der er jeg enig, det skal være litt utfordring i det hele.

Jeg tåler ikke billige jenter :hrm:

6471044[/snapback]

Finner jeg litt merkelig .. Her, i denne tråden, maser (generelt) gutter om hvor mye de prøver, hvor mye de ønsker å få ei jente.. og når man endelig finner noen som gir litt etter, så blir de kalt "billige" !? :dontgetit::hmm:

 

EDIT: "merkelig" .. ikke "selvmotsigende" ..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...