Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du som sa at du blir en føyelig gelemasse for å tekke dama di mest mulig på alle mulige måter, kommer ikke til å få det lett fremover. Damer liker ikke gutter som bare kryper rundt på tåhev og ikke utfordrer de på noe som helst vis. Gutter fullstendig uten ryggrad som bare ødsler på med "åå du er så fin og søt, ååå vi skal være sammen for alltid" står lavt i kurs. Snakker om typen til lillesøster som er sånn. Han tør knapt si imot henne i frykt for at hu skal bli sint. De har aldri diskusjoner om noenting, fordi han øyeblikkelig føyer seg etter hennes mening, eller går i "cutie mode". Kjedelig rett og slett for hennes del.

Og det hater hun.

 

Man skal beholde sin egen personlighet og individualitet selv om man er i et forhold. Ellers blir det bare enveis, og det blir fort kjedelig for en av partene.

6465631[/snapback]

 

Vel, du har egentlig rett på noen punkter...

 

Jeg føyer bort gutter som maser og klenger med en gang, orker det rett og slett ikke. Faller for gutter jeg må kjempe litt for å få.

 

Dumt igrunn siden jeg mer enn alt ønsker meg en som "forguder meg"... Har kanskje litt feil framgangsmåte da :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg kan faktisk bare finne en som har svart på spørsmålet mitt: Er det galt av meg å være glad for at pjokken ble klemt i hjel inni mamma på 15 år?

6464000[/snapback]

Du får det til høres veldig så grotesk ut.

Men nei, det er ikke galt av deg å bli glad at hun aborterte embryoet.

 

Om det ikke går vil jeg fortsette å være singel

 

Blir utrolig forvirret, fordi jeg nå har bodd alene i 2 uker, og jeg storkoser meg  :blush:

 

Fester, er med venninna mi og slapper av og storkoser meg når jeg er alene i leiligheten .....

6464552[/snapback]

Jeg liker og godt å være singel. Selv om jeg til tider savner eksen mye. Men tror jeg savner mer det gode vi hadde sammen, nærheten og det fine vennskapet, enn hva jeg savner ham. (Dårlig forklart, I know) Så savner jeg vennene vi hadde og ting vi hadde sammen..

Lenke til kommentar

Mirann & Smetho (for det var vel dere som var sammen?);

 

Må bare spørre.. Hvordan forholder dere til / Hvordan føles det å bli snakket om på en slik "åpentlys" måte her på forumet (og i denne tråden).. ?

 

Blir det ikke litt merkelig å få følelsene og tankene til eksen (om deg og deres tidligere forhold, og tiden i etterkant) blottet på en slik måte!?

 

Tror personlig jeg har blitt litt skrudd i hodet.. :p:blush:

 

(men, bra hvis det går fint, altså..) :)

Lenke til kommentar
Mirann & Smetho (for det var vel dere som var sammen?);

 

Må bare spørre.. Hvordan forholder dere til / Hvordan føles det å bli snakket om på en slik "åpentlys" måte her på forumet (og i denne tråden).. ?

 

Blir det ikke litt merkelig å få følelsene og tankene til eksen (om deg og deres tidligere forhold, og tiden i etterkant) blottet på en slik måte!?

 

Tror personlig jeg har blitt litt skrudd i hodet.. :p:blush:

 

(men, bra hvis det går fint, altså..) :)

6466518[/snapback]

Jeg synes det går greit. Vi har en såpass fin og åpen tone mellom oss til vanlig. Så det jeg skriver her, er uansett noe vi prater om ellers og.

Lenke til kommentar
Mirann & Smetho (for det var vel dere som var sammen?);

 

Må bare spørre.. Hvordan forholder dere til / Hvordan føles det å bli snakket om på en slik "åpentlys" måte her på forumet (og i denne tråden).. ?

 

Blir det ikke litt merkelig å få følelsene og tankene til eksen (om deg og deres tidligere forhold, og tiden i etterkant) blottet på en slik måte!?

 

Tror personlig jeg har blitt litt skrudd i hodet.. :p:blush:

 

(men, bra hvis det går fint, altså..) :)

6466518[/snapback]

Som hun sier så har vi snakket om det meste før, og vi snakker fortsatt veldig ofte sammen om ting. Også slike ting. Hun er min beste venn og på en rar måte har hun hjulpet meg med å komme over henne :) Helt over henne er jeg ikke, men det føles bedre dag for dag.

 

For noen kan det virke rart, men for meg (oss) så har det ihvertfall fungerte så langt :) Dog, ikke alle er like gode venner etter et brudd som det vi er.

Lenke til kommentar

Mirann & smetho;

 

Først og fremst; Takk for svar! :)

 

Kjempefint for dere at dere kan være og er venner etter et forholdsbrudd! :thumbup: Er vel ikke noe som er bedre enn det (i en slik gitt situasjon, vel og merke) ..

 

Som ei jeg kjenner pleier å si; X'er er til for å hates! :p hehe.. Bra dere slipper det! :)

Lenke til kommentar
Mirann & smetho;

 

Først og fremst; Takk for svar! :)

 

Kjempefint for dere at dere kan være og er venner etter et forholdsbrudd! :thumbup: Er vel ikke noe som er bedre enn det (i en slik gitt situasjon, vel og merke) ..

 

Som ei jeg kjenner pleier å si; X'er er til for å hates! :p hehe.. Bra dere slipper det! :)

6466605[/snapback]

Bare hyggelig. :)

 

Fra min side, så var grunnen til at det ble slutt at jeg ikke hadde kjærstefølelser for han, kun vennefølelser. Det har muligens bidratt til at vi har beholdt vennskapet. Det var ikke noe stygt brudd, der vi hatet hverandre etc.

 

Vi har fra dag 1 vært bestiser og håper vennskapet vil hoolde en stund til. Vi får heller bare se hvordan ting blir når en av oss får en ny. Blir vel kanskje naturlig at det blir mindre og mindre kontakt med tiden..

 

Vi tar det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Men tror jeg savner mer det gode vi hadde sammen, nærheten og det fine vennskapet, enn hva jeg savner ham. (Dårlig forklart, I know) Så savner jeg vennene vi hadde og ting vi hadde sammen..

6466491[/snapback]

Mirann; ikke ta dette som et angrep, dette er utrolig typisk jenter; men hvorfor i **(#&¤ må du absolutt nevne dette i debatten, hadde jeg vært Smetho og ikke smeboe, hadde jeg blitt veldig såret.

 

Det er sikkert mange av dere som har opplevd det når dere er i samme rom som eksen; at hun prater til andre om hvor mye bedre hun har det (eksempelvis), akkurat så høyt at hun vet at du ikke kan unngå å få det med deg. Det der er psykologisk krigføring på høyt plan, og jeg hater det. Hater jenter generelt, fordi det der er så alt for vanlig.

 

Igjen, det er ikke deg jeg går løs på, og etter hva Smetho sier tok han det ikke sånn, men det var et veldig illustrerende eksempel på noe mange av oss opplever.

Lenke til kommentar
Men tror jeg savner mer det gode vi hadde sammen, nærheten og det fine vennskapet, enn hva jeg savner ham. (Dårlig forklart, I know) Så savner jeg vennene vi hadde og ting vi hadde sammen..

6466491[/snapback]

Mirann; ikke ta dette som et angrep, dette er utrolig typisk jenter; men hvorfor i **(#&¤ må du absolutt nevne dette i debatten, hadde jeg vært Smetho og ikke smeboe, hadde jeg blitt veldig såret.

 

Det er sikkert mange av dere som har opplevd det når dere er i samme rom som eksen; at hun prater til andre om hvor mye bedre hun har det (eksempelvis), akkurat så høyt at hun vet at du ikke kan unngå å få det med deg. Det der er psykologisk krigføring på høyt plan, og jeg hater det. Hater jenter generelt, fordi det der er så alt for vanlig.

 

Igjen, det er ikke deg jeg går løs på, og etter hva Smetho sier tok han det ikke sånn, men det var et veldig illustrerende eksempel på noe mange av oss opplever.

6467253[/snapback]

Hvorfor bli såret?

 

Vi har pratet om dette og han sier det samme til meg. Han sier feks og at han savner familien min mer enn meg ;) Er jo bare sånn ting er.. Du kjenne jo ikke vårt forhold og du vet ikke hvordan vi hadde det/har det nå :)

 

Jeg vet ikke hva andre jenter gjør, men det kan godt hende noen sitter sånn og skryter. Mest sannsynlig gjør det de for å vise at de "er noe", at de har kommet seg videre etter bruddet etc etc.

 

Jeg savner ikke smetho som kjæreste, hadde jeg gjort det så hadde jeg gjort en stor tabbe ved å gjøre det slutt. Derfor er jeg glad jeg ikke føler det sånn. MEN, jeg savner det fine forholdet vi hadde. Vi var verdens beste venner og hadde et unikt og trygt forhold. Dessverre, så forsvant følelser som må til for å forsette et forhold, og sånne følelser er det vanskelig å gjøre noe med/forandre.

Når man gjør slutt et sånt langvarig forhold gjør man det også slutt med mye mer enn bare kjæresten. Jeg hadde blitt gode venner med familien hans og hans venner. Vi har opplevd mye sammen, som jeg savner. Vi hadde gøyale fester/treff med venner av oss som jeg ikke vil få oppleve noen gang mer. Det er trist å tenke på. (For de som ikke vet det så bor vi på hver vår kant av landet nå)

 

Jeg har det ikke tusen ganger bedre nå enn hva jeg hadde da vi var sammen. Jeg har det bra nå, men hadde mye heller ønsket at de rette følelsene var på plass og vi kunne ha utviklet forholdet vårt videre..

Lenke til kommentar
Forelska i hu i kassa på Spar jeg!  :love:

6467251[/snapback]

 

da er det bare en ting å gjøre veit du! Gå frem til henne, rak i ryggen, og si "Legg deg på disken kjerring, så skal du få pikk". Deretter klasker du pikken i panna hennes!

 

Slikt kan ingen motstå... :p

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

T-Solberg: Referat fra den gangen du traff Darkness vil mottas med stor takknemlighet fra både meg og resten av forumet. Husk å få med deg detaljer, som hva dere hadde i promille, hvor lite dere husket etterpå samt hvilke alternative rusmidler som var inne i bildet.

 

:wee:

Lenke til kommentar
T-Solberg: Referat fra den gangen du traff Darkness vil mottas med stor takknemlighet fra både meg og resten av forumet. Husk å få med deg detaljer, som hva dere hadde i promille, hvor lite dere husket etterpå samt hvilke alternative rusmidler som var inne i bildet.

 

:wee:

6467508[/snapback]

 

 

Hmmm, det var vanskelig å huske noe fra det... Hvis jeg holder pusten og truger til blodårene i panna begynner å pulsere, så kan jeg faktisk erindre et eller annet med trikkeskinner og en mariusgenser. Jeg mener også å huska at politet sa at promillen vår var noe høy, selvom vi bare satt på sykkelen på taket av bilen som kjørte.

 

Neida, jeg er egentlig en ganske snill fyr.

Lenke til kommentar
Forelska i hu i kassa på Spar jeg!  :love:

6467251[/snapback]

 

da er det bare en ting å gjøre veit du! Gå frem til henne, rak i ryggen, og si "Legg deg på disken kjerring, så skal du få pikk". Deretter klasker du pikken i panna hennes!

6467413[/snapback]

En kamerat av meg gjorde noe sånt med fetteren sin da han var full :ermm:

Lenke til kommentar

Ble slutt mellom dama og meg for mange uker siden, det var hun som slo opp. Vi har pratet litt etter dette og er venner. Hun vet jeg elsker henne og at jeg vil prøve på nytt.

 

Vi sendte litt sms ikveld, der hun sa at hun bla hadde fått solstikk osv, så jeg trøsta henne og ønsket henne god bedring osv.

 

Så svarte hun:

Håper jeg og <3 takk. Noen ganger lurer jeg på om jeg gjorde det rette valget...

 

Skal jeg svare på denne mld? eller ikke? Hun sover nå btw.

 

-kim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...