Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Du kan jo scrolle tilbake en del sider for å finne grunnen til at det ble slutt mellom dere...?

6465385[/snapback]

Ja ja jeg vet, men jeg er blauthjerta, og han har etterhvert fortalt meg grunnen til at han måtte lyve osv osv....

Det er egentlig jævlig godt å være singel. For første gang har jeg det godt i Stavanger... jeg finner på ting med venninna mi, koser meg alene om kveldene og gjør som jeg vil...

Men jah... så skal jeg flytte tilbake til Kr.sund om 1 mnd. Klarer ikke se for meg å være ledig på markedet der oppe *grøsse*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

linn Christin: Jeg er kanskje ikke gammel nok til å hjelpe deg, men jeg vet at hvis jeg er skikkelig glad i en jente så gjør jeg nesten alt hun vil. Forandrer meg så godt jeg kan på alle områder sånn at det skal passe henne. Prøv å husk tilbake om han gjorde ting du bad han om i starten. Er han en person som kan forandre seg, eller er det bare tull? Hvis han løy mye til deg, syntes jeg det er en dårlig start.

Lenke til kommentar

Møtte en heelvetes deilig og hyggelig jente for noen dager siden, hun virket sånn små interissert i meg, men nå kommer det som skjedde!

Jeg lå i sengen hennes på kvelden (hos andre, sammen med andre folk) så begynnte jeg å stryke henne oppover beinet, og småflørtet! Ut på kvelden, så spør kameraten min henne; "Åssen går det med guttene da Jannike?". Og da svarer hun; "Æ har ein ja"! :blush:

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Møtte en heelvetes deilig og hyggelig jente for noen dager siden, hun virket sånn små interissert i meg, men nå kommer det som skjedde!

Jeg lå i sengen hennes på kvelden (hos andre, sammen med andre folk) så begynnte jeg å stryke henne oppover beinet, og småflørtet! Ut på kvelden, så spør kameraten min henne; "Åssen går det med guttene da Jannike?". Og da svarer hun; "Æ har ein ja"! :blush:

6465414[/snapback]

har ikke du sagt det en gang allede? :tease:

Lenke til kommentar
linn Christin: Jeg er kanskje ikke gammel nok til å hjelpe deg, men jeg vet at hvis jeg er skikkelig glad i en jente så gjør jeg nesten alt hun vil. Forandrer meg så godt jeg kan på alle områder sånn at det skal passe henne. Prøv å husk tilbake om han gjorde ting du bad han om i starten. Er han en person som kan forandre seg, eller er det bare tull? Hvis han løy mye til deg, syntes jeg det er en dårlig start.

6465408[/snapback]

Han har alltid gjort enkelte ting for meg... som at han kjørte meg til skolen hver dag og slik... Han kjøpte ipod og laptop til meg... og ... vel.. han har da vært mye snill og!

Men det er jo enkelte ting som overskygger det ganske godt... som at han heller ville spille pc spill til klokken 6 om morgenen framfor å "sove" sammen med meg... :whistle:

Lenke til kommentar
Han har alltid gjort enkelte ting for meg... som at han kjørte meg til skolen hver dag og slik... Han kjøpte ipod og laptop til meg... og ... vel.. han har da vært mye snill og!

Men det er jo enkelte ting som overskygger det ganske godt... som at han heller ville spille pc spill til klokken 6 om morgenen framfor å "sove" sammen med meg...  :whistle:

6465430[/snapback]

Jeg tenkte mer i den dur om han forandret visse ting ved seg selv. det er kanskje vanskelig å huske, men var det noe du mislikte ved han helt i starten, som han forandret litt på bare pga deg? :blush:

Lenke til kommentar

6465414[/snapback]

har ikke du sagt det en gang allede? :tease:

6465425[/snapback]

Jo, men fant det ikke igjen i mine innlegg! :p
Lenke til kommentar

Er egentlig litt vanskelig det med at man skal forandre seg. Jeg forandrer meg i et forhold jeg også (har bare hatt et forhold) men om jeg forandrer meg for mye så føler jeg at jeg blir falsk.

Men man må da prøve så godt man kan. Jenta skal jo ha det bra, og man må hjelpe til. Enten det gjelder shopping, matlaging (Jenta skal ikke lage mat hele tiden, man kan faen meg gjøre det om man er gutt også.) bli kjørt til steder, spandere ting på jenta osv.

Men, jenter, om typen deres ikke hadde hatt så veldig mye penger, hadde det vært et stort minus for dere? Jeg mener, satser dere på at gutten skal bruke veldig mye penger på dere? (Ser at noen får masse smykker og lignende.)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mer i den dur om han forandret visse ting ved seg selv. det er kanskje vanskelig å huske, men var det noe du mislikte ved han helt i starten, som han forandret litt på bare pga deg?  :blush:

6465439[/snapback]

Nei.

eller en ting... han skrøyt alltid over hvor mye ting kostet før, og overdrev...

Av typen : Hei Linn har du sett jakka mi til 3000 kroner noen sted....

Det har han sluttet med fordi jeg alltid ble dritsur når han sa det...

Lenke til kommentar
Til Jenter Her

Hva skal til for at du skal forelske deg i en gutt? Hva slags følelser gir en gutt deg som du er forelsket i?

Takker for alle svar.

6465570[/snapback]

Hehe, nytter ikke å snike til seg slike svar fra jentene. Dette må du finne ut av selv som alle andre :p

6465576[/snapback]

Jeg trenger å vite det :p

... Får håpe noen snille jenter kan svare selvom :)

Lenke til kommentar
Til Jenter Her

Hva skal til for at du skal forelske deg i en gutt? Hva slags følelser gir en gutt deg som du er forelsket i?

Takker for alle svar.

6465570[/snapback]

Jeg forelsker meg svært sjelden, men jeg kan jo like fullt bli betatt, så tar det heller

Jeg blir betatt dersom det er en morsom, kjekk og koselig gutt som ikke er for masete/klengete

Jeg må rett og slett få en idë oppi hodet mitt om at det er jeg som prøver å kapre han, og ikke omvendt

Utseendet spiller ikke største rollen, men det er klart at hans utseende må appelere til det jeg synes er attraktivt.

Dette gjelder kun hvem jeg blir betatt av. Kunne sikkert forelska meg over tid i Frankenstein dersom han var skikkelig koselig liksom :whistle:

Lenke til kommentar

Du som sa at du blir en føyelig gelemasse for å tekke dama di mest mulig på alle mulige måter, kommer ikke til å få det lett fremover. Damer liker ikke gutter som bare kryper rundt på tåhev og ikke utfordrer de på noe som helst vis. Gutter fullstendig uten ryggrad som bare ødsler på med "åå du er så fin og søt, ååå vi skal være sammen for alltid" står lavt i kurs. Snakker om typen til lillesøster som er sånn. Han tør knapt si imot henne i frykt for at hu skal bli sint. De har aldri diskusjoner om noenting, fordi han øyeblikkelig føyer seg etter hennes mening, eller går i "cutie mode". Kjedelig rett og slett for hennes del.

Og det hater hun.

Man skal beholde sin egen personlighet og individualitet selv om man er i et forhold. Ellers blir det bare enveis, og det blir fort kjedelig for en av partene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er egentlig jævlig godt å være singel. For første gang har jeg det godt i Stavanger... jeg finner på ting med venninna mi, koser meg alene om kveldene og gjør som jeg vil...

6465400[/snapback]

Vet du... Nyt det så lenge det varer. Dersom du akkurat har vært i et lengre forhold, så har du godt av litt tid til å tumle med ditt helt uten å måtte ha en annens planer og ta hensyn til i tillegg. Det blir bare bedre, tro du meg. Nyt singel-tilværelsen så lenge du kan, helt til du er klar for å gå inn i et forhold igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...