b-real Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan vet man at den man er sammen med er den rette? Hva skal man føle? Jeg er så utrolig forvirret... Savner x'en min, og han savner meg, men jeg vil ikke gå tilbake til han dersom jeg ikke føler det man skal føle for noen som er mer enn bare en utrolig god venn 6464498[/snapback] Du føler det bare igjennom hele deg.. Og du vet bare at det er slik det må være... argh...kvinnfolk...hvorfor _må_ de gjøre ting så forpult vanskelig hele tida? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Personlig tror jeg kanskje at man aldri helt vil bli 100(!)% sikker på om man har "funnet den rette", men man kan allikevel komme nokså nærme i sin tro.. Hvis du er forvirret (og derfor spør her på forumet) så tolker jeg dithen / og skal så godt som garantere at han absolutt ikke er _den rette_ for deg.. Har han vært det, så tror jeg du ville ha "visst det", og ikke vært forvirret.. Spørsmålet du da må stille deg selv, slik jeg ser det.. Hva er du er villig til å gjøre i "mellomtiden", i påvente av "den rette".. Vil du utforske singlelivet og utvide horisonten din.. Eller vil du ha koselig enn så lenge med "Just another guy" (x'n)? Han er en X av en grunn; Det funket ikke.. Og mest sannsynlig så vil det aldri gjøre det i lengden heller! (Legger vekt på "mest sannsynlig"). Men, det er selvfølgelig lov til å savne han, for han har jo sine gode sider også går jeg utifra.. Føler du at noe er feil.. så er det faktisk noe som er feil.. Er han den rette, så har ikke den tanken kommet.. anyway.. Dette er nå hva jeg tror og mener.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Om det ikke går vil jeg fortsette å være singel Blir utrolig forvirret, fordi jeg nå har bodd alene i 2 uker, og jeg storkoser meg Fester, er med venninna mi og slapper av og storkoser meg når jeg er alene i leiligheten ..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Man vil som oftest savne eksen uansett om dere var ment for hverandre eller ikke. Hvorfor? Fordi man alltid bare husker de positive sidene, man blir ensom og tenker tilbake. Som Bone sa, det må jo ha vært en grunn til at det ble slutt mellom dere. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Når jeg begynner å lure på hvorfor jeg slo opp med min X bruker jeg å ringe og prate litt politikk med henne. Jeg er mest rødgrønn, hun er frp'er. Det funker ALLTID. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Da har du tatt det riktige valget! Ser ikke at det kan være noen tvil.. Så får du heller bare savne han til det går over.. noe det gjør.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Man vil som oftest savne eksen uansett om dere var ment for hverandre eller ikke. Hvorfor? Fordi man alltid bare husker de positive sidene, man blir ensom og tenker tilbake. Som Bone sa, det må jo ha vært en grunn til at det ble slutt mellom dere. 6464556[/snapback] Jo, han løy meg rett oppi trynet over lengre tid, var uromantisk og orket aldri være med på noe som skjedde utenfor hjemmet. Han jobbet ofte overtid og blablabla... men han sier han har forstått hva han har mistet og at han er en ny og bedre mann og vil gjøre alt for meg osv.... Skal man tro på slikt, eller er det bare snakk? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Som oftest bare snakk. 6464572[/snapback] Det er det jeg også tror, samtidig som jeg gjerne kunne tenkt meg en ny og bedre framtid med han og gjerne vil tro på det han sier... Forvirringen blir ikke mindre av at vi bor 80 mil unnahverandre og ikke har sett hverandre på 3 uker... Skal treffe han til helgen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Skal man tro på slikt, eller er det bare snakk? 6464568[/snapback] Av det jeg har erfart med eget forhold og vennene mine over de siste 2 årene, er at i begynnelse er alt bra og det kan virke som alt fungerer perfekt. Men det dabber av over tid og blir stort sett som før igjen. Jeg har et vennepar som kranglet hele tiden, hver helg osv. Så bestemte de seg for å prate sammen og ordne opp i problemene, og det fungerte. Men nå 2 måneder etter ble det ordentlig slutt pga kranglingen som oppstod. Men det er mine venner da. Kan hende x'en din virkelig vil forandre seg. Men da må han holde seg slik også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Skal man tro på slikt, eller er det bare snakk? 6464568[/snapback] Det er bare snakk. Han er sikkert bare skikkelig, skikkelig gra. De fleste gutter har en slik periode etter å ha mistet sin faste seksuelle partner. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Skal man tro på slikt, eller er det bare snakk? 6464568[/snapback] Det er bare snakk. Han er sikkert bare skikkelig, skikkelig gra. De fleste gutter har en slik periode etter å ha mistet sin faste seksuelle partner. 6464602[/snapback] Du snakker nok av erfaring så jeg får nesten tro på deg da ? :!: Vel, han kan jo alltids finne seg en annen seksuell partner, jeg skjønner liksom ikke hvorfor han akkurat skal ha meg hvis vi ikke har noe ... Jeg tror vi begge er forvirret, og vil ikke at vi skal være sammen bare fordi vi "tror det skal være sånn".... Får se hva som skjer.... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Som sagt, dere gjorde det jo slutt av en eller annen grunn. Jeg må nok innrømme at vi gutter kan love gull og grønne skoger først når vi har skjønt hva vi har mistet. Bare ta det med ro, prøv å glem ham, du kommer garantert til å møte en bedre en en gang Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg var visst naiv som gikk på denne historia... 6462104[/snapback] Gikk på den jeg og, men var "faren" der da hun snublet ned trappa og havnet på sykehuset eller har hun sagt det? Linn Christin: Noen kan endre seg, andre kan ikke det. For alt du vet kan det hende han savner deg helt sinnsykt og faktisk har innsett ting, eller så har Lars rett og han er bare kåt. Men det finner du kanskje ut av til helgen, det er ihvertfall bra at du prøver å være med han så får du kanskje litt mer orden på følelsene dine. Lykke til uansett, bare følg hjertet så gjør du nok det rette.. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Om samtlige av mine, samt alle jeg kjenner, erfaringer stemmer, så er han bare kåt. Og er du redd for å få følelser for ham igjen MÅ DU IKKE FINNE PÅ Å HA SEX MED HAM. Post-breakup-sex er IKKE for de som lett blir revet med. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Om samtlige av mine, samt alle jeg kjenner, erfaringer stemmer, så er han bare kåt. Og er du redd for å få følelser for ham igjen MÅ DU IKKE FINNE PÅ Å HA SEX MED HAM. Post-breakup-sex er IKKE for de som lett blir revet med. 6465218[/snapback] Nei ... men fy heildundrande satan så ekstremt SKOY det er! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nei ... men fy heildundrande satan så ekstremt SKOY det er! 6465296[/snapback] *finne en eks som er likandes* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøver å huske hva det var som gjorde at jeg klarte å slå opp med forrige x'en min... vi hadde sex en stund etterpå og jeg var dødsglad i han... hvorfor i alle dager ble det slutt Det er vel slik som ble sagt ovenfor, man husker bare de gode tingene... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 For å si det slik Linn C. Du er trolig over det verste! Du får kanskje en periode der du begynner å savne noen, altså nærheten, men for meg (jaja, MIN mening, det er din som teller) så vil det være et steg tilbake å bli sammen med eksen igjen. Se heller fremover! Som folk sier, man husker bare de gode tingene. De dårlige tingene blir mindre viktige + man blir ofte "godtroende" igjen. F.eks det å tro ting han sier nå når han notorisk har løyet til deg tidligere. "Kanskje han har endret seg nå?" Kanskje, men sjansen er at han ikke har det...ikke fullstendig ihvertfall. Og du kan få noe veldig mye bedre enn en som lyver til deg! Jeg vet overgangen til singellivet kan være ganske jævlig om man fortsatt har følelser for den andre personen (heh, ja jeg vet bedre enn de fleste for tiden ), og i de fleste tilfeller har man det. Men det er mer enn følelser som skal stemme om det skal holde. (uff, dette ble svada-svada, men forhåpentligvis med noe fornuftig innimellom) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Du kan jo scrolle tilbake en del sider for å finne grunnen til at det ble slutt mellom dere...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg