Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun fikk dem på sykehuset. Før fosteret er stort nok, trengs det bare å ta noen piller, så er det borte. Men hun syntes de smakte dritt, så jeg vet ikke.

 

Joda, jeg brukte kondom. Men etter at jeg hadde kommet i den, tok jeg den av og prøvde et støt uten. Jeg vet, utrolig dumt av meg.

Lenke til kommentar
Hun fikk dem på sykehuset. Før fosteret er stort nok, trengs det bare å ta noen piller, så er det borte. Men hun syntes de smakte dritt, så jeg vet ikke.

 

Joda, jeg brukte kondom. Men etter at jeg hadde kommet i den, tok jeg den av og prøvde et støt uten. Jeg vet, utrolig dumt av meg.

6463032[/snapback]

Ok..Jeg har ikke noe erfaring med sånt, jeg bare trodde man tok det på sykehuset.

Men etter hva du skriver så virker det som om hun ville beholde barnet. Pillene burde vel svelges uten at man smaker på dem?

 

Du har vel iallfall lært nå da.. :)

Lenke til kommentar

Har ikke vært her inne på en uke nå, sliter litt med å lese alt som har blitt skrevet.

 

Jeg har etterhvert merket at jeg er for feig på jentefronten for tiden; trekker man fra russetiden er det laaang tid siden jeg har vært ordentlig close på dem. Det verste er at jeg tenker med meg selv (ikke for å skryte, men) at jeg tiltrekker meg mange jenter som jeg egentlig har lyst på, men jeg klarer ikke helt å ta det siste skrittet. Jeg sitter og prater med dem samtidig som jeg tenker med meg selv at "hvis jeg ville, hadde du vært min". Og en del av disse jentene er jenter jeg også vil at skal bli mine, men jeg tør liksom ikke å ta det første skrittet. Selvtilliten er der, men handling uteblir! I teorien er det så enkelt; mer kroppskontakt, mer øyekontakt, slenge komplimenter og smile masse, men jeg får det rett og slett ikke ut i praksis.

 

Dette er ikke en sak dere i bunn og grunn kan hjelpe meg med, det er noe jeg må finne ut av på egen hånd. Uansett digg å få skrevet det ned.

Lenke til kommentar
Jeg vet i hvert fall at når jeg skal ha samleie, skal jeg bruke kondom under hele samleiet. Lærer av andre sine feil.

6463281[/snapback]

 

Ja, helt til du finner ut hvor mye mer deilig det er uten :yes:

6463357[/snapback]

 

Nja, er vel sant det. Men ofrer heller deilig sex for god nok sex enn å bli pappa.

Lenke til kommentar
Hun fikk dem på sykehuset. Før fosteret er stort nok, trengs det bare å ta noen piller, så er det borte. Men hun syntes de smakte dritt, så jeg vet ikke.

Vel, pillene fører til at kroppen støter ut fosteret. Det "forsvinner" ikke.

Joda, jeg brukte kondom. Men etter at jeg hadde kommet i den, tok jeg den av og prøvde et støt uten. Jeg vet, utrolig dumt av meg.

6463032[/snapback]

Beklager, men dette er nesten et gullkorn i seg selv. :(

Lenke til kommentar
Hun fikk dem på sykehuset. Før fosteret er stort nok, trengs det bare å ta noen piller, så er det borte. Men hun syntes de smakte dritt, så jeg vet ikke.

Vel, pillene fører til at kroppen støter ut fosteret. Det "forsvinner" ikke.

Joda, jeg brukte kondom. Men etter at jeg hadde kommet i den, tok jeg den av og prøvde et støt uten. Jeg vet, utrolig dumt av meg.

6463032[/snapback]

Beklager, men dette er nesten et gullkorn i seg selv. :(

6463551[/snapback]

 

 

For meg ser hele greia ut som en dårlig gjennomtenkt historie... :/

Lenke til kommentar
Hun fikk dem på sykehuset. Før fosteret er stort nok, trengs det bare å ta noen piller, så er det borte. Men hun syntes de smakte dritt, så jeg vet ikke.

6463032[/snapback]

What to choose? Skal jeg våge meg å ta de pillene som smaker SÅ dritt, eller skal jeg få en unge. :hmm:

 

Enig her. Har somregel alltid brukt kondom, men idag måtte jeg bare prøve litt uten. Dette var kun de 10 - 15 første støtene, så det gikk fint, men jeg var kjapp på med den etterpå. Har en kompis som fikk unge for et halvår siden, 3 måneder før han ble 16.

6463440[/snapback]

Du kan faktisk skille ut sæd før utløsningen. Så det er ikke sikkert å hoppe av i svingen, eller bare ta noen støt.

Lenke til kommentar
For meg ser hele greia ut som en dårlig gjennomtenkt historie... :/

6463617[/snapback]

Jeg ser ikke noe poeng i å finne på en historie, ihvertfall ikke om slikt.

 

Jeg kan faktisk bare finne en som har svart på spørsmålet mitt: Er det galt av meg å være glad for at pjokken ble klemt i hjel inni mamma på 15 år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...