Olsenhower Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ikke vis henne HW.no, med andre ord. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Føler at jeg må åpne meg litt her. Altså, i begynnelsen av mars fikk jeg besøk av den tidligere kjæresten min, hun bor langt unna og skulle være her i to uker. Jeg mistet jomfrudommen min i løpet av de to ukene. To dager etter at hun var kommet hjem, fikk jeg meldingen: "Jeg er gravid." Jeg ble stresset som faen, etter en stund fikk jeg henne på abortpillene, men det gikk litt galt grunnet komplikasjoner. I begynnelsen av denne måneden fikk jeg høre at hun datt i trappa, og mistet barnet vårt. Jeg ble øyeblikkelig lettet, og var sjeleglad for at jeg ikke hadde det problemet lenger. Spørsmålet mitt er, er det galt av meg å være glad for at et lite barn er dødt? Jeg er ikke klar for å være pappa, jeg er tross alt kun 16 år. 6461097[/snapback] Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme. 6461184[/snapback] Ja helt klart en velkjent røverhistorie, hvorfor så mange jenter benytter seg av dette vet jeg ikke... Oppmerksomhet kanskje, eller at hun vil du skal committe deg mer til henne? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Føler at jeg må åpne meg litt her. Altså, i begynnelsen av mars fikk jeg besøk av den tidligere kjæresten min, hun bor langt unna og skulle være her i to uker. Jeg mistet jomfrudommen min i løpet av de to ukene. To dager etter at hun var kommet hjem, fikk jeg meldingen: "Jeg er gravid." Jeg ble stresset som faen, etter en stund fikk jeg henne på abortpillene, men det gikk litt galt grunnet komplikasjoner. I begynnelsen av denne måneden fikk jeg høre at hun datt i trappa, og mistet barnet vårt. Jeg ble øyeblikkelig lettet, og var sjeleglad for at jeg ikke hadde det problemet lenger. Spørsmålet mitt er, er det galt av meg å være glad for at et lite barn er dødt? Jeg er ikke klar for å være pappa, jeg er tross alt kun 16 år. 6461097[/snapback] Hmmm. Får trå litt varsomt, men "Ramlet i trappa" høres ut som samme unskyldning jenter med blått øye sier, når de har blitt banka av mannen sin. Er ikke sikkert at det hun sier har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Føler at jeg må åpne meg litt her. Altså, i begynnelsen av mars fikk jeg besøk av den tidligere kjæresten min, hun bor langt unna og skulle være her i to uker. Jeg mistet jomfrudommen min i løpet av de to ukene. To dager etter at hun var kommet hjem, fikk jeg meldingen: "Jeg er gravid." Jeg ble stresset som faen, etter en stund fikk jeg henne på abortpillene, men det gikk litt galt grunnet komplikasjoner. I begynnelsen av denne måneden fikk jeg høre at hun datt i trappa, og mistet barnet vårt. Jeg ble øyeblikkelig lettet, og var sjeleglad for at jeg ikke hadde det problemet lenger. Spørsmålet mitt er, er det galt av meg å være glad for at et lite barn er dødt? Jeg er ikke klar for å være pappa, jeg er tross alt kun 16 år. 6461097[/snapback] Hoeres litt for... enkelt ut... Tror jeg ville betvilt historien. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 du faller jo nok som regel ikke ned trapper akurat når du er gravid .. tror hun har drevet gjød med deg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 du faller jo nok som regel ikke ned trapper akurat når du er gravid .. tror hun har drevet gjød med deg 6461313[/snapback] Du faller gjerne ned trapper når du har tårer i øynene. Vi hadde en skikkelig krangel om det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Passer ekstra godt å legge skylden over på deg kanskje? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 du faller jo nok som regel ikke ned trapper akurat når du er gravid .. tror hun har drevet gjød med deg 6461313[/snapback] Du faller gjerne ned trapper når du har tårer i øynene. Vi hadde en skikkelig krangel om det. 6461748[/snapback] ska tross alt litt til og dette ned trappen. Greier hvertfall alltid og holde meg igjenn så jeg ikke detter sikkelig! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 wow .. fant ut at hu var gravis etter 2 dager .. må være ny verdensrekord dette .. er vel mer vanlig at det går ca 1 månede.. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme. 6461184[/snapback] Ja helt klart en velkjent røverhistorie, hvorfor så mange jenter benytter seg av dette vet jeg ikke... Oppmerksomhet kanskje, eller at hun vil du skal committe deg mer til henne? 6461245[/snapback] Idiotfakter med andre ord. Hadde en jente jeg hadde hatt sex med kommet og sagt at hun var gravid, og jeg var faren, men senere funnet ut at hun køddet, da hadde hun nok aldri sett meg igjen. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme Jeg vet a faen hva jeg skal si jeg, det e jo mest meningsløst og kødde med noe som "jeg er gravid", jeg husker bare hvor beskymret jeg var når jeg mast min jomfrudom, jeg var jo dritt redd for at jeg hadde fått henne på shooka, men takk gud at jeg ikke ble pappa. med det er det verste du kan høre er at du blir pappa i en alder av 16år, du mister jo alt som heter Utdanning osv. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Gravid-historie 6461097[/snapback] Etter to dager?? Det er UMULIG å vite at man er gravid to dager etter samleie. Edit: Mulig jeg misforstå.. Siden jeg ikke vet hvilken dag dere hadde sex etc. Endret 9. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) haha. For det første, hun er gravid etter 2 dager. Og hun sier at dere vil MISTE BARNET. Hvilket barn ? edit: litt mye gjær i "bollen" hun "hadde" i ovnen gitt. edit2: da jeg leser nøye igjennom, så hvor får man 2 dager ifra ? ;P kan jo hende at de hadde sex første dagen... men veit man det etter 16 dager da ? Endret 9. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg var visst naiv som gikk på denne historia... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme Jeg vet a faen hva jeg skal si jeg, det e jo mest meningsløst og kødde med noe som "jeg er gravid", jeg husker bare hvor beskymret jeg var når jeg mast min jomfrudom, jeg var jo dritt redd for at jeg hadde fått henne på shooka, men takk gud at jeg ikke ble pappa. med det er det verste du kan høre er at du blir pappa i en alder av 16år, du mister jo alt som heter Utdanning osv. 6462011[/snapback] Kanskje ikke vits i at jeg sier dette, men hvis noen skulle komme ut i "ulykka" i en alder av 16 år, så tror jeg ikke man skal bekymre seg for mye. Spesielt ikke hvis man er gutt. Man kan fint gå på skole selv om man får barn. Det finnes ganske mange ordninger, både økonomisk og andre. De fleste besteforeldre pleier dessuten å støtte opp, så det ender nok som oftest godt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) jeg var visst naiv som gikk på denne historia... 6462104[/snapback] Uansett, helt idiotisk å lyge om graviditet! Edit: espennyh: Spørs litt når hun forventet mens. Fant noe info: Du kan raskt få fastslått om du er gravid ved hjelp av en graviditetstest. Graviditetstestene påviser humant koriongonadotropin (hCG), et hormon som begynner å produseres ca. én uke etter befruktningen, og som finnes i urinen. Kilde Endret 9. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet du, den historien der er gammel. Ikke tro på det. Hun har aldri vært gravid, jeg kjenner minst 4 jenter som har sagt akkurat det samme Jeg vet a faen hva jeg skal si jeg, det e jo mest meningsløst og kødde med noe som "jeg er gravid", jeg husker bare hvor beskymret jeg var når jeg mast min jomfrudom, jeg var jo dritt redd for at jeg hadde fått henne på shooka, men takk gud at jeg ikke ble pappa. med det er det verste du kan høre er at du blir pappa i en alder av 16år, du mister jo alt som heter Utdanning osv. 6462011[/snapback] Kanskje ikke vits i at jeg sier dette, men hvis noen skulle komme ut i "ulykka" i en alder av 16 år, så tror jeg ikke man skal bekymre seg for mye. Spesielt ikke hvis man er gutt. Man kan fint gå på skole selv om man får barn. Det finnes ganske mange ordninger, både økonomisk og andre. De fleste besteforeldre pleier dessuten å støtte opp, så det ender nok som oftest godt. 6462110[/snapback] QFT! Ei som gikk i klassen min i 1-10. klasse fikk barn på GK (etter jul) Mormor ordner opp en del ofc. Men hun triller vogn på skolen også. Merkelig å tenke på egentlig, men virker da som det går fint ;P Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 haha. For det første, hun er gravid etter 2 dager. Og hun sier at dere vil MISTE BARNET. Hvilket barn ? edit: litt mye gjær i "bollen" hun "hadde" i ovnen gitt. edit2: da jeg leser nøye igjennom, så hvor får man 2 dager ifra ? ;P kan jo hende at de hadde sex første dagen... men veit man det etter 16 dager da ? 6462092[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Folk ser ut til å henge seg på det med 2 dager. Jeg møtte henne på dag 1 (dah), vi hadde sex på dag 3 eller 4, vi hadde det 7 ganger i denne 14 dagers perioden. Og det er heller ikke sikkert det var 2 dager etterpå, mulig vi snakker 2 uker ellerno. Det begynte med at hun ble kvalm, da fikk vi mistanke. Etter en stund fikk jeg henne til å ta en test, som var positiv. Hun tok abortpillene, men glemte dem, så da funket ikke det. MEN, hun sa til meg at hun var ikke gravid mer. En av grunnene til at jeg forlot henne, var at hun løy som et rent helvete. Så, i begynnelsen av juli måned, fortalte hun meg at hun var gravid igjen. Jeg ble sint, og sa at hun skulle ta abort. Men hun begynte med at det er galt å drepe et barn og sånne sentimentale greier (ja, jeg har faktisk problemer med å vise følelser, selv om jeg har dem. Jeg kan godt skrive dikt og sånne greier, men jeg har problemer med å gjøre slikt IRL.) og derfor ville hun ikke ta abort. Så fikk hun det for seg at hun måtte være sterk, hun greier alt, og derfor vil beholde barnet. Bare pisspreik, og det vet hun selv. Hun føler at jeg er sint (no shit!) og begynner å gråte. Dette fører til at hun ser dårlig grunnet tårene, og tryner i trappa, slik at hun mister barnet, og må til sykehus likevel. Og til de som mener hun lyver: Jeg vet selv hvordan hun ble gravid, og jeg kan godt komme med detaljer om ønskelig. Men fordi folk ville sikkert spammet TMI (Too Much Info) om jeg sa det nå, skal jeg vente til folk ber om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg