Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er veldig lei av å være singel, eller lei av å ikke ha noen å klemme og kose på. Derfor vil jeg prøve å gjøre noe med det. Så jeg lurer på om dere har noen gode tips til hvordan jeg skal legge opp kvelden med ei jente? F.eks starte med å se film med henne, åsså komme med en kommentar som fører videre til noe osv. Forstått planen? :love:

Jeg er bare 15 år, så det skal ikke legges opp til noen slags sex-aften eller lignende vist noen trodde det :tease:

6458247[/snapback]

Først du få henne til å like deg. :)
Lenke til kommentar

Da må dere vel se en film som har noe slikt klining i. Men jeg har best erfaring med filmer som jenta blir trist av, da trenger de noen. Og når du sitter rett ved siden av hun, så BANG, finner hun deg, og før du vet det glir du samtalen inn på noe annet og sier masse harry greier... Jaja, virket for meg en gang.

:ermm:

Lenke til kommentar
Hmm, den likte jeg. Se en skikkelig trist film, åsså blir hun litt trist og plutselig lener hun seg inntill skulderen min, og BANG (som du sa) skjer det ting!

6458339[/snapback]

Nå må du for ALL del ikke fryse til da, hvis hun legger seg inntil skulderen din MÅ du ta det videre.. ikke få prestasjonsangst nå da :p

Lenke til kommentar
Hmm, den likte jeg. Se en skikkelig trist film, åsså blir hun litt trist og plutselig lener hun seg inntill skulderen min, og BANG (som du sa) skjer det ting!

6458339[/snapback]

Skal du få en jente intressert i deg må du få henne til å savne deg og du må gi henne følelser. Følelser er så viktig når det gjelder jenter som forelsker seg at jeg kan ikke si det nok ganger.

Jeg har en venninde som er DEILIG og kameraten min liker henne og han er en sånn fyr som ALLE jenter normalt pleier å like fordi han er "sexy" og "kul". Men ho forteller meg at ho ikke klarer å forelske seg i han fordi ho har ingen følelser for han.

Jeg vet ikke helt hvordan man skal få en jente til å få sterke følelser for deg, men om du vil at ho skal savne deg er det som regel bare å ha det koselig sammen i et par-tre dager og så bare vente en uke eller to igjen før dere møtes igjen.

Dette er min mening da, og DAMER er et problem i mitt liv som jeg prøver å få orden på. Jeg syns jeg har forbedret meg selv kraftig i forhold til slik jeg var før. Da satt jeg bare inne og tenkte på hvor deilig det hadde vært å hatt en jente å kose med og å ha en jente som er glad i deg og som du kan komme til når du er lei deg. Men jeg turde jo ikke engang å snakke med en jente!

Nå har jeg ingen problemer med å gå bort til en fremmed jente og starte en samtale og jeg er ikke nervøs lengre. Det er helt naturlig for meg å snakke med en jente jeg ikke kjenner for jeg har gjort det så mange ganger at jeg er ikke redd for det lengre. Dessuten tror jeg ikke lengre at de syns jeg er teit og dum som snakker til de, noe som jeg trodde før.

Det er som jeg leste i en sosiologi (eller hva det heter) bok.. Etter en tur på byen tenker du alltid på hva alle andre tenker om deg, men sannheten er at de tenker på hva du tenker om dem.

Tenker litt på det du sa nå Sonic om den triste filmen. Har ikke helt finni ut hva som setter i gang disse følelsene hos jenter, men dette med den triste filmen har kanskje motsatt virkning? Hvis du ser en trist film sammen med jenta så kan det vel hende at ho forbinder deg med tristhet eller noe? Men kan jo også gjøre at ho forbinder deg med en som gir trøst (og glede eventuelt).

Ville det kanskje være bedre med en skrekkfilm? Ikke det at en stakkars film utgjør forskjellen mellom venn eller kjæreste, eller jeg vet ikke. Men ser du en skrekkfilm vil ho kanskje forbinde deg med trygghet og beskyttelse?

Det trenger jo ikke være med akkuratt en film du gir ho disse "følelsene", men også andre ting som dere opplever sammen. Er ikke sikkert ho forbinder deg med noe som helst bare ved å se en stakkars film med deg heller da :p

(Innlegget er skrevet med alkohol i blodet, bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Bone: 3-4 uker.

6453985[/snapback]

Jeg har personlig opplevd at det tok meg nærmere et helt år før jeg var kommet over en x en gang.. Så, du skal ikke se svart på det etter "bare" 3 - 4 uker.. Og jeg har det knallfint nå! :w00t:

Noen bruker lengre tid.. andre er heldigere..

Ta det med ro, du har masse knalldager igjen! Trust me!! (I've been there too..)

Lenke til kommentar

6458339[/snapback]

Jeg vet ikke helt hvordan man skal få en jente til å få sterke følelser for deg, men om du vil at ho skal savne deg er det som regel bare å ha det koselig sammen i et par-tre dager og så bare vente en uke eller to igjen før dere møtes igjen.

6458758[/snapback]

Om han venter 1-2 uker så virker han jo bare lite interessert i henne. Sånn av og på-greie er kun forvirrende. Bedre å la det utvikle seg naturlig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett Bad Taste før, men sjekket den opp på google.

"The population of a small town disappears and is replaced by aliens that chase human flesh for their intergalactic fast-food chain"

Det kunne ha blitt en interesann date, jeg tror jeg hadde smeltet med en gang.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett Bad Taste før, men sjekket den opp på google.

"The population of a small town disappears and is replaced by aliens that chase human flesh for their intergalactic fast-food chain"

Det kunne ha blitt en interesann date, jeg tror jeg hadde smeltet med en gang.

6460721[/snapback]

:love:

Hej.

Lenke til kommentar

Føler at jeg må åpne meg litt her.

Altså, i begynnelsen av mars fikk jeg besøk av den tidligere kjæresten min, hun bor langt unna og skulle være her i to uker. Jeg mistet jomfrudommen min i løpet av de to ukene. To dager etter at hun var kommet hjem, fikk jeg meldingen: "Jeg er gravid."

Jeg ble stresset som faen, etter en stund fikk jeg henne på abortpillene, men det gikk litt galt grunnet komplikasjoner.

I begynnelsen av denne måneden fikk jeg høre at hun datt i trappa, og mistet barnet vårt. Jeg ble øyeblikkelig lettet, og var sjeleglad for at jeg ikke hadde det problemet lenger.

Spørsmålet mitt er, er det galt av meg å være glad for at et lite barn er dødt?

Jeg er ikke klar for å være pappa, jeg er tross alt kun 16 år.

Lenke til kommentar

Oi da. Den der var vrien.

Jeg kan se det fra ditt synspunkt, og forstå følelsene dine.

Ingen mennesker reagerer likt så din reaksjon er like naturlig som en hvilken som helst annen reaksjon.

Det som er viktig her er vel kanskje at du også prøver å forstå hennes reaksjon og følelser, for å støtte henne. Dette kommer nok sannsynligvis til å sette spor hos henne, så hun vil trenge mye støtte.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...