Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kjørte over fra Hønefoss til Bergen for å treffe meg. Etter det var vi vel stort sett sammen. Vi møttes i mai, og i juli flyttet jeg til Hønefoss (i fjor).

Edit. ikke noe baby før jeg har fått meg fast jobb.

6456596[/snapback]

:)

Bare husk å ta livet med ro! Å haste med ting i et forhold går sjeldent bra.

Dagens dype ord fra meg :)

6456657[/snapback]

Jeg vet hva du snakker om :) Det er slemt å si det, men jeg vet ikke om du husker at vi hadde en liten diskusjon for en stund tilbake om å flytte sammen uten å ha bodd for seg selv først? Både du og Linn-Christin er nå single, jeg gikk egentlig bare å ventet på det. Er ikke meningen å være bedreviter eller noe. Jeg har i hvert fall vært i et nesten 3år langt forhold selv, og har lært en god del av det. Trond har et 5år langt forhold bak seg igjen. Å haste ting er ikke for bra, men når man vet at det er riktig, så er det bare riktig. Da ser jeg ikke noe poeng i å vente bare for å vente, hvis du skjønner hva jeg mener.

Huff, nei, nå føler jeg meg litt teit og slem som skriver slikt. Det kan jo selvfølgelig fungere, og selv om det føles veldig riktig nå så kan man jo aldri vite med oss heller.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Jeg vet hva du snakker om :) Det er slemt å si det, men jeg vet ikke om du husker at vi hadde en liten diskusjon for en stund tilbake om å flytte sammen uten å ha bodd for seg selv først? Både du og Linn-Christin er nå single, jeg gikk egentlig bare å ventet på det. Er ikke meningen å være bedreviter eller noe. Jeg har i hvert fall vært i et nesten 3år langt forhold selv, og har lært en god del av det. Trond har et 5år langt forhold bak seg igjen. Å haste ting er ikke for bra, men når man vet at det er riktig, så er det bare riktig. Da ser jeg ikke noe poeng i å vente bare for å vente, hvis du skjønner hva jeg mener.

6456838[/snapback]

Husker så vidt diskusjonen. Jeg har bodd for meg selv i mange år før jeg ble sammen med smetho. Det var han som flyttet rett hjemmefra. Men det var ikke det som var problemet med oss. Samboerskapet vårt var særdeles bra.

Vel...ting var riktige for oss og den gangen. Vi har pratet om det, at vi kanskje var for mye sammen, men det var rett der og da. Vi så jo alltid for oss, oss to sammen for resten av livet. Jeg var klar for både bryllup og unge mens jeg var sammen med han.

Lenke til kommentar

Jepp, man kan aldri vite. *Bank i bordet* Det er noen perioder i livet hvor man forandrer seg en del, da er det lett for å vokse fra hverandre. Men jeg mener nå at hvis man først gifter seg, så skal man gjøre en stor innsats for å holde sammen. Jeg sier ikke at dere ga opp lett, for det gjorde dere helt sikkert ikke, men dere hadde mer "lov" til å velge å gå fra hverandre og se om dere fant lykken med noen andre. Så klart skal man ikke gå rundt og være ulykkelig gift heller, men er man gift så skiller man i hvert fall ikke lag fordi gresset ser grønnere ut på andre siden.

Nei, nå prater jeg mye rør. Sikkert ikke noen som forstår hva jeg mener. Jeg synes uansett det er veldig trist at du (mirann) og smetho skilte lag. Det virker som om begge har beina trygt plantet på jorden, og hadde et sunt syn på ting.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Jepp, man kan aldri vite. *Bank i bordet* Det er noen perioder i livet hvor man forandrer seg en del, da er det lett for å vokse fra hverandre. Men jeg mener nå at hvis man først gifter seg, så skal man gjøre en stor innsats for å holde sammen. Jeg sier ikke at dere ga opp lett, for det gjorde dere helt sikkert ikke, men dere hadde mer "lov" til å velge å gå fra hverandre og se om dere fant lykken med noen andre. Så klart skal man ikke gå rundt og være ulykkelig gift heller, men er man gift så skiller man i hvert fall ikke lag fordi gresset ser grønnere ut på andre siden.

6456885[/snapback]

Man må så klart jobbe for forholdet, ja. Og er enig med det å være gift.

Nå skal jeg være evig singel og bare daffe rundt ;)

Lenke til kommentar
T-Solberg-Darkness|

Rome-Steffyboy (mener jeg og tror)

Chills-Crazykimmi=)

Ich  und LarsP

6456949[/snapback]

Oki :)

SteffyBoy og meg, Eline og meg, Linn Christin og meg, Anette_ og meg, Vero_NiCa og meg, Hanne og meg, Rome og meg, cre8ive og meg i hvert fall.

6456966[/snapback]

He he.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en nøtt til dere. Har vert sammen med en jente i 3 år, som slo opp med meg i februar. Det er lenge siden nå. Problemet er bare at jeg ikke kommer over henne. Vil bare ha alt tilbake. og nå har det vell snart gått et halvt år, burde vell kunne tenke på noe annet nå ettervert. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få henne ut av hodet mitt?

Lenke til kommentar
Gode ting man har opplevd med kjæresten, ja..

T-Solberg (eks Psion) og jeg møttes faktisk her på forumet. Vi pratet en del på msn uten at det lå noe spesielt mer enn vennskap bak det. Etter hvert viste det seg derimot at han var helt annerledes som person enn det jeg trodde, så jeg ble faktisk ganske så forelsket :) Vi pratet om alt mulig på msn, spilte kles-fire-på-rad via webcam (:p), pratet litt på skype, og bestemte oss til slutt for å møtes. Han kjørte hele veien fra Sokna til Bergen for å treffe meg (det var ganske interessant å se når han skulle finne frem med bil inne i Bergen sentrum :p). Det ble full klaff og pulings på første daten. Nå er vi sammen og har kjøpt oss volvo, hund og villa. *kremt* Den siste setningen var kanskje ikke helt sant, men vi flyttet faktisk sammen 5. august :)

4876003[/snapback]

nice...

verden er et fantastisk sted med masse å "velge" å "vrake" i mellom...

er snill jeg da, hvis det spørmålet kom opp... :thumbup:

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

6456885[/snapback]

Jeg henger ikke her for morroskyld vet dere!

:p

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

(som beskrevet tidligere i denne tråden har jeg delvis drevet på med ei jeg er forelsket i... så det som ble skrevet ovenfor var tull..)
Lenke til kommentar
Tror det er fire par.

fem viss vi tar med Loo0ool og Hylo

6456675[/snapback]

Hvem?

Liste takk

6456681[/snapback]

Jeg vil også ha liste ;P

6456897[/snapback]

T-Solberg-Darkness|

Rome-Steffyboy (mener jeg og tror)

Chills-Crazykimmi=)

Ich und LarsP

6456949[/snapback]

Ikke glem meg og Kvammis da :wee:

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er veldig lei av å være singel, eller lei av å ikke ha noen å klemme og kose på. Derfor vil jeg prøve å gjøre noe med det. Så jeg lurer på om dere har noen gode tips til hvordan jeg skal legge opp kvelden med ei jente? F.eks starte med å se film med henne, åsså komme med en kommentar som fører videre til noe osv. Forstått planen? :love:

Jeg er bare 15 år, så det skal ikke legges opp til noen slags sex-aften eller lignende vist noen trodde det :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...