Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Darkness og T-Solberg :) Dere må invitere hele forumet på bryllup synes jeg  :!:  (eller kanskje ikke)

6450641[/snapback]

Du får invitere resten av moderatorene. Hvis noen gidder å sette opp en server og legge ut en link, så kan hele forumet følge med bryllupet gjennom webcam. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har vært ilag med ei i litt over 4 mnd no, vi hadde veldig god kjemi fra begynnelsen av, men da vi vart ilag, så begynte vi å små krangle endel, så ho begynte å fortelle at ho ikkje likte seg sjølv i forhold, at ho vart veeeldig sjalu, tar ting til seg med engang, blir fort sur etc, så vi har hatt ganske mykje krangling etterkvert, og da vi er i eit avstandsforhold, så har det blitt endel av det over tlf, som har endt med at ho legger på da vi har diskutert, legger all skyld over på meg, seier at alt er min feil..og da seier eg selvfølgelig ifra om at det er helt på tryne. så ringer ho oppatt ei stund seinare, og seier unskyld etc, og at det ikkje var meininga.. for eitpar dager siden, så hadde legen fortalt ho at det kunne vere p-pillene som gjorde at ho blir sånn, ho har gått på dei sia ho var 14 år..

men eg begynner å lure på om følelsane mine er sterke nok lenger, eg desverre dårlig til å tolke mine egne følelser, eg tenker ikkje noke spes på ho, når eg er aleine, siste veka er pga jobb trur eg, 14timers arbeidsdager kver dag i ei veke tar på.. ho har sagt at med engang eg begynner å få lyst på andre, så skal eg gjere det slutt. begynner å lure på om "graset er grønnare på den andre sida" har begynt å ta tak i meg.

ho er en hærlig person, men eg er lei krangling, virker litt som at gnisten mangler litt, sex lysten er ikkje akkuratt helt på topp heller. og igår da eg var med ei eg holder på å bli kjent med, vi var ute å cruisa litt, så skulle ho snakke med en kompis i en anna bil, så da stod ho framover lent med enden mot meg, og den er jo rålekker, og da begynte det å krible..ei stund sia det har skjedd vertfall:/  noken som har forslag som hjelper?

edit: ho har tidligere snakka endel om å gjere det slutt, da ho føler ho kjeder seg i forholdet,  og at vi berre krangler etc..ho har gjort det slutt 2 ganger, og ringt ei stund etterpå og sagt at ho ikkje meinte det sånn..

vi ser kverandre kun i helger egentlig, og eg har hatt drevet med jobb skifter, så i mars, april, mai og juni så har eg ikkje hatt full lønn engang, vansklig å reise på noke turer og slikt da..

6426838[/snapback]

ho har vert på besøk sia tirsdag no, gått stort sett bra, eitpar mindre perioder med suring. begynte på jobb kl 10 idag, som servitør, og hadde ca 150 gjester fra åpning til eg slutta 17:30, så måtte eg ta oppgjør og slikt, så eg kom ikkje meg heim før 18:30, og da eg kom heim, var smilande og glad, (hadde peptalk med sjefen som sa eg var genial), så gjekk eg inn på rommet, og der låg fruen i senga, var sur, fordi eg kom for seint heim etc...hadde vert kjekt å hatt en kjæreste som blir glad når eg kjem heim, ikkje noken som surer seg. men men, spurte om ho ville vere med å dusje. pappa spurte meg om vi ville ha grillmat, eg spurte om ho va svolten, ho sa ho var det, men ho ville ikkje ha noke, spurte om ho ville ha grillmat, fekk lite respons etc..berre la seg til å lese i bladet sitt.. så no sitter eg her:P men no er det tid for dusj :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Heisann folkens!

Jeg vil bare takke for alle gratulasjonene. Det er hyggelig å høre at folk er glade for våre vegne.

Også må jeg komme med en liten innrømmelse... Da jeg satte meg ned på kne for å fri, så klarte jeg faktisk ikke å si det jeg skulle si. Alt knøt seg i halsen, og tårene begynte å sprette frem. Jeg må si det var en spesiell opplevelse å ikke klare å holde tårene og noen hikst tilbake.

Det var jammen meg ikke så lett å fri som jeg trodde det skulle bli. Så et tips til dere som kanskje er inne på samme tanker: Ikke planlegg hva du skal si, for du klarer ikke si det likevel. Det er bare så vidt man klarer å hikste frem "Vil du gifte deg med meg?"

Lenke til kommentar
Gratulerer turtleduer :D

Møttes dere gjennom forumet??

6456269[/snapback]

Jepp. Den gangen hadde jeg aldri trodd vi skulle ende opp der vi er i dag, med nybygd leilighet og ring på fingeren ;)

Trond var forresten veldig søt da han gikk ned på kne ;) Hvem kan vel stå i mot slik sjarm? Hehe.

Lenke til kommentar
Jepp. Den gangen hadde jeg aldri trodd vi skulle ende opp der vi er i dag, med nybygd leilighet og ring på fingeren ;)

Trond var forresten veldig søt da han gikk ned på kne ;) Hvem kan vel stå i mot slik sjarm? Hehe.

6456415[/snapback]

Så gøy! Hvordan møttes dere i RL da?

He he.. alle er vel søte når de frir ;)

Når kommer beibien? :)

Lenke til kommentar

Han kjørte over fra Hønefoss til Bergen for å treffe meg. Etter det var vi vel stort sett sammen. Vi møttes i mai, og i juli flyttet jeg til Hønefoss (i fjor).

Edit. ikke noe baby før jeg har fått meg fast jobb.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Han kjørte over fra Hønefoss til Bergen for å treffe meg. Etter det var vi vel stort sett sammen. Vi møttes i mai, og i juli flyttet jeg til Hønefoss (i fjor).

Edit. ikke noe baby før jeg har fått meg fast jobb.

6456596[/snapback]

:)

Bare husk å ta livet med ro! Å haste med ting i et forhold går sjeldent bra.

Dagens dype ord fra meg :)

Lenke til kommentar
Og velkommen i klubben. Forumlove, skremmendes. :D

6456232[/snapback]

Skal du fri til meg? :love:

6456262[/snapback]

Og ødelegge mellom deg og Steffyboy?

Nei tviler på det. Det som blir spennendes å se er jo hvem som går på kne av dere to og frir til den andre...

Hvor mange forumpar er det egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...