Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har jo selfølgelig blitt slutt med dama for en stund siden, seriøst hun var alt for meg.

Jeg har snakket med andre jenter, men de har liksom vært så mye andreldes og rar iforhold til henne.

Jeg trodde jeg det skulle gå over etter noen dager, men det blir litt bra en stund, så bli alt like ille igjen.

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar
Spørsmålet er bare hvor lenge jeg greier det. :/

6452968[/snapback]

Trenger ikke å glemme jenten liksom. For det gjør du nok ikke, vist hun betydde noe for deg. Tenk mer på henne som et godt minne, som du ser posetivt tilbake til. En flott livserfaring som du har med deg resten av livet. Så må du gå videre i livet. Før eller seinere vil du finne en ny en som bringer fram de gode gamle følelsene. Det lover jeg deg. Du er ung og har et langt flott liv foran deg.. :)

Lenke til kommentar
Spørsmålet er bare hvor lenge jeg greier det. :/

6452968[/snapback]

Ikke sitt inne og tenk på henne. Du er faen meg verdt mer en det der. Kom deg ut! Vær med venner, spill tennis/lomme tennis whatever, bare kom deg ut! Tenk på noe annet. Du trenger ikke en ny jente til og "erstatte" med en gang. Du skal først opp på beina igjenn. Så kommer damene av seg selv :cool:

Lenke til kommentar

Ja, å holde meg i aktivitet å være ute med venner føler jeg har hjulpet mye. Får bare glede meg til nye tider, er jo bare 17 så bylivet venter meg om et halvt år :)

Takk for hjelp og alt :)

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar

Huff, kjærlighet er noe dritt. Er av den typen som blir forelsket i alt av det motsatte kjønn, men når jeg skal snakke med dem stivner jeg helt. Blir så forelsket at jeg ikke klarer å fungere, går bare ikke ann å tenke på noe annet. Men når jeg er full er det ikke noe problem, da kan jeg få frem det jeg mener. Når jeg våkner ved siden av dem neste dag, går alt galt. Har ikke lyst på one nightstands, har lyst å holde dem i hånden. Har lyst å trøste dem om de er lei seg, le sammen med dem når de er glade. Om jeg bare hadde klart å holde meg full konstant hadde ting funket, for jeg blir ikke hyper eller ekkel, klarer å holde meg rolig og behersket. Blir erlig talt helt ødelagt av jenter, kan verken leve med eller uten dem. Klarer ikke leve som dette stort mer, og alkoholiker er ikke fremtiden jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar

De fleste jenter liker faktisk bedre enn litt sjenert og søt gutt, enn en overivrig full en. Gutter som vanligvis er litt av den stille typen som drikker seg til mot er ikke sexy. Ikke for jenter som kjenner gutten fra før i vertfall. Det føles bare ut som fyren ikke er seg selv da, blir helt feil...

Lenke til kommentar

Love sux!

eod.

Jeg faller for TRE forskjellige fyrer, som dumper meg på akkurat samma måten.

Og forteller meg akkurat samme løgnene etterpå (be honest, ffs).

Men følelsene for den jenta jeg vil ha følelser for, nei, de forsvant for godt, virker det som >.<

Fakk it.

Lenke til kommentar
Love sux!

eod.

Jeg faller for TRE forskjellige fyrer, som dumper meg på akkurat samma måten.

Og forteller meg akkurat samme løgnene etterpå (be honest, ffs).

Men følelsene for den jenta jeg vil ha følelser for, nei, de forsvant for godt, virker det som >.<

Fakk it.

6453639[/snapback]

Tre fyrer? :hmm:

Lenke til kommentar
har jo selfølgelig blitt slutt med dama for en stund siden, seriøst hun var alt for meg.

Jeg har snakket med andre jenter, men de har liksom vært så mye andreldes og rar iforhold til henne.

Jeg trodde jeg det skulle gå over etter noen dager, men det blir litt bra en stund, så bli alt like ille igjen.

6452925[/snapback]

Hvor lenge siden ble det slutt?

...

Gratulerer til darkness| og T-Solberg! :fun:

EDIT: liten "d" i darkness| .. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...