Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting du kunne sagt eller gjort, er han som har kjørt dette forholdet deres på dunken. Han som oppfører seg som en drittsekk, han som var utro og han som virkelig ikke klarer å ta ting seriøst eller snakke seriøst med deg.

 

Skjønner at det er vanskelig, men jeg tror du burde dumpe han for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Ok, takk ;)

 

Kan nevne at i timen i dag så var det veldig koselig. Vi satt vedsiden av hverandre, og hun var veldig åpen og vi virkelig storkoste oss. Småflørtet litt, og hadde det morro. Men så blir jo alt så mye vanskeligere når jeg ser at hun går rett bort til typen i neste friminutt :(

 

Uff, hvorfor meg!? HVORFOR MEG?! :(

Lenke til kommentar

Det verste er at en del av meg har selvfølgelig lyst til å ønske han dit pepperen gror. En annen del av meg er bare vanvittig lei meg på hans vegne.

 

Jeg ønsker han ingen ting vondt her i verden, men hvis han virkelig er så glad i henne han også, så "ødelegger" jeg jo det ved at jeg også er det. Selv om kanskje en del av meg skulle ønske at han pella seg vekk, så er det en annen del som syntes synd på han , og ikke vil at han skal igjennom noe brudd. Hun bryr seg jo tydligvis om han hun også, så hvis han skulle bli lei seg pga det, så ville nok hun også bli det.

 

Det er ganske frustrerende med disse tankene. Når jeg ser dem sammen ønsker jeg ham dit peppern gror, men når jeg tenker på hvordan det er å bli dumpet, så ønsker jeg ikke at han skal igjennom det.

 

:no:

 

Jeg trenger mer lekser for å få tankene vekk.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Uff, tok motet til meg og ringte til henne i klassen jeg er så glad i. Var en veldig ok samtale, men var liksom noe som sa meg at hun ikke var så veldig glad for den. Kan ha noe med at hun plutselig sa at hun måtte legge på :( Frustrert.

5086294[/snapback]

 

Nå har hun jo faktisk type, da. Kanskje hun føler at hun må sette en grense pga ham.

Lenke til kommentar
Ikke alle som liker å prate på telefonen. Det hender at jeg "plutselig legger på" til folk jeg er veldig glade i rett og slett fordi jeg ikke orker å prate i telefonen.

 

Ikke bli frustrert over en slik bagatell. :)

5086355[/snapback]

Gjør det samme bare at jeg bruker å si et kjapt, "men hadet"

Lenke til kommentar

Glimt i øyet og fint smil e viktigst. Det som gjorde at eg falt for kjæresten min..og så bra humor :)

 

Tror du har feil bedømt jenter litt RxjOn. Om du hører oss spøke om den fiine fyren med den rååe six packen så betyr ikke det nødvendigvis at det er det som står høyest på listen over prioriteringer når vi ser etter en kjæreste. Noen ser kanskje etter det, men de er umodne og en minoritet og altså ikke noe å bry seg så veldig med. Medieskapt dette fokuset på kropp og utseende..

 

Greit, førsteintrykk går på utseende for det meste. Men også holdning og humør. Folk liker livlige, positive mennesker..om du ikke er en av de peneste så er vel ikke det så farlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...