Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Og når alt kommer til alt så teller faktisk personligheten, om en gutt faller for hun høye blonde i starten kan det hende han fort finner ut at hun er helt jævelig å være med og han orker ikke mer. Sier ikke at alle blonde, høye jenter er føle, men bare bruker det som et eksempel. Hun kan være overstadig sjalu, eiesyk, alt for prippen, kjedelig osv. :) Så kommer Skilpadde og er spennende og hyggelig og vips så finner han ut at du er "gromjenta"

6443951[/snapback]

Om jenten har en fantastisk personlighet øker interessen noe enormt. For å si det på en cheezy måte, personligheten skinner gjennom :p

6445668[/snapback]

Var det jeg skulle frem til. :)

Om det hadde vært så greit... Men så er det den uskrevne regelen om at en aldri skal holde på med en veninnes ex. En skal ikke en gang tenke på en veninnes ex, ved mindre en får lov, og for ikke å snakke om en veninnes gode kompis! Det er liksom alltid en eller annen grunn til at de brae mannfolka er forbudte.

6445791[/snapback]

Men noen ganger er det en grunn til at folk er dumpet og da, husker vi var med en eks av bestevenninnen min også tenkte jeg at han egentlig var dritkjekk og snill osv og lurte litt på hvorfor hun hadde dumpet han. Meeen så ble han særere og særere, og jeg kom på at de ikke passet sammen osv.

Likegreit å finne seg andre så unngår man komplikasjoner osv, nok fisk i havet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdatering.

Hjemme fra kjærlighetsferie. T-Solberg gikk ned på kne og fridde. Gjett om jeg sa ja :D:love:

Nå blir det forumbryllup! :p

6450499[/snapback]

Gratulerer! :thumbs:

Er veldig glad på deres vegne, sitter på jobb og gliser for meg selv. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...