Demonfudge Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du får ta kontakt med henne da, om det er mulig. Jeg var venn med ei jente da jeg gikk i 1 klasse. Så flyttet jeg (fra Rælingen), og siden har jeg ikke snakket med henne. Så henne senest for 6 år siden, på toget. Kunne godt tenke meg å snakke med henne, bare for å se hvordan hun er nå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Og når alt kommer til alt så teller faktisk personligheten, om en gutt faller for hun høye blonde i starten kan det hende han fort finner ut at hun er helt jævelig å være med og han orker ikke mer. Sier ikke at alle blonde, høye jenter er føle, men bare bruker det som et eksempel. Hun kan være overstadig sjalu, eiesyk, alt for prippen, kjedelig osv. Så kommer Skilpadde og er spennende og hyggelig og vips så finner han ut at du er "gromjenta" 6443951[/snapback] Om jenten har en fantastisk personlighet øker interessen noe enormt. For å si det på en cheezy måte, personligheten skinner gjennom Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Om det hadde vært så greit... Men så er det den uskrevne regelen om at en aldri skal holde på med en veninnes ex. En skal ikke en gang tenke på en veninnes ex, ved mindre en får lov, og for ikke å snakke om en veninnes gode kompis! Det er liksom alltid en eller annen grunn til at de brae mannfolka er forbudte. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Blandt vennene mine så har vi en regel om at man skal vente minst et år. Men om man ikke vil at kompisen skal prøve seg, så får han ikke lov. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kommer nokk mye ann på forholdet mellom deg og din venns ex, og vennen din og hans ex. Men det å respektere andre og ikke tråkke på vennene mine sine grenser er uhyre viktig for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg sier bare bro's before hoes Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg sier bare bro's before hoes 6446168[/snapback] Tror den regelen er ganske ikke-tilstedeværende hos enkelte jeg kjenner, dessverre. Endret 6. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg sier bare bro's before hoes 6446168[/snapback] Tror den regelen er ganske ikke-tilstedeværende hos enkelte jeg kjenner, dessverre. 6446322[/snapback] Husker når bestekompisen min ble i sammen med eks-en min et par måneder etter at vi hadde gjort det slutt. Hadde det ikke vært fordi eks-en min er et sjalu, manipulerende hespetre av dimensjoner, hadde jeg blitt bra forbanna. Forholdet gikk til helvete... Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg sier bare bro's before hoes 6446168[/snapback] Tror den regelen er ganske ikke-tilstedeværende hos enkelte jeg kjenner, dessverre. 6446322[/snapback] Husker når bestekompisen min ble i sammen med eks-en min et par måneder etter at vi hadde gjort det slutt. Hadde det ikke vært fordi eks-en min er et sjalu, manipulerende hespetre av dimensjoner, hadde jeg blitt bra forbanna. Forholdet gikk til helvete... 6446349[/snapback] eks kompis av meg prøvde seg på eksen min to uker etter det ble slutt... Nå har jeg og eksen begynt og finne kontakten igjen, men eks kompisen min gir seg ikke, komme på jobben hennes med blomster, kjøper lp plater til mora til eksen min osv... Står tilogmed parkert utenfor blokka hennes og venter på at eksen min skal komme hjem... Hu har sagt til han at han ikke har kjangs, men han gir seg ikke... han blir sur på henne fordi hu sover hos meg når jeg er hjemme alene osv... Virker som at han ikke skjønner at hu er int i meg, og ikke han... God kompis ikke sant? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 han eks-kompisen din burde skaffe seg et liv.. og er ikke det han gjør ulovelig og kalles "forfølgelse" ? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 han eks-kompisen din burde skaffe seg et liv.. og er ikke det han gjør ulovelig og kalles "forfølgelse" ? 6446478[/snapback] han bør skaffe seg nytt liv ja, enig i det! Han har tilogmed sovet hos eksen min mens hu sov her (han har blitt god venn med mora, så hu slapp han inn) Han er ett stykk trist menneske! Altså, eksen min er ondskapsfull, hu utnytter han skikkelig! sender melding og spør om hu kan kjøre hun til butikken og sånt, han syns jo det er greit. siden da får han møtt henne... Og etter han har fått sin første lønning skal hun si til han at han kan ryke og reise... siden han har lovet henne en fin gave etter første lønning. Altså, han må jo være stokk dum, hu sover hos meg så fort jeg er alene hjemme (vi var sammen i 2 år og 7 måneder, så man trenger ikke akkurat være no rakkettforsker for og skjønne hva vi gjør når vi er alene) Han har også laget et bilde med mange småbilder av seg selv, som han hang opp på rommet hennes, mens hu var på jobb... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Han har også laget et bilde med mange småbilder av seg selv, som han hang opp på rommet hennes, mens hu var på jobb... 6446549[/snapback] Nå får jeg flashback til et større knippe filmer der filmens psycho gjør nettopp dette... og det er spik spenna gærne folk som gjør dette i filmene ihvertfall. I real life er det også en ganske sær ting å gjøre. Hadde bedt eksen din om å holde seg langt unna... og ringe politiet om han står og venter på henne utenfor der hun bor eller noe sånt. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Om det hadde vært så greit... Men så er det den uskrevne regelen om at en aldri skal holde på med en veninnes ex. En skal ikke en gang tenke på en veninnes ex, ved mindre en får lov, og for ikke å snakke om en veninnes gode kompis! Det er liksom alltid en eller annen grunn til at de brae mannfolka er forbudte. 6445791[/snapback] Hæ!? Tror ikke alle jenter er sånn.. Dagen etter jenta til kompisen min slo opp med han (Dette er hysj, hysj. Godt å være anonym) så ringte ho meg og spurte om jeg ville komme ned til ho en tur og "se på film" Det er jo bare å drite i den såkalte "uskrevne regelen" der da, det er ingen som eier noen her, så bare kjør på du. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 han eks-kompisen din burde skaffe seg et liv.. og er ikke det han gjør ulovelig og kalles "forfølgelse" ? 6446478[/snapback] Altså, eksen min er ondskapsfull, hu utnytter han skikkelig! sender melding og spør om hu kan kjøre hun til butikken og sånt, han syns jo det er greit. siden da får han møtt henne... Og etter han har fått sin første lønning skal hun si til han at han kan ryke og reise... siden han har lovet henne en fin gave etter første lønning. 6446549[/snapback] Virker ikke helt smell hun heller da! Hun gir han jo falske forhåpninger når hun driverå tar kontakt på den måten der. Kanskje det er hun som lurer dere begge? Holder på med to på en gang Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Om det hadde vært så greit... Men så er det den uskrevne regelen om at en aldri skal holde på med en veninnes ex. En skal ikke en gang tenke på en veninnes ex, ved mindre en får lov, og for ikke å snakke om en veninnes gode kompis! Det er liksom alltid en eller annen grunn til at de brae mannfolka er forbudte. 6445791[/snapback] Hæ!? Tror ikke alle jenter er sånn.. Dagen etter jenta til kompisen min slo opp med han (Dette er hysj, hysj. Godt å være anonym) så ringte ho meg og spurte om jeg ville komme ned til ho en tur og "se på film" Det er jo bare å drite i den såkalte "uskrevne regelen" der da, det er ingen som eier noen her, så bare kjør på du. 6446905[/snapback] Nei, ingen som eier, men det er noe som heter konsekvenser som påvirker folk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du får ta kontakt med henne da, om det er mulig. Jeg var venn med ei jente da jeg gikk i 1 klasse. Så flyttet jeg (fra Rælingen), og siden har jeg ikke snakket med henne. Så henne senest for 6 år siden, på toget. Kunne godt tenke meg å snakke med henne, bare for å se hvordan hun er nå. 6444549[/snapback] Vel.. Jeg har et 6 år gammelt nummer. Vet ikke om hun fortsatt bruker det. Kunne tenkt meg å sende en sms en dag eller noe. Jeg er sånn type som går veldig forsiktig fram.. tør ikke å såre de pga fremtidlige forhold og sånt. Jeg kan kanskje ringe henne eller noe sånt, men vet ikke hva jeg skal si. Og hvis vi møttes i RL, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med henne første gang på 6 år. Bare hvis du lurte... Jeg er 16, bor ikke langt fra jernbanestasjonen i Tønsberg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville ha begynt med en koselig liten melding. Så tatt resten ut i fra svaret.... Hadde syntes det var hyggelig jeg vist jeg fikk en melding vist det var meg. Hadde vist at fyren hadde faktisk tenkt på meg selv om han ikke hadde snakket med meg på lenge. Så lenge ikke det var sånn desperat melding, ute etter en knull type melding så klart. Min konklusjon ; send meldingen.. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 han eks-kompisen din burde skaffe seg et liv.. og er ikke det han gjør ulovelig og kalles "forfølgelse" ? 6446478[/snapback] Altså, eksen min er ondskapsfull, hu utnytter han skikkelig! sender melding og spør om hu kan kjøre hun til butikken og sånt, han syns jo det er greit. siden da får han møtt henne... Og etter han har fått sin første lønning skal hun si til han at han kan ryke og reise... siden han har lovet henne en fin gave etter første lønning. 6446549[/snapback] Virker ikke helt smell hun heller da! Hun gir han jo falske forhåpninger når hun driverå tar kontakt på den måten der. Kanskje det er hun som lurer dere begge? Holder på med to på en gang 6446936[/snapback] Tanken har streifet meg, men siden hu leser på forumet skal jeg ikke gå dypere i det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Badboys eller gentlemens? Tommy Lee eller George Clooney? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville ha begynt med en koselig liten melding. Så tatt resten ut i fra svaret.... Hadde syntes det var hyggelig jeg vist jeg fikk en melding vist det var meg. Hadde vist at fyren hadde faktisk tenkt på meg selv om han ikke hadde snakket med meg på lenge. Så lenge ikke det var sånn desperat melding, ute etter en knull type melding så klart. Min konklusjon ; send meldingen.. 6448062[/snapback] Får kanskje gjøre det, men kan ikke nå. Brukte Telenor før, og nå bruker jeg Talkmore. SIM-kortet ligger hjemme i Tønsberg, og jeg er i Risør nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg