BonFireMan Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, ikke vet jeg Jeg bare skriver mine erfaringer, men jeg er jo langt ifra noen ladies man. Jeg prøver bare så godt jeg kan å forstå hva som skjer når en jente ser på en gutt som attraktiv og tilltrekkende uten at man må være en Brad Pitt. Jeg er hvertfall helt overbevist om at det går ann å tiltrekke en jente via personlighet, hvertfall hvis man tenker litt psykologiskt. Lenke til kommentar
Stvg9124 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du fortjener å finne han som er rett for deg, så ikke beat up yourself, bare ta det med ro, en dag står'n der Anne (evig optimist) 6429552[/snapback] Eventuelt henne. Og tror egentlig ikke på deg. Daniel. Evig pessimist. 6431244[/snapback] Det tar jo litt tid da. Jeg var ikke moden før å forelske meg skikkelig før jeg var 23/24 år. Jeg tror fåtallet finner kjærligheten når de er under 20 (noe jeg mistenker de fleste her er). Så det er bare å stresse ned og ta det med ro Vet du hva.. Det var akuratt som om jeg skulle skrevet det selv.. Har lissom hatt noe pA gang, gAtt pA dater osv.. Og sA vil jentene bare vaere venner. Litt teit egentligDa er de rett og slett bare ikke interessert nok. Gutter gjør også det samme, bare at dere holder på likevel i tilfelle det blir noe på dere, og så kommer dere med den "ikke så interessert"-frasen etterpå Hemmeligheten for å få jenter interessert? Er vel omtrent det samme som å få gutter interessert... 1) vær ettertraktet av andre, altså flørt mye slik at vedkommende kan se at han/ hun ikke bare er eneste satsinga, og 2) vis selvtillit, ha personlighet. Flørt med øya, men ikke vær overstadig interessert. "Whatever"-holdninga er fin, den fjerner mye av presset. Og for all del: Virk mystisk. Jenter elsker mystisk. Ikke brett ut alt på første deiten. Ikke overdresse på første deiten. Jenter merker LETT om gutta satser alt på ett kort, og det kan bety at de ikke er generelt attraktive på markedet, og jenter vil faktisk ha det de ikke kan få. Synd men sant... det er en slags naturgaranti vi har for at dere har kvalitetsgener En annen ting: Ta gjerne kontrollen. Selv om jenter vil være selvstendige, så gidder vi ikke sitte og smile og le i timesvis for at dere skal ta hintet om at vi vil bli kyssa... men også der, trå forsiktig, ikke er så bad som en fyr som bare kommer utav en helt vanlig setning for så å bare kaste seg over deg... et godt tegn er om hun holder blikkontakt lenge, smiler, ler mot deg, og også om hun berører deg tilfelig. Jesus, detta ble langt. Men jeg kjeder meg 6432516[/snapback] Mye sant der =) Men det første du skrev, om at vi gutter bare fortsetter i tilfelle "det blir noe på oss".. Noe sånt kunne jeg aldri gjort. Jeg er ialefall ikke sånt, selv om MANGE er det.. Og en ting til. Jenter liker gutter som åpner seg, og kan vise følelser. Så det mystiske greiene du snakka om - varierer fra jente til jente Endret 7. juli 2006 av RSMarius Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 ser på avataren til nyhus at han liker old mans child =) 6431367[/snapback] Ohyes. Old Mans Child er diggbart til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 det er good =) blitt ei stund sia eg har hørt på dei no:/ får vel børste støv av platene snart men OT: visst en satser for hardt med engang, så er jo det lett å skremme vekk personen. og visst en gjer som en sa her tidligere, å vere med en gjeng damer, så har en sjangs på mykje fleire jenter. det kan jo fort slå feil, da en er en sånn person, så blir en fort sett på som en av gjengen, og blir den som aldri får smake på god sakene =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Gledelige nyheter T-Solberg og jeg har nettopp flyttet sammen i vår første kjøpte leilighet sammen. Deilig med noe helt nytt. Nå gleder vi oss til en avslappende tur på minicruise til Danmark for å dyrke kjærligheten Endret 4. juli 2006 av darkness| Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Gledelige nyheter T-Solberg og jeg har nettopp flyttet sammen vår første kjøpte leilighet sammen. Deilig med noe helt nytt. Nå gleder vi oss til en avslappende tur på minicruise til Danmark for å dyrke kjærligheten 6435427[/snapback] Gratulerer! Dere får kose dere på minicruise<3<3<3 Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 blir vell ikke mye tid på selve cruiset? lugaren lukter jo godt Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 blir vell ikke mye tid på selve cruiset? lugaren lukter jo godt 6435484[/snapback] Hahaha, så utrolig bra!! Jeg har hørt noe lignende som "det ble mye innetid, for det var jo så dårlig vær og sånn..." men at lugaren lukter godt, hehe. Den var snasen Og RSMarius: Vel, den var kanskje litt overdrevet... det er garantert like mange (om ikke fler) "lurejenter" som "luregutter" der ute. Og de mystisk-greiene går ut på at man skal være forståelsesfull og grei, men man skal ikke røpe ALT liksom... for da vet man det er mye mer der å utforske. Jenter liker jo "dype" gutter de kan utforske Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Når jentene sier "du er søt du" eller " Å så søt du er" Jeg liker det , men jeg vet ikke helt heller. Er det litt rart? Får liksom ikke helt bestemt meg der. Kommer også ann på person egentlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Å være søt er hatobjekt #1. EOD. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror jeg gir opp. Den kvinnelige delen av vennegjengen min består av en hel mengde superpene, intelligente og morsomme jenter. Jeg føler meg som ei grå mus i forhold til dem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Det er derfor man henger mest med gutta Among other things. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg tror jeg gir opp. Den kvinnelige delen av vennegjengen min består av en hel mengde superpene, intelligente og morsomme jenter 6442644[/snapback] Men de er ikke deg Endret 6. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Gledelige nyheter T-Solberg og jeg har nettopp flyttet sammen i vår første kjøpte leilighet sammen. Deilig med noe helt nytt. Nå gleder vi oss til en avslappende tur på minicruise til Danmark for å dyrke kjærligheten 6435427[/snapback] Gratulerer så mye! Håper dere får en veldig fin tur. Å være søt er hatobjekt #1. EOD. 6442559[/snapback] Du er søt da Jens. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Å være søt er hatobjekt #1. EOD. 6442559[/snapback] Enig, hater å bli kalt søt. Søt er noe jeg var da jeg var baby. Jeg tror jeg gir opp. Den kvinnelige delen av vennegjengen min består av en hel mengde superpene, intelligente og morsomme jenter Jeg har funnet ut at det er ikke vits i å misunne andres utseende. Jeg har også mange nydelige venninner, men jeg pleier å tenke at alt kommer an på hva en foretrekker og de er så forskjellige fra meg så vi kan egentlig ikke sammenlignes. Jeg blir ikke lei meg hvis en blond, høy venninne av meg blir sjekket opp fremfor meg, det betyr bare at karen liker høye blondiner bedre enn korte brunetter, alt kommer an på smak og behag og det er ALLTID noen som foretrekker akkurat DEG Endret 6. juli 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror jeg gir opp. Den kvinnelige delen av vennegjengen min består av en hel mengde superpene, intelligente og morsomme jenter. Jeg føler meg som ei grå mus i forhold til dem. 6442644[/snapback] det tror jeg ingenting på... Jeg skulle gjerne ristet deg til litt fornuft, men jeg kjenner deg desverre ikke Uansett om du er veldig pen eller ikke fullt så pen, så er det en skikkelig jævlig holdning som hører til i søppelkassa. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Og når alt kommer til alt så teller faktisk personligheten, om en gutt faller for hun høye blonde i starten kan det hende han fort finner ut at hun er helt jævelig å være med og han orker ikke mer. Sier ikke at alle blonde, høye jenter er føle, men bare bruker det som et eksempel. Hun kan være overstadig sjalu, eiesyk, alt for prippen, kjedelig osv. Så kommer Skilpadde og er spennende og hyggelig og vips så finner han ut at du er "gromjenta" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Yay, hun får være trøstepremie! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg mente det ikke sånn, bare dumt å skulle prøve seg på de samme som venninnene sine uansett. Men heller som at noen gutter, kanskje etterhvert, erfarer at fasaden kan lure slik man lærer i norsktimene og heller blir mer kjent med folk etterhvert. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Gledelige nyheter T-Solberg og jeg har nettopp flyttet sammen i vår første kjøpte leilighet sammen. Deilig med noe helt nytt. Nå gleder vi oss til en avslappende tur på minicruise til Danmark for å dyrke kjærligheten 6435427[/snapback] gl hf! -------------- Hadde en venninne i 4. kl. Hun bodde i samme vei, så vi gikk sammen til skolen nesten hver dag. Vi gik i samme klasse, adskilt med A/B-grupper. Jeg var venn med en som heter Morten, men det likte hun ikke, så hun var ikke tilstede da jeg var med han. Men så ble kontakten brutt mellom meg og henne, og mellom meg og Morten. Jeg flytta og siden da har vi aldri sett hverandre. Så begynte jeg i 8. kl på byskogen, og hørte så navnet hennes. Både navnet og adressen tyder på at det er "henne jeg var venn til for 4 år siden". Har desverre aldri snakket til henne, men har vært sikker på at det var henne. Det kom en jente på døra mi ikke lenge etter jeg begynte i 8. Jeg husker ikke hvem det var, men uansett var jeg opptatt og siden har jeg aldri sett henne. Nå er jeg ferdig med 10ende og får kanskje håpe jeg møter noen på første året på elektro'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg