Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan imponere en jente lett? dette er vel et spørsmål som har gått mange ganger men lurer på hva som egentlig virker der. :hmm:

6425927[/snapback]

JA hvordan? Lurer jeg å på.!!

6430449[/snapback]

Siter tyske filosofer mens du hakker grønnsaker i et forrykende tempo.

Kjæresten min kommer hjem fra ferie i morgen :)

Lenke til kommentar
Hva skal du gjøre hvis du er forelska i ei jente som bor 50mil borte?  :(

6430426[/snapback]

For det første: Ta det jææævli sakte. Ikke forvent deg noe, og ikke krev noe. Vit at det blir jævli tøft: sjalusidrama, rot, misforståelser, jævli dyrt. Ha klare mål i sikte, f.eks. er det en mulighet for at dere faktisk kommer til å ha et konkret mål om å bo på samme plass og være sammen en dag? Og for all del, om du ikke kan svare "ja" på det siste: Ikke bli "sammen". Bli heller pulevenner. Kan funke greit det også :p

For all del, ikke avblås det helt om du ikke vil. Men sånne ting fungerer nok best for de som har penger til å drive med det, og kanskje er såpass voksne at de veit at det er det de vil. (Nå veit jo ikke jeg hvor gammel du er, men tror sånt kanskje passer best for førtiser...)

Bør jo nevnes at jeg kaster stein i glasshus så det singler her. (Pun not intended :p) Jeg driver og roter med en fyr som er, nettopp, 50 mil unna. Fungerer greit så lenge man ikke lager masse rot utav ting og heller bare tar det med ro og ser hvor det går istedenfor å stresse med hva man har og hva man skal kalle det. Jeg har ikke kjæreste men er heller ikke helt singel, og det må passe med å leve litt i den tilstanden, for det blir veldig vanskelig å gjøre noe konkret utav det så lenge man ikke møtes så altfor ofte. Men er jo veldig lett å holde kontakten i dagens kommunikasjonsverden også. Tror saken er å bare ta det kuli og nyte den tida man har sammen, og så kan man ta bakrusen en annen dag :p Men på ett eller annet punkt hvor én (eller begge) vil mer, og det kan bli særdeles teit og vanskelig. Så: Vit hva du går til... men det trenger ikke være fullstendig mislykket.

Lenke til kommentar
Du fortjener å finne han som er rett for deg, så ikke beat up yourself, bare ta det med ro, en dag står'n der :thumbup:

Anne (evig optimist)

6429552[/snapback]

Eventuelt henne. Og tror egentlig ikke på deg.

Daniel. Evig pessimist.

Lenke til kommentar

Skal bort igjen til dama og sove over til helga. Det blir digg, selv om hun er utrolig slapp og har vondt i halsen. Er redd for at jeg ga henne kyssesyken, da jeg hadde den for en liten stund siden. Så jeg tenkte jeg skulle la henne ligge og slappe av hele dagen, så får heller jeg løpe rundt og hente ting til henne. Så lenge hun har det bra, har jeg det bra og jeg vil ikke annet enn at hun skal ha det bra. :love:

Lenke til kommentar
Da kan jeg jo alltids prøve å få litt kvalititet inn i posten nå:

Siden sommeren har eg hatt noe på gang med ei jente, (ikke væ sammen, men dro på en date ller to, og gjorde ting sammen), men en dag ble jeg rett og slett litt lei av å alltid måtte spørre om vi skulle finne på noe osv. Så jeg bare spurte rett ut, (Sånn ca, gjør det hele kortere nå): Jeg liker deg, men jeg er litt lei av å hele tiden måtte "mase" på deg. Skal jeg bare droppe hele greia.

Da svarer hu: "Det jeg håpet jeg ikke måtte si: Jeg liker deg, men bare som en venn". Great liksom. Okey, let's try to get over it. Men det er jo ikke alltid like lett.

Men for å gjøre det hele vanskeligere, så har jeg begynt å like ei i klassa mi, mens jeg samtidig liker nina (Hu "forige :p"). Er litt småforvirra her. I tilleg så har vel ingen av dem noe særlig til felles med meg. Eller, hu "nye"  ( fra nå av, B, og første mann A), er faktisk ei jente som sitter mye på PC. Spiller til og med. Hu var på TG! Men, hu er sånn litt gother. Svarte klær stort sett.

Og, i tilleg, så føler jeg meg ganske unormal til tider. Hvor mange på 16 og et halv har aldri vært forelska? Lurer nesten på om det er noe gærlig med meg. Det skal jo være fint, osv. Mange sier jo at det er en del av å være menneske! Jeg rett og slett veit ikke.

4875643[/snapback]

Vet du hva.. Det var akuratt som om jeg skulle skrevet det selv.. Har lissom hatt noe pA gang, gAtt pA dater osv.. Og sA vil jentene bare vaere venner. Litt teit egentlig

Lenke til kommentar
Skal bort igjen til dama og sove over til helga. Det blir digg, selv om hun er utrolig slapp og har vondt i halsen. Er redd for at jeg ga henne kyssesyken, da jeg hadde den for en liten stund siden. Så jeg tenkte jeg skulle la henne ligge og slappe av hele dagen, så får heller jeg løpe rundt og hente ting til henne. Så lenge hun har det bra, har jeg det bra og jeg vil ikke annet enn at hun skal ha det bra.  :love:

6431274[/snapback]

Jentene liker det, nAr man viser at man bryr seg! Keep ut the good work

Endret av RSMarius
Lenke til kommentar
Du fortjener å finne han som er rett for deg, så ikke beat up yourself, bare ta det med ro, en dag står'n der :thumbup:

Anne (evig optimist)

6429552[/snapback]

Eventuelt henne. Og tror egentlig ikke på deg.

Daniel. Evig pessimist.

6431244[/snapback]

Det tar jo litt tid da. Jeg var ikke moden før å forelske meg skikkelig før jeg var 23/24 år. Jeg tror fåtallet finner kjærligheten når de er under 20 (noe jeg mistenker de fleste her er). Så det er bare å stresse ned og ta det med ro :)
Vet du hva.. Det var akuratt som om jeg skulle skrevet det selv.. Har lissom hatt noe pA gang, gAtt pA dater osv.. Og sA vil jentene bare vaere venner. Litt teit egentlig
Da er de rett og slett bare ikke interessert nok. Gutter gjør også det samme, bare at dere holder på likevel i tilfelle det blir noe på dere, og så kommer dere med den "ikke så interessert"-frasen etterpå :roll:

Hemmeligheten for å få jenter interessert? Er vel omtrent det samme som å få gutter interessert... 1) vær ettertraktet av andre, altså flørt mye slik at vedkommende kan se at han/ hun ikke bare er eneste satsinga, og 2) vis selvtillit, ha personlighet. Flørt med øya, men ikke vær overstadig interessert. "Whatever"-holdninga er fin, den fjerner mye av presset. Og for all del: Virk mystisk. Jenter elsker mystisk. Ikke brett ut alt på første deiten. Ikke overdresse på første deiten. Jenter merker LETT om gutta satser alt på ett kort, og det kan bety at de ikke er generelt attraktive på markedet, og jenter vil faktisk ha det de ikke kan få. Synd men sant... det er en slags naturgaranti vi har for at dere har kvalitetsgener :p

En annen ting: Ta gjerne kontrollen. Selv om jenter vil være selvstendige, så gidder vi ikke sitte og smile og le i timesvis for at dere skal ta hintet om at vi vil bli kyssa... men også der, trå forsiktig, ikke er så bad som en fyr som bare kommer utav en helt vanlig setning for så å bare kaste seg over deg... et godt tegn er om hun holder blikkontakt lenge, smiler, ler mot deg, og også om hun berører deg tilfelig.

Jesus, detta ble langt. Men jeg kjeder meg :p

Lenke til kommentar

Er da ikke noe galt i å være under 20? :p

Av mine egne erfaringer, kan jeg fortelle at avstandsforhold som krever fly = :thumbdown:

Det setter hindre for trygghet, ærlighet og kjærligheten generelt. Man aner liksom aldri hva kjæresten holder på med, og det skal enorm tillit til for å være sikker. Jeg har faktisk en kjære som jeg stoler på 100% :love:

Styr unna jenter som lyver. Jeg hadde en kjæreste som bodde mer enn 50 mil unna, hun lyver så det renner, hun er ALTFOR snill. Det finnes en grense for det også, faktisk.

Jeg måtte tvinge ut meninger om hva vi skulle gjøre der/da, for alt hun sa var: det du vil.

Hun må være ærlig, hun må ikke bo langt unna, hun må ha like interesser, hun må være sexy ;) hun må like sexen.

Jeg har det perfekt atm ^^

Lenke til kommentar

Jepp, ærlighet er et av problemene med langt borte. Du bør ha en ganske god magefølelse på at man kjenner personen likevel, for å si det sånn. Men sef kan man jo aldri vite. Er viktig at man klarer og er villig til å være ærlig, f.eks. vil den ene stikke på date med noen andre så sier man fra FØR man gjør det osv.

Men greia er at folk kan bedra deg selv om man bor på samme stedet. Man må bare rett og slett stole på personen, og når man bor fra hverandre får man også testet ut det. Jeg hadde ALDRI orka en type som skulle fulgt med på alt jeg gjorde og alle jeg prata med!

Sier ikke at det er noe galt med å være under 20, men jeg husker åssen jeg var selv (og alle jeg kjenner var) da de var under 20, og man har litt flere forutsetninger for å vite hva man vil når man har passert 20 og vel så det. (Er fordeler med å bli gammal også!)

Og sef er det et must at partneren må like sexen. Jeg gidder jaffal ikke være sammen med noen for bare å holde i hånda. (Men samtidig bør man være var for å presse noen til å ha mer sex enn de kanskje vil! Da er man kanskje bare ikke rett for hverandre likevel.)

Endret av Anxe
Lenke til kommentar

Jeg har finni ut en ting. Det går ann å være VENN med en pen jente også.. Man MÅ ikke være kjæreste for å ha henne som venn. Det har sine fordeler.

Jeg har blitt god venn med en del jenter og jeg flyr nesten bare med jenter. Det er en fordel, for på fest så sitter jeg jo sammen med alle de jentene som er ganske attraktive og da ser jo andre jenter meg midt i den klynga og da lurer de vel sikkert på hva alle disse jentene ser i meg siden vi sitter der sammen og snakker og ler.

En annen ting er at bare du snakker med masse jenter i bare EN uke så skjønner du med en gang hva de liker å snakke om og du lærer deg å snakke med jenter på en intressant måte. Altså å bli intressant og kanskje attraktiv igjennom personlighet.

Likte det en sa her om at jenter vil ha det de ikke kan få.. Det er det beste tipset til å dra damer jeg har sett hittil i denne tråden :)

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Jeg har blitt god venn med en del jenter og jeg flyr nesten bare med jenter. Det er en fordel, for på fest så sitter jeg jo sammen med alle de jentene som er ganske attraktive og da ser jo andre jenter meg midt i den klynga og da lurer de vel sikkert på hva alle disse jentene ser i meg siden vi sitter der sammen og snakker og ler.

6433157[/snapback]

En gutt i en klynge med jenter skriker homovenn.

Lenke til kommentar

6433157[/snapback]

En gutt i en klynge med jenter skriker homovenn.

6433165[/snapback]

Hahaha :!:

Ja ikke sant :p Men det som er greia er at når du er blitt god venn med en jente, så har ikke den jenta noe imot å sitte på fanget ditt å kose med deg, fordi ho vet du bare er en venn og at du ikke er intressert i ho.

Når du da menger deg med masse pene jenter og greier, da tenker andre jenter at han der MÅ være attraktiv, men hva er så spesielt med han? Da vil de kanskje finne ut av det :)

Jeg fikk t.o.m høre av en jente at ho var ikke verdig meg fordi ho mente at jeg kunne få meg noe mye bedre enn henne enda ho var fiiiiin!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det virker veldig sånn på meg at når andre jenter ser at du kan få deg en FIN dame, så får du det mye lettere når det gjelder å tiltrekke seg andre jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg fikk t.o.m høre av en jente at ho var ikke verdig meg fordi ho mente at jeg kunne få meg noe mye bedre enn henne enda ho var fiiiiin!

6433192[/snapback]

Det står på første side i jentenes sjekkebok, og tredje side i jentenes "fiske etter komplimenter"-bilag. And you fell for it...

Samme replikk kan også brukes i stedet for "it's not you, it's me"-dumpetrikset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...