Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt ensom.

For en uke siden kom jeg i kontakt med en jente. Det er det sykeste jeg har opplevd. En så perfekt jente trodde jeg ikke at fantes.

All kjemien stemte med en gang. Vi satt og bare prata om alt og ingenting i 7-8 timer den første gangen. Det gjorde vi flere ganger og.

En reddende engel for meg iallefall.

Nå sitter jeg i en diger leilighet i en skyskraper i Auckland, New Zealand, og har egentlig ikke lyst til noe annet enn å være hjemme og være med henne.

Litt forvirrende... :hm:

Lenke til kommentar

har vært ilag med ei i litt over 4 mnd no, vi hadde veldig god kjemi fra begynnelsen av, men da vi vart ilag, så begynte vi å små krangle endel, så ho begynte å fortelle at ho ikkje likte seg sjølv i forhold, at ho vart veeeldig sjalu, tar ting til seg med engang, blir fort sur etc, så vi har hatt ganske mykje krangling etterkvert, og da vi er i eit avstandsforhold, så har det blitt endel av det over tlf, som har endt med at ho legger på da vi har diskutert, legger all skyld over på meg, seier at alt er min feil..og da seier eg selvfølgelig ifra om at det er helt på tryne. så ringer ho oppatt ei stund seinare, og seier unskyld etc, og at det ikkje var meininga.. for eitpar dager siden, så hadde legen fortalt ho at det kunne vere p-pillene som gjorde at ho blir sånn, ho har gått på dei sia ho var 14 år..

men eg begynner å lure på om følelsane mine er sterke nok lenger, eg desverre dårlig til å tolke mine egne følelser, eg tenker ikkje noke spes på ho, når eg er aleine, siste veka er pga jobb trur eg, 14timers arbeidsdager kver dag i ei veke tar på.. ho har sagt at med engang eg begynner å få lyst på andre, så skal eg gjere det slutt. begynner å lure på om "graset er grønnare på den andre sida" har begynt å ta tak i meg.

ho er en hærlig person, men eg er lei krangling, virker litt som at gnisten mangler litt, sex lysten er ikkje akkuratt helt på topp heller. og igår da eg var med ei eg holder på å bli kjent med, vi var ute å cruisa litt, så skulle ho snakke med en kompis i en anna bil, så da stod ho framover lent med enden mot meg, og den er jo rålekker, og da begynte det å krible..ei stund sia det har skjedd vertfall:/ noken som har forslag som hjelper?

edit: ho har tidligere snakka endel om å gjere det slutt, da ho føler ho kjeder seg i forholdet, og at vi berre krangler etc..ho har gjort det slutt 2 ganger, og ringt ei stund etterpå og sagt at ho ikkje meinte det sånn..

vi ser kverandre kun i helger egentlig, og eg har hatt drevet med jobb skifter, så i mars, april, mai og juni så har eg ikkje hatt full lønn engang, vansklig å reise på noke turer og slikt da..

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
*snip*

6426838[/snapback]

Slik hadde jeg og gammelkjæresten min det. Hun har en sykdom som gjør henne lett irritert, ja direkte pissed off. Vi kranglet en del, og av 7 måneder hadde vi hatt 2 uker, en liten periode der vi møttes hver dag.

Jeg sier: gjør det slutt, før det er for sent

Lenke til kommentar

huff..seinest no nettopp, så snakka vi på msn, så var ho innom blinken min, der hadde eg tatt vekk at eg var fortapt i ho etc, og skreve at eg har fått meg ny bil..og da ho spurte om kvifor eg hadde tatt det vekk, så sa eg at det holder med 4 mnd...då sa ho: ergo, du meiner det ikkje lenger?..går virkelig rett på det værst tenkelig med engang..

Arinomi: fortell gjerne meir...eg trenger et lys i tunnelen eg skal gå..heh

Lenke til kommentar
huff..seinest no nettopp, så snakka vi på msn, så var ho innom blinken min, der hadde eg tatt vekk at eg var fortapt i ho etc, og skreve at eg har fått meg ny bil..og da ho spurte om kvifor eg hadde tatt det vekk, så sa eg at det holder med 4 mnd...då sa ho: ergo, du meiner det ikkje lenger?..går virkelig rett på det værst tenkelig med engang..

Arinomi: fortell gjerne meir...eg trenger et lys i tunnelen eg skal gå..heh

6427042[/snapback]

Enig med mirann, hadde et forhold der kranglet veldig mye. Men var glad i hverandre men går liksom ikke når men trist og sur på den andre hele tiden.

Har nå en superkjæreste som kommer hjem om 7 dager, :love: savner henne så ekstremt mye. Vært i japan og jobbet der i sommer.

Lenke til kommentar
Solefald : 4 mnd og dere har det sånn allerede?

Sorry, men det forholdet høres ut som det er dømt til å gå gale. :/

6427525[/snapback]

Supported.

Personlig feira jeg nylig (den 28.) 6 måneders dag med min kjære. Vi er stadig vekk like forelsket og vi har kun vært litt i nærheten av krangel en enkel gang

Lenke til kommentar

er jo det at vi har så mange fine planer ilag, heh, vi har lyst til dei samme tinga.. en kompis av meg sa det samme som dokke seier etter 1 mnd. men huff..alt er så perfekt når det funker. men eg veit ikkje om eg skal vente og sjå korleis det går når ho er ferdig med dei p-pillene, ei veke eller 2 igjen.

av tidligere erfaring, så har eg holdt ut til eg visste helt sikkert at det ikkje funker, og da seier eg ting som dei er, har det jevlig resten av dagen. og så kan eg tenke med sikkerhet at det ikkje hadde funka..men eg veit ikkje om eg orker en sånn "visst" følelse med ho, liker ikkje tanken på at ho kjem til å finne seg en ny.

og i natt da eg var på jobb, så fekk eg melding av ho, at ho elsker meg veldig høgt, fekk egentlig litt dårlig samvittighet, og vart litt deppa..er berre usikker på heile greia, vil at alt skal funke:/

vart jo faktisk en liten krangel ang det eg fjerna fra blink, eg sa som det var at eg syns eg ikkje trenger å måtte skrive at eg er forelska over alt, så hadde vi en diskusjon mens eg satt i banken og venta, om at ho ville berre vite kva eg meinte etc, og eg syns det er litt kjipt at ho begynner med engang og antyde at eg ikkje har følelser for ho etc..

med familie og slikt så kan eg vere hissig, eg har aldri vert det i forhold, har alltid vært rolig, og prøvd å snakka ut om ting, men eg klarer ikkje å slutte å blåse meg opp..

fekk melding av ho istad mens eg var på jobb no, at ho ikkje likte måten eg snakka til ho på, så ho visste ikkje om ho ville komme hit..

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
*Dametrøbbel*

6429329[/snapback]

Høres ut som du har fått deg en slitsom dame. Hun er nok veldig redd for å miste deg, så hun tar det så langt at det virker mot sin hensikt. Hvis du vil ut av forholdet må du gå ut av det, ikke tenk på at hun blir lei seg, det går over en eller annen gang. Men for all del, vent til hun er ferdig med p-pillene.

Du kan vel også snakke med henne om hva du syns/føler. Viktig du forteller henne hva du mener om forholdet.

Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som liker meg, som er verdens snilleste fyr. Han er helt usansynlig morsom, pen å se på og 100% til å stole på. Likevel faller jeg ikke for ham, og jeg lurer på hva som feiler meg. Jeg er håpløs med gutter, faller bare for idioter og gutter som betyr trøbbel. Og jeg aner ikke hvorfor. Kjærlighetslivet mitt er verdens største berg og dal bane, jeg blir bare såret og skuffet. Eller så mister jeg interessen. Det kan være en jeg er kjempeinteressert i, og når jeg har ham på kroken bryr jeg meg ikke lenger. Jeg er bare veldig glad i jakten.

Uff, jeg er håpløs.

6422954[/snapback]

Du har bare ikke møtt den rette ennå!

Jeg brukte også å slå meg selv i hodet med stekepanna og jamre over at jeg bare falt for "feil" typer (altså de som ikke ville ha meg) og at jeg ikke klarte å la meg sjarmere av de søte, intelligente og også kjekke guttene som faktisk var imponert over meg. Men så møtte jeg en gammel venn og det sa bare PANG (og han var jeg faktisk ikke så imponert over første gangen jeg møtte heller, hahaha) og det fikk meg til å innse at om han ikke gjør meg NERVØS, så kommer vi aldri til å utvikle nok kjemi til at jeg gidder hoder på interessen.

Det er bare et spørsmål om at ting skal klaffe... at begge liker hverandre omtrent like mye i en viss grad. At det er tiltrekning fra begge sider. Du fortjener å finne han som er rett for deg, så ikke beat up yourself, bare ta det med ro, en dag står'n der :thumbup:

Anne (evig optimist)

Lenke til kommentar

Solefald, det der var meg for en måned siden. Krangling, krangling, og litt mer krangling. Ting funker ikke, sexen er ikke riktig, avstanden gjør det vanskelig å opprettholde tiltrekningen.

Jeg beklager, du er dømt. :(

Når forhold er sånn etter fire måneder, da funker det ikke.

Arinomi: Du har nok rett. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert verdens verste selvtillit og har mest sannsynlig minst erfaring her inne med jenter. Jeg får ikke til å spørre om jenta jeg liker vil være med meg. Ikke sånn "bli sammen", men liksom være mer med hverandre for å se om hun ser noe i meg. Hun sier det er noe der. Men hvordan får jeg dette frem? Hva i all verden kan jeg gjøre for at hun skal finne mer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...