Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er nysingel. :p

6423901[/snapback]

Men fortsatt likefult singel :p

6423912[/snapback]

Det stemmer. :-P

Jeg har alltid vært den snille vennen man prater med, og har aldri hørt noe annet enn at jeg er grei (av de jeg går inn for å være grei med), men jeg har alltid vært singel, og klarer ikke helt forstå det at jenter gang på gang sier de vil ha snille gutter og alt det.

Jeje.

Lenke til kommentar
Det stemmer. :-P

Jeg har alltid vært den snille vennen man prater med, og har aldri hørt noe annet enn at jeg er grei (av de jeg går inn for å være grei med), men jeg har alltid vært singel, og klarer ikke helt forstå det at jenter gang på gang sier de vil ha snille gutter og alt det.

Jeje.

6423933[/snapback]

Du er 7 år yngre enn meg. Jeg var 22 da jeg fikk min første ordentlige kjæreste.

Så du har god tid ;)

Lenke til kommentar
Man får stadig høre det om at man må vente. Det som, etter min mening, er det kjedelige er når man er den i venneflokken som opplever minst.

6423952[/snapback]

Kan vel oppleve mye som singel? Jeg trivdes/trives iallfall godt med tilværelsen. Gjøre som en vil og sånn.. Herlig det :)

Lenke til kommentar

Blir litt kjedelig da, når man hver jævla dag kommer hjem fra jobb og tenker "NEI NÅ!" Så blir det til at man spiser en rimelig kjedelig middag, så lurer man på om man skal henge sammen med kamerater. Så kommer man på at man ikke har noen kamerater. :hmm:

Eller den ene jeg har er i Lillehammer atm. :shrug:

Enig med Fredrik. Jeg er 21, har hatt et forhold på 4 mnd. Vært singel igjen i et år nå. Er ikke akkurat julaften altså.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Blir litt kjedelig da, når man hver jævla dag kommer hjem fra jobb og tenker "NEI NÅ!" Så blir det til at man spiser en rimelig kjedelig middag, så lurer man på om man skal henge sammen med kamerater. Så kommer man på at man ikke har noen kamerater. :hmm:

Eller den ene jeg har er i Lillehammer atm. :shrug:

6423984[/snapback]

Skjønner det blir litt kjipt når man ikke har så mange andre å henge med. Jeg trives godt i mitt eget selskap, men hadde nok gått på veggene om jeg ikke hadde andre å finne på ting med.

Nå skal det vel være sagt at jeg ikke har vært singel så lenge, så jeg har ikke kommet til den delen der det er kjedelig å være alene :)

Lenke til kommentar

Er vel det at en god del kamerater har fått seg dame. Og da kan man jo som kjent ikke ha kontakt med de gamle kameratene sine. :ermm:

Har kuttet kontakten med et par kamerater også, om det var så smart vet jeg ikke, men. Det var behov for det da jeg gjorde det. :shrug:

Lenke til kommentar
Sorry Mirann. Blir bare irritert av noen jenter, trodde du var ei av de. Men det er du ikke ;)

6424342[/snapback]

Helt greit det, du. Ikke alltid like lett å skjønne når ting blir skrevet :)

Edit:

Fredrik og DemonFudge:

Det ordner seg for snille gutter, så dere vil nok snart treffe ei dere og :)

Iallfall ikke stress med å få dame, som oftest dukker kjærligheten opp når man minst venter det :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

enig med mirann... ikke stress med å få dame, snille gutter får seg alltid noe til slutt, men det gjelder ikke allltid for desperate gutter. bare slapp av og nyt livet. Lat som at en kjæreste er det siste dere er interesserte i :) ihvertfall til en viss grad, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg traff den nåværende kjæresten min på et onlinespill, av alle ting. Jeg bare satt og spilte, og så traff jeg på henne, og vi begynte å flørte og slikt. Det ble en lang historie av det, og etter et år ble vi sammen.

Mitt tips er: gjør det du liker aller best. Møter du noen som gjør det samme, er det perfekt. Like interesser er viktig.

Er digg med en kjæreste som blir overlykkelig om man gir henne CS ^^

Lenke til kommentar
Jeg traff den nåværende kjæresten min på et onlinespill, av alle ting. Jeg bare satt og spilte, og så traff jeg på henne, og vi begynte å flørte og slikt. Det ble en lang historie av det, og etter et år ble vi sammen.

Mitt tips er: gjør det du liker aller best. Møter du noen som gjør det samme, er det perfekt. Like interesser er viktig.

6424840[/snapback]

for litt under ett år siden ville det vært drømmen min ja :)

Lenke til kommentar

6424840[/snapback]

Hørest ut som ei bra dame :)

Lenke til kommentar

6424840[/snapback]

Hørest ut som ei bra dame :)

6425049[/snapback]

Hun er fantastisk :) jeg er så forelsket :')

Lenke til kommentar

6424840[/snapback]

Så utroligt kult. Fortell oss hva som skjedde :)

Lenke til kommentar

6424840[/snapback]

Så utroligt kult. Fortell oss hva som skjedde :)

6425919[/snapback]

Både jeg og henne spilte et spill som heter Omerta, et nettleserbasert mafiaspill. En MMORPG. Nå har det seg slik at man kan gifte seg her, og det hadde jeg lyst til å prøve.

En sommerdag så jeg på "fengselet" i spillet (noe som fengsel i Nordicmafia) etter en fin norsk jente jeg kunne fri til. Jeg fant en, som jeg fridde til. Hun sa at hun ville gjerne, men hun skulle snart slutte (spillet byttet runde uken etter) og hun var ikke sikker på om hun skulle starte på nytt.

Jeg lette en stund etter henne, glemte liksom aldri nicket hennes.

Men så, en dag i oktober, kom hun inn i IRC-kanalen til familien min. Jeg så henne med en gang, og begynte å snakke med henne. Vi snakket om alt og ingenting, og fant ut at vi skulle da gifte oss på spillet :)

Vi ble veldig forelsket etter hvert, fordi vi var enige om absolutt alt, og vi kunne snakke om alt. Pluss at vi ble fysisk tiltrukket også.

Men så hadde det seg slik at jeg hadde allerede en kjæreste da. Hun spurte en dag om jeg hadde kjæreste, og jeg måtte si ja :( hun ble veldig lei seg, og holdt på å forlate meg. Men det gjorde hun heldigvis ikke :)

Noen måneder senere, uti mars, gjorde jeg det slutt med gammelkjæresten. Jeg sa til henne (gammelkjæresten) at det var på grunn av avstanden, og slike ting. Jeg var egentlig forelsket i hun jeg traff på Omerta :)

Så, den 1. april 2006 spurte jeg henne om vi skulle være sammen, og hun sa ja :)

Og vi har levd lykkelige siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...