Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Forskjellen på dere og andre single gutter, er at dere er så heldige å ha mange gode venninner i tillegg. Det betyr simpelthen ikke noe mer enn at dere ikke har møtt den riktige enda. Alle jenter og alle gutter passer ikke sammen. Denne drittsekkholdningen blir for dum, mener nå jeg. Det som trengs er selvtilitt og sikkerhet over at man selv betyr noe og kan klare ting. Jenter vil jo som oftest ha noen som kan passe litt på dem, ta litt ansvar, kanskje en gang bli far til sine barn. De fleste ønsker ikke gutter som oppsøker bråk selv, men heller noen som klarer å takle situasjonen DERSOM man skulle havne i en kinkig situasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få si at jeg hadde en anelse ironi i innlegget mitt. Jeg er selv en (altfor?) snill gutt og kommer nok ikke til å endre meg noe særlig på den måten.

MEN, det er jo noe i et vi sier om at damer veldig ofte tiltrekkes av såkalte badboys. Hvorfor? Fordi de gir faen og på den måten utstråler selvsikkerhet? Snakker ikke om kriminelle nå, mer sånne typiske skjørtejegere :)

Lenke til kommentar

WT Fucking F!

Fikk nettopp telefon fra ei i svergie som sa at hun hadde vært forelsket i meg i 1 år nå.

Det har seg slik at for 1 år siden var jeg med en kompis og familien hans til sverige for å ta "Finlandsbåten" og der møtte vi 2 meget pene og søte svenske jenter som vi var attmed den kvelden. Men så ble de hentet av en meget sint mor (!) og vi fikk ikke sett de mer enn sann 5 min dagen etterpå for å si hadebra.

Å her ligger jeg bakfull og trøtt som hadde glemt hele greia så ringer hun som jeg likte best av de og sier at jeg skal bli med kompisen min som skal til sverige i år også for å møte på henne. Men jeg er både blakk og skal jobbe. Han reiser på onsdag så det blir nok ikke noe av.

Faen, tror jeg skal ta meg en tur til sverige om en liten stund :wee:

Lenke til kommentar
Jenter vil jo som oftest ha noen som kan passe litt på dem, ta litt ansvar, kanskje en gang bli far til sine barn. De fleste ønsker ikke gutter som oppsøker bråk selv, men heller noen som klarer å takle situasjonen DERSOM man skulle havne i en kinkig situasjon.

6421823[/snapback]

Kjæresten min klarer heldigvis å passe på seg selv ;)

Tror cluet her er selvtillit. Både gutter og jenter liker at partneren har selvtillit. Også har man selvsagt den uforklarlige løøøv-faktoren da :love:

Lenke til kommentar
Forskjellen på dere og andre single gutter, er at dere er så heldige å ha mange gode venninner i tillegg. Det betyr simpelthen ikke noe mer enn at dere ikke har møtt den riktige enda. Alle jenter og alle gutter passer ikke sammen. Denne drittsekkholdningen blir for dum, mener nå jeg. Det som trengs er selvtilitt og sikkerhet over at man selv betyr noe og kan klare ting. Jenter vil jo som oftest ha noen som kan passe litt på dem, ta litt ansvar, kanskje en gang bli far til sine barn. De fleste ønsker ikke gutter som oppsøker bråk selv, men heller noen som klarer å takle situasjonen DERSOM man skulle havne i en kinkig situasjon.

6421823[/snapback]

"Drittsekk" opplegget har ikke noe med hva dere liker, det er psykisk og du kan ikke velge om du liker det eller ikke, for det er slik dere er skapt.

Jeg merker det selv også, det blir ikke det samme når jenta kommer rett bort til deg uten at man må kjempe for ho. Da føler du ingen seier.

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som liker meg, som er verdens snilleste fyr. Han er helt usansynlig morsom, pen å se på og 100% til å stole på. Likevel faller jeg ikke for ham, og jeg lurer på hva som feiler meg. Jeg er håpløs med gutter, faller bare for idioter og gutter som betyr trøbbel. Og jeg aner ikke hvorfor. Kjærlighetslivet mitt er verdens største berg og dal bane, jeg blir bare såret og skuffet. Eller så mister jeg interessen. Det kan være en jeg er kjempeinteressert i, og når jeg har ham på kroken bryr jeg meg ikke lenger. Jeg er bare veldig glad i jakten.

Uff, jeg er håpløs.

Lenke til kommentar

Det var jo hvertfall et glimrende eksempel da..! Hehe. Men kjipt er det jo..

Det må jo være et eller annet som gjør at du ikke faller for han.. "pen å se på", hva vil det si? At han er "ganske" pen, men at du ikke blir tiltrukket av han?

Hadde vært interessant å høre hva du tror er grunnen.. Fordi det er nok mange gutter som er/ har vært i samme situasjon..

Lenke til kommentar

Alle normale jenter ville ha sagt at han er pen. Han har ett veldig vakkert ansikt, og er vel proposjonert på en måte. Jeg tror han har mange beundrere, men jenter flest faller ikke for ham på den måten en kan falle for andre. Han er liksom en av gjengen, veldig sosial og enkel å prate med. Men jeg er ikke tiltrukket av ham. Selv om jeg hadde vært drita og overkåt, hadde det ikke fallt meg inn å gjøre noe med ham. Grunnen vet jeg ikke, kanskje han er for god for meg eller noe. Jeg vil ikke såre ham for alt i verden.

Lenke til kommentar
Jepp. Alle jenter sier de vil ha snille gutter, men det er bullshit (i de fleste tilfeller), ihvertfall i starten når man treffes. De kan da ikke innrømme at de vil ha idioter.

Dette gjelder ikke bare fjortissdamer! ;)

Nei, hjelper ikke være snill...desverre for oss :p

6421732[/snapback]

Typisk nerder å tenke sånn :p

6421786[/snapback]

Nerder sier ihvertfall sannheten. Og hvorfor tror du alle her inne er nerder?

Lenke til kommentar
Det var du som snudde nerd til å være noe negativt da du sa at det bare var nerder som sa sånne ting :p Ikke meg. Finnes mange her på forumet som er skikkelig greie folk, men fortsatt er single.

6423883[/snapback]

Derfor slengte jeg på et "rekke tunge-fjes" for å understreke at jeg tullet.

Jeg er nerd jeg, singel og. Men har et fint liv for det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...