haarod Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 *snip* (drittsekk) 6401443[/snapback] Fin historie, men synes at du kanskje dro den litt langt når du ikke kyssa henne på slutten Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg snakket med hun jeg har vært forelsket i over en lenger periode (vi har mistet kontakten omtrent nå..kanskje noen av dere som har lest det tidligere her) i dag.. Hun skulle flytte i egen leilighet eller hybel av noe slag til høsten.. Jeg er redd hun kommer til å bli for ensom.. Hun har hatt en del problemer tidligere.. Men det var visst det beste for henne ifølge psykologer osv. Jeg føler jeg fortsatt er litt forelsket i henne.. Får litt lyst til å ta opp igjen kontakten ordentlig.. men veit ikke helt om det er så lurt.. Vi er/var så gode venner.. Endret 30. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 *snip* (drittsekk) 6401443[/snapback] Fin historie, men synes at du kanskje dro den litt langt når du ikke kyssa henne på slutten 6414503[/snapback] Han har i hvert fall god fantasi Lenke til kommentar
RickJames Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Han har i hvert fall god fantasi Høres litt slik ut, ja Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 *drittsekk-trikset* Har en kompis som i alle sine dager egentlig har vært snill og grei. Typisk en sånn som alle jenter griner på skuldra til etter å ha vært med overnevnte eksempel og sier: "Jeg skulle hatt en gutt som deg jeg", for deretter å gå og finne seg en ny scumbag. Han ble så lei av å stadig høre "Du er kjempegrei og alt det der du altså, men....", så han bestemte seg for å skjære ut, han blei rett og slett kriminell. Gjorde brekk, hærverk, innbrudd, fyllekjøring og det ene med det andre. Trøbbel med lovens lange arm har han riktignok, men damer er det aldri manko på lengre... FORSTÅ DET DEN SOM KAN! 6410682[/snapback] Fy faen det der er sykt. Det varierer jo selvfølgelig fra jente til jente, men du har jo helt klart mye rett i det du sier. Jævlig kjipt egentlig.. Man får generelt alt for lite igjen for å være snill og grei i denne verden.. uheldigvis.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja, da ble jeg slem da Regner med en jente i løpet av et par dagers tid. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Skal vi rane en bank, Afseth? Har fluktbil jeg. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja, da ble jeg slem da Regner med en jente i løpet av et par dagers tid. 6419952[/snapback] :!: Ka før noe slemt har du gjort da? I bunn å grunn så e det enkelt når du likevel gir deg fan i konsikvensene, selvtilliten er på topp heile tia, penga har du rana til deg så de tar aldri slutt. Da er det jo nesten bedre å arbeide som en idiot og ha dårlig med penger lite selvtillit og bry seg for mye om bagateller og selfølgelig håpløs forelska. Det viktigste er nå å ha tro på seg selv så får man til alt mulig å ta sjanser, delta aktivt i livet å ikke bare stå på sidelinja å glo. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Det viktigste er nå å ha tro på seg selv så får man til alt mulig å ta sjanser, delta aktivt i livet å ikke bare stå på sidelinja å glo. 6420012[/snapback] Det må jeg bli flinkere til. Ta litt sjanser, gjøre noe med de forelskelsene jeg har/får. *kremt* Må bli mer sosial hvertfall, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Skal vi rane en bank, Afseth? Har fluktbil jeg. 6419975[/snapback] Hehe... passe slemt det. Men tenkte mer på å ha en slags drittsekk-holdning mot jenter (problemet er bare at jeg ikke klarer å være drittsekk mot jenter, med mindre de er drittsekk mot meg først da. Men da er det jo ikke noe å gå etter uansett). Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Skal vi rane en bank, Afseth? Har fluktbil jeg. 6419975[/snapback] Hehe... passe slemt det. Men tenkte mer på å ha en slags drittsekk-holdning mot jenter (problemet er bare at jeg ikke klarer å være drittsekk mot jenter, med mindre de er drittsekk mot meg først da. Men da er det jo ikke noe å gå etter uansett). 6420132[/snapback] AKKURAT slik jeg tenker! Alle sier at "drikksekker" trekker damer. Jeg kan da være drittsekk tenker jeg...men nei. Er altfor snill. Kan da ikke være frekk mot en fin dame?! Strider litt mot min natur, hehehe. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Klarer heller ikke sånt. Jeg klarer ikke være drittsekk mot noen, men, jeg har sikkert vært det. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Skal vi rane en bank, Afseth? Har fluktbil jeg. 6419975[/snapback] Hehe... passe slemt det. Men tenkte mer på å ha en slags drittsekk-holdning mot jenter (problemet er bare at jeg ikke klarer å være drittsekk mot jenter, med mindre de er drittsekk mot meg først da. Men da er det jo ikke noe å gå etter uansett). 6420132[/snapback] Spill litt likegyldig men fortsatt interresert. Da oppfatter de kanskje deg som litt cocky, og er du ekstra heldig ; drittsekk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 LOL. Da tenker jeg heller "blærete idiot". Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Huff... Nå er jeg kjempefovirret. Jenta jeg liker sier plutselig igjen at hun får følelser når hun er med meg. For ikke lenge siden var jo dette uaktuelt. Nytt håp dannes! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Kjærlighet suger. Ender bare oppe knust. ikke vits å bry seg lenger. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Drittsekk-holdningen tiltrekker fjortiser og andre ustabile damer. Vær seg selv, vise selvsikkerhet, humor og være generelt grei (alt med måte) vil nok heller være en enklere oppskrift. Men man jo gjør en innsats og. Nytter ikke sitte foran pcen og håpe fine damer vil komme flygende Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Drittsekk-holdningen tiltrekker fjortiser og andre ustabile damer. Vær seg selv, vise selvsikkerhet, humor og være generelt grei (alt med måte) vil nok heller være en enklere oppskrift. Men man jo gjør en innsats og. Nytter ikke sitte foran pcen og håpe fine damer vil komme flygende 6421670[/snapback] Jeg ser på meg selv som ganske snill og grei, og får til stadighet høre at jeg er det også. Men jeg ender alltid bare opp som "venn". Får høre at jeg er så komfortabel å være sammen med (at hun føler hun kan være seg selv med meg), snill, morsom og mange andre positive ting, men blir jeg noen gang noe mer enn en venn? Nei... har faktisk flere venninner enn kamerater, men det har aldri vært aktuelt med noe annet enn vennskap. Det som også er litt rart er at mange jenter bruker meg som "klagemur" og en skulder å gråte på, eller for å snakke om hvor forelsket de er eller lignende. Nei, jeg får bli litt slem. Kan ikke skade å prøve Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp. Alle jenter sier de vil ha snille gutter, men det er bullshit (i de fleste tilfeller), ihvertfall i starten når man treffes. De kan da ikke innrømme at de vil ha idioter. Dette gjelder ikke bare fjortissdamer! Nei, hjelper ikke være snill...desverre for oss Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp. Alle jenter sier de vil ha snille gutter, men det er bullshit (i de fleste tilfeller), ihvertfall i starten når man treffes. De kan da ikke innrømme at de vil ha idioter. Dette gjelder ikke bare fjortissdamer! Nei, hjelper ikke være snill...desverre for oss 6421732[/snapback] Typisk nerder å tenke sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg