Rhomba Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Rhomba: Du trenge uansett ikke stresse. Jeg får iallfall noia hvis guttene blir for pågående og gjør alt for å vise at de er int. etc. Tror dette mellom dere vil komme etter hvert. Møtte du ikke henne nå på mandag da? 6401119[/snapback] Jo møtte henne på mandag, men vi skal bare jobbe sammen denne og neste uke, så har ikke så veldig bra tid BonFireMan: Det "dritsekk" trikset må nesten prøves ut på fest en gang. Jeg kan heller ikke danse noe særlig, så virka som en bra idè Bare 6 timer til jeg skal stå opp, og gå på jobb.. Natta folkens... Mvh, Rhomba Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jo møtte henne på mandag, men vi skal bare jobbe sammen denne og neste uke, så har ikke så veldig bra tid 6402595[/snapback] Men da spør du bare om nr. hennes, så har du det i boks Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Det er ingenting som er så kjipt som når noen viser svært godt at de er interessert. Etter at jeg ble singel har det vært noen halvdesperate byks fra noen gamle bekjentskaper, gutter som trygler om at jeg skal bli med på kino, middag, stranda, quarten osv... og som ikke tar ett nei for ett nei... Chill sier jeg bare! En ting er sikkert, når jeg ser at en fyr er helt desperat etter å få være sammen med meg, så gidder jeg ikke stresse. Jeg liker ikke desperat, punktum. I helga var jeg ute i hjembyen min og dansa med en gammel bekjent. Mens vi dansa var det en annen fyr som stilte seg opp og vrikka på seg ved siden av oss, og etter en stund hører jeg han "nye" spørre han jeg dansa med om han "kunne få den ære" og danse med meg. Han jeg dansa med sa til min store ovveraskelse kontant NEI, og da den nye prøvde å snakke med meg tok han jeg dansa med Handa si på panna hans og skubba han vekk For en oppførsel! INGEN eier meg, og til og med x'en min godtok at jeg dansa med andre for han stolte på meg og viste hvor han hadde meg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) TLZ; jeg mente ikke at å like noe uvanlig er negativt, men hvis det blir noe sånt som fine nesebor, så kommer hun til å gjøre grimaser inni seg og lure på hva slags person du egentlig er, om du er maniac eller noe. Så hvis det er bare litt uvanlig så er det greit, men hvis det er veldig sært så er det synd? Ærlighet er en fin ting. 6400033[/snapback] EDIT; helt enig i at man ikke skal virke for interessert, da trekker hun seg bare tilbake. Men Rhomba må ila den tiden de jobber sammen få nummeret hennes og på en eller annen måte gi uttrykk for at han kanskje liker henne. Han har jo så kort tid å treffe henne på daglig! Bonfireman; morsomt triks, men likte enda bedre det du gjorde på hun du var sammen med... Endret 29. juni 2006 av smeboe Lenke til kommentar
bankbank Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) glem det, vart mye kødd her nå Endret 29. juni 2006 av bankbank Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Hva er ditt egentlige brukernavn? Opprettet du et nytt for å skrive dette innlegget siden du har null innlegg før dette? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) det du kan gjøre er jo å prate med han da Endret 29. juni 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 det du kan gjøre er jo å prate med han da 6409845[/snapback] du sa det jo nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Hm, innlegg forsvinner visst. Til situasjonen som kanskje eksisterer og kanskje ikke eksisterer: vær veldig forsiktig, du kan miste en god venn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis du føler at vennskapet er verdt å ofre for muligheten for noe mer, så kan du ta sjansen. Du må bare være klar over at du risikerer en del, det er vanskeligere med gutter. Hvis han er veldig homofob (jeg mener du skrev det, kanskje jeg husker feil) så er han enten homo eller anti-homo. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Har måttet slette noen innlegg her, som ble redigert tomme av brukeren Hansol123 aka bankbank. Om noe virker tatt ut fra løse luften, så er det Hansol123 som har redigert det vekk fra sine innlegg og kun latt det stå "blablabla" igjen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 *drittsekk-trikset* Det er synd å si det, men det virker. Skal du ha ei jentes fulle og hele oppmerksomhet må du gjerne være både rans- draps- og tilogmed voldtektsmann på eng ang. Jo større rasshøl du er, jo større tiltrekningskraft har du til kvinnfolk. Ta en kikk i deres egne byer hvor dere er kjent. Legg merke til damene til byens største scumbag... har dem noengang vært noe annet enn grisepene? Har en kompis som i alle sine dager egentlig har vært snill og grei. Typisk en sånn som alle jenter griner på skuldra til etter å ha vært med overnevnte eksempel og sier: "Jeg skulle hatt en gutt som deg jeg", for deretter å gå og finne seg en ny scumbag. Han ble så lei av å stadig høre "Du er kjempegrei og alt det der du altså, men....", så han bestemte seg for å skjære ut, han blei rett og slett kriminell. Gjorde brekk, hærverk, innbrudd, fyllekjøring og det ene med det andre. Trøbbel med lovens lange arm har han riktignok, men damer er det aldri manko på lengre... FORSTÅ DET DEN SOM KAN! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Har en kompis som i alle sine dager egentlig har vært snill og grei. Typisk en sånn som alle jenter griner på skuldra til etter å ha vært med overnevnte eksempel og sier: "Jeg skulle hatt en gutt som deg jeg", for deretter å gå og finne seg en ny scumbag. Han ble så lei av å stadig høre "Du er kjempegrei og alt det der du altså, men....", så han bestemte seg for å skjære ut, han blei rett og slett kriminell. Gjorde brekk, hærverk, innbrudd, fyllekjøring og det ene med det andre. Trøbbel med lovens lange arm har han riktignok, men damer er det aldri manko på lengre... 6410682[/snapback] Det er vel ikke stort sett dette som menes med "drittsekk-trikset", man må ikke være kriminell og ha problemer med politiet. Det går mer på at man må behandle damene av og til helt uten respekt, samtidig som man med kroppspråk hinter til at man liker henne. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Har måttet slette noen innlegg her, som ble redigert tomme av brukeren Hansol123 aka bankbank. Om noe virker tatt ut fra løse luften, så er det Hansol123 som har redigert det vekk fra sine innlegg og kun latt det stå "blablabla" igjen. 6410564[/snapback] Du redigerte jo det som sto i quoten min også, altså du redigerte ikke bare hans innlegg. Burde det ikke da stå i mitt innlegg at du har vært inne og forandret på det? Fint å vite at en kan skrive hva en vil, men hvis en driter seg ut, så er det bare å kontakte en moderator, og vips så er alt drittet du skrev borte. Her trenger man tydeligvis ikke stå for noe av det man skriver. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Det er vel ikke stort sett dette som menes med "drittsekk-trikset", man må ikke være kriminell og ha problemer med politiet. Det går mer på at man må behandle damene av og til helt uten respekt, samtidig som man med kroppspråk hinter til at man liker henne. 6411085[/snapback] Neida, det er jeg klar over og jeg tok et litt ekstremt eksempel, men likeledes så er hva jeg skrev like fullt gyldig. Vær litt på kanten, gjerne over den også av og til, og du vil straks være mye mer interessant for jenter. Dessverre... Dette er på ingen måte et råd, bare så det er sagt, mer en observasjon. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Du redigerte jo det som sto i quoten min også, altså du redigerte ikke bare hans innlegg. Burde det ikke da stå i mitt innlegg at du har vært inne og forandret på det? Fint å vite at en kan skrive hva en vil, men hvis en driter seg ut, så er det bare å kontakte en moderator, og vips så er alt drittet du skrev borte. Her trenger man tydeligvis ikke stå for noe av det man skriver. 6411173[/snapback] Det smalt fra rette ræva. Du byttet jo nick på din gamle bruker, slik at mennesker du ikke kjenner skal finne ut av personlige ting du skrev på forumet. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det smalt fra rette ræva. Du byttet jo nick på din gamle bruker, slik at mennesker du ikke kjenner skal finne ut av personlige ting du skrev på forumet. 6411739[/snapback] Ja, men jeg ser ikke at mine innlegg ble slettet slik jeg ba om? De står der fortsatt, så det nickbyttet var egentlig ingen fordel siden ingen av innleggene ble fjernet. Her, however, ble de slettet uten spørsmål engang, mens jeg fikk forklaring om at det ville være vanskelig å slette noe. Så ikke ut som det var så veldig vanskelig i dette tilfellet, akkurat. Synes det skal være likt for alle, noe det tydeligvis ikke er. Endret 30. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Rhomba: Du trenge uansett ikke stresse. Jeg får iallfall noia hvis guttene blir for pågående og gjør alt for å vise at de er int. etc. Tror dette mellom dere vil komme etter hvert. Møtte du ikke henne nå på mandag da? 6401119[/snapback] Er så deilig å se at JENTER sier det samme som jeg har sagt. Helt enig... Ikke stress med å vise interesse, enten så vet jenta at du er intressert uten å ha sagt det eller så finner ho det ut til slutt. Ikke vis det så godt, for det er jo ganske spennende for ho og ikke helt vite om du liker ho eller ikke. Og hvis ho vil at du skal like ho så kommer ho jo til å gjøre alt for deg tror jeg Det er slik jeg har begynt med, når jeg skal "prøve meg på" en jente. Altså å få jenta til å jage meg istedenfor at jeg skal jage ho, på en måte. Jeg har finni en metode som du kan se overalt... Du ser tydelig at drittsekker får seg damer i hytt og pine.. Lærer du deg kunsten å være litt dust og idiot på en morsom og spennende måte, så stiger du litt i rank hos jenta mener jeg hvertfall. Hele meningen med "drittsekk" er at jenta tror du ikke liker ho og dermed prøver ho alt for å bli venn med deg slik at du skal akseptere ho. Men IKKE prøv deg på dette. Jeg mener ikke idiot/drittsekk på den måten som du tenker.. Det er nesten umulig å forklare med ord hvordan du skal gjøre dette og dessuten må det falle deg naturlig å gjøre det hvis ikke går det motsatt vei og da blir det ikke noe dame i det hele tatt. Dessuten må du vite litt om hva jenta mener om deg, for er jo ingen grunn til å være "drittsekk", når ho egentlig driter i hele deg, da blir det jo bare værre. Hvis noen jenter er uenige i dette, så skjønner jeg det Er jo ikke noe koselig å høre noen si at de skal være "drittsekk" mot noen jenter for å få de til å like en. Men uansett så funker det ganske så bra. Jeg kan jo ta et eksempel fra en fest jeg var på for noen dager siden... Jeg står å drikker på en øl ved siden av gulvet der disse jentene danser.. Så plutselig kommer det en jente dansende og omtrent jokker på beinet mitt. Men jeg kan jo aldeles ikke danse i det heletatt så jeg ville ikke bli med på dansen, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å være litt "drittsekk", så jeg dyttet henne bort! Først var jeg kald i blikket mens jeg så henne i øynene.. Ho så helt forskrekket ut, og så blunket jeg til henne og smilte og så gikk jeg å satt meg i stua. Dette var en PEN jente og jeg tror aldri hun har opplevd å bli "avvist" så kraftig før. Da begynte ho sikkert å tenke på hva ho gjorde galt og hvorfor jeg ikke var intressert i å danse med henne. Noen minutter senere kommer hun inn i stua der jeg sitter og setter seg ned på kanten av sofaen og legger handa si på låret mitt. Jeg bare tok tak i handa hennes og strøk litt over den med tommelen og så dyttet jeg henne bort igjen. Etter å ha gjentatt lignende ca 5 ganger så klikket det nesten for jenta. Jeg så på ho at ho ble helt desperat! Jeg sa til kameratene mine at jeg skulle gå å hente en øl, men det trengte jeg ikke for ho spratt opp og sa ho skulle hente en til meg :!: Jeg tok imot ølen som hun t.o.m hadde åpnet for meg og gikk ut på verandaen.. 2 minutter etter kommer hun og river tak i meg og sier med en hissig stemme: "Hvorfor er du så slem mot meg!!?!?".. Jeg gadd ikke svare henne, men JEG tok tak i henne og slang henne ned på toseteren og var på veg til kysse ho men jeg stoppa opp 1 cm fra munnen hennes og trakk meg tilbake.. Ho var akkuratt på veg til å ta imot kysset, men så dreit jeg i det.. haha.. Da tok ho å reiste seg opp, satt seg på fanget mitt vendt seg med annsiktet mot meg og tvinga meg til å kysse ho! Ble et nummer den kvelden skal jeg love deg. (Jeg tar ikke noe ansvar hvis dere prøver dette og feiler) 6401443[/snapback] For en flott fortelling! Jeg syns ho var veldig interessert i deg hvis hun tok imot en slik "dritsekk" som deg Hvordan går det nå mellom dere? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det smalt fra rette ræva. Du byttet jo nick på din gamle bruker, slik at mennesker du ikke kjenner skal finne ut av personlige ting du skrev på forumet. 6411739[/snapback] Ja, men jeg ser ikke at mine innlegg ble slettet slik jeg ba om? De står der fortsatt, så det nickbyttet var egentlig ingen fordel siden ingen av innleggene ble fjernet. Her, however, ble de slettet uten spørsmål engang, mens jeg fikk forklaring om at det ville være vanskelig å slette noe. Så ikke ut som det var så veldig vanskelig i dette tilfellet, akkurat. Synes det skal være likt for alle, noe det tydeligvis ikke er. 6412378[/snapback] Dette var ett innlegg, du hadde mange. Den aktuelle brukeren redigerte innlegget sitt rett etter han postet, for å være informativ, mens du fortsatt hadde informasjonen han tydeligvis ikke hadde særlig lyst til å dele med andre i din quote. Derfor ble ditt innlegg redigert for å passe med redigeringen. Endret 30. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Har måttet slette noen innlegg her, som ble redigert tomme av brukeren Hansol123 aka bankbank. Om noe virker tatt ut fra løse luften, så er det Hansol123 som har redigert det vekk fra sine innlegg og kun latt det stå "blablabla" igjen. 6410564[/snapback] Du redigerte jo det som sto i quoten min også, altså du redigerte ikke bare hans innlegg. Burde det ikke da stå i mitt innlegg at du har vært inne og forandret på det? Fint å vite at en kan skrive hva en vil, men hvis en driter seg ut, så er det bare å kontakte en moderator, og vips så er alt drittet du skrev borte. Her trenger man tydeligvis ikke stå for noe av det man skriver. 6411173[/snapback] Jeg har ikke endret på noe som helst i dine innlegg. Jeg har imidlertid fjernet noen av Hansol123 sine innlegg. EDIT: Har nå fått vite at en annen moderator har redigert dine innlegg Ananas. Regner saken som oppklart, og at det ikke blir mer off-topic om dette i denne tråden. Endret 30. juni 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg