KjellV Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva med å gi gubben et ultimatum? Skjerping eller på hodet ut døra. Det du sier med at du blir sittende å kikke på henne, kjenner jeg også meg så alt for godt igjen. Selv om jeg ikke er glad i henne pga. utsenet. Jeg er vanvittig glad i livsgleden og personligheten hennes, men bare det å sitte å se på henne, er fantastisk. Med mindre hun sitter sammens med kjæresten sin. Da skygger jeg heller banen og prøver å tenke på noe annet sålenge;) 5082183[/snapback] Jepp. En nøytral person (hørt det fra et par bekjennte) synest ikke hun er så veldig flott (en søt jente sier de, men ikke slik de streber etter å få med seg hjem etter en fuktig kveld på byen), men for meg er hun naturlig nok verdens flotteste dame. Jeg har ikke spurt etter denne kjærlighetsforbannelsen, så hvorfor fikk jeg den? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Vi er flere om å ha fått den;) Og det sure er at jeg egentelig bare har aller mest lyst til å slippe fordi jeg skal gå i klasse med henne i 2 år, og det er veldig surt om der skjærer seg med en gang. Dessuten så startet vi som venner, og jeg skulle nesten bare ønske det var slik fortsatt. Med mindre hun får de samme følelsene som jeg har nå, da er det jo helt ok Frem til det kommer flere usette hinder Endret 30. oktober 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Coke lovin chick: Vær så snill å dump han. Han høres ut som en regelrett drittsekk som virkelig fortjener det. Bare vær forberedt på at ei anna kanskje fort blir den nye nikkedokka hans. Men det trenger ikke du bry deg om, for du får det bedre uten han. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, dump han så fort som mulig. Ikke vits å ta var på slike drittsekker, det gjelder alle jenter her! Huff. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg e så glad i han..vet ikke om eg greier det. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Men jeg er redd for at du må tenke litt på dine egene følelser også CLC. Hvis du egentelig ikke klarer deg uten ham, så kanskje det bare gjør mer vondt en nytte å dumpe han *EDIT: Skrev dette før jeg så posten din over. Men jeg tror en ærlig og redlig samtale kan gjøre underverket jeg. Jenter har sjulte krefter som rokker mer ved gutters følelser en det kan virke som. Og er det noe gutter er svake for, så er det følelser De har null peil på denslags fordi de sjeldent snakker om det. (Hilsen en gutt som har levt 17 år og enda ikke snakket skikkelig med en kammerat om dette) Ærlighet er tingen;) Endret 30. oktober 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg e så glad i han..vet ikke om eg greier det. 5082580[/snapback] Mem nå sier vi at du ikke slår opp: 1. dere er sammen et halvt år til og det gjør at det gjør enda vondere. 2. problemene bare blir utsatt. 3. du gjør han en bjørnetjeneste, for når det blir slutt. så tror han at det er sånn det skal være. Og han finner en ny nikkedokke som tar imot dritten hans. (kjenner ikke detaljer eller personer, er ikke sikker du er ei nikkdokke.) Men til alle på forumet: Egne meninger står det respekt av. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Men til alle på forumet: Egne meninger står det respekt av. Jepp, helt enig! Hvis ikke så blir det diktatur, og det er ikke noe gøy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vi har allerede hatt 2 veldig alvorlige samtaler denne måneden og eg følte meg virkelig bedre og mer sikker på oss etter den siste..men det ser ikke ut til at han husker på de tingene eg har sagt til han.. nei..får ta en seriøs samtale til og se kor vi kan gå videre ut ifra det. Og nei, eg e ikke noen nikkedukke. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Akkurat dette har jeg diskutert ganske gjennomgående med mange forskjellige, og jeg synes det er ganske viktig: Hvem har makten i et forhold? Nesten alle vil si at den som er minst forelsket/bryr seg minst om den andre, er den som vil ha makten. Den andre vil alltid føye seg fordi han/hun er forelsket. Kanskje det er dette kjæresten din har forstått, CLC? at han på et kynisk vis ønsker å kontrollere deg? Vel, er nok bare en teori... Uansett er jeg enig i at du bør dumpe han hvis han ikke bedrer seg. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tror at slike tanker er litt farlige smeboe. Er veldig lett å tenke de, og jeg har selv tenkt de i det "forrholdet" jeg er i nå. Men etter å ha snakket ut med henne om det, så viser det seg ofte at det bare dreier seg om sjalusi og maktesløshet fra min side. Ikke nødvendigvis at den andre mener noe som helst bak det. Kan bare være at han ikke er obs på det. Derfor er det ingen ting som slår en god, lang og ærlig snakk. Hvis det virkelig viser seg at han bare er ute etter å "kontrolere" deg, da kan du fyre løs;) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tror at slike tanker er litt farlige smeboe. Er veldig lett å tenke de, og jeg har selv tenkt de i det "forrholdet" jeg er i nå. Men etter å ha snakket ut med henne om det, så viser det seg ofte at det bare dreier seg om sjalusi og maktesløshet fra min side. Ikke nødvendigvis at den andre mener noe som helst bak det. Kan bare være at han ikke er obs på det. Derfor er det ingen ting som slår en god, lang og ærlig snakk. Hvis det virkelig viser seg at han bare er ute etter å "kontrolere" deg, da kan du fyre løs;) 5082805[/snapback] Hun burde fyre løs uansett... Enten elsker han henne ikke, eller så elsker han henne og vil kontrollere henne. Eller så har hun ikke forstått at han er vannvittig sjenert. Uansett er han ikke verdt tiden hennes, EOD. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Akkurat dette har jeg diskutert ganske gjennomgående med mange forskjellige, og jeg synes det er ganske viktig: Hvem har makten i et forhold? Nesten alle vil si at den som er minst forelsket/bryr seg minst om den andre, er den som vil ha makten. Den andre vil alltid føye seg fordi han/hun er forelsket. 5082768[/snapback] Det er andre faktorer også. Men ja, balansemessig er det nok det her som teller mest. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Men til alle på forumet: Egne meninger står det respekt av. Jepp, helt enig! Hvis ikke så blir det diktatur, og det er ikke noe gøy 5082672[/snapback] Det blir vel ikke diktatur om alle mener det samme. Hvam skal da være diktator? Endret 31. oktober 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg tenkte hvis bare noen ytrer sine meninger, og andre bare "dilter" etter Lenke til kommentar
ttd Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Herregud SimDaDim, får da være måte på koseprat. Har selv opplevd å bli ignorert av kjæresten, altså at jeg ble nedprioritert til fordel for alle andre. Skal ikke snakke mye om det her siden det blir vel privat, men long story short: Begynner hun med noe sånt igjen så er det ikke mere oss(hadde det veldig vondt den perioden). Dessuten, at hun er glad i ham betyr ikke at hun bør fortsette forholdet automatisk. Ingenting er så vondt som å bli tråkket på av noen du er fryktelig glad i. For de som ikke skjønte det, jeg støtter LarsP (meningene hans ) Endret 31. oktober 2005 av Nemo} Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hehe, kan godt være at det LarsP sier stemmer, og er riktig i dette tilfellet Men jeg tror ikke det, og tror jeg ville løst det på en annen måte. Nå vet jeg alle omstendighetene, men uansett så tror jeg det lønner seg å ta en alvorlig snakk og tenke seg godt om før man gjør noe drastisk. Det skumle her er jo at CLC fortsatt er glad i ham, så hvis hun velger å forlate han, så vil hun ha det vanskelig selv også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bedre å ha det vanskelig en liten stund, finne seg en bedre en og ha det kjempebra (kanskje for hele livet ut), enn å ha det vanskelig i mange måneder med en drittsekk. Jenter er som aper, de nekter å slippe en grein før de har tak i en ny en. Vi er dritredde for å bli alene. Nemo: Husk at det er viktig å beholde de gamle vennene også. Du skal selvfølgelig komme i første rekke, men bare innenfor rimelighetens grenser. CLC: Angående de alvorlige samtalene deres. Desverre er det bare slik at noen drittsekker later som om de forstår hva du sier, men sannheten er at ting bare går inn det ene øret og ut det andre. Slike folk er rett og slett ikke vits i å samle på. Spør deg selv hvorfor du er så glad i ham. Er det fordi du er redd for å være alene? Er det fordi du er glad i den "gamle" kjæresten din, altså slik han var før? Er det fordi du er forelsket i forelskelsen? Hvis en person er utro i et forhold, så skal personen gjøre KRAFTIG opp for seg. Jeg mener ikke at noen skal gå og bære nag resten av livet, for da vil ikke forholdet noen gang fungere. Men han må uansett vise at han fortjener deg, og det virker det ikke som han gjør. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er en kjempeape. Fordrar ikke tanken på å bli aleine. Best å skaffe seg et stort harem med nestenkjærester som kan komme løpende hvis madammen slår opp! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hatter dette ape konseptet til jenter! Litt av det tror jeg er problemet i det ikke-eksisterende forholdet til meg og ei i klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg