Deadringer Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 kanskje det var dagen fra slaget tolv? 6395869[/snapback] Tenkte datomessig ja Gratulerer til Snittleif og dama også, som ble sammen på samme dag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Jenter liker komplimenter, men sørg for at de er ærlige. Si ikke til en jente at hun har vakre øyne om hun ikke har det. Jeg har til nå aldri sett ei jente som jeg har hatt en grad av interesse(selv om den kanskje er liten) som ikke har fantastisk nydelig øyne. Ellers helt enig: Det er bare å snakke med dem, ikke stresse. (Hva er vitsen med det da, hvorfor gidde?) Det er bare å snakke med dem, slik som man gjør med andre folk liksom. Ikke noe skumlere enn med vanlige folk. smeboe: Hvorfor være så overdrevet bevisst på alt? Ting kommer naturlig... Hvis en er filosofiske typen så snakker man filosofisk om ting, hvis man er humoristisk så snakker man mye slikt... liek hvorfor ikke bare drite fulstendig i all slags unødvendig avansert dill dall og gjøre det enkleste: være seg selv. Funker fett. (og hvis det ikke funker på den aktuelle jenten så passer dere antagligvis ikke sammen uansett...) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Alltid kjekt med komplimenter, men sterotypiske lite gjennomtenkte komplimenter kan man heller bare la være å si. Min mening.. Er så mange gutter der som leter etter en eller annen oppskrift for å få kjæreste. Tror det blir helt feil. Er helt umulig å skrive opp en standard måte for å få dame. Selfølgelig hjelper det å være en kjekk og godt likt fyr. Man må nesten bare følge magefølelsen og ikke minst hjertet. Gutter er ofte alt for dårlig til å tyde "tegnene" til jenter. Og er heller mer opptatt av av ting som vi fakisk bryr oss lite om man gjør eller ikke gjør. Føler at dere rett å slett glemmer det helt logiske : bruk sunn fornuft.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har til nå aldri sett ei jente som jeg har hatt en grad av interesse(selv om den kanskje er liten) som ikke har fantastisk nydelig øyne. QFT! smeboe: Hvorfor være så overdrevet bevisst på alt? Ting kommer naturlig... Hvis en er filosofiske typen så snakker man filosofisk om ting, hvis man er humoristisk så snakker man mye slikt... liek hvorfor ikke bare drite fulstendig i all slags unødvendig avansert dill dall og gjøre det enkleste: være seg selv. Funker fett. (og hvis det ikke funker på den aktuelle jenten så passer dere antagligvis ikke sammen uansett...) Men skjønner du ikke at han er nervøs når han snakker med henne? Hvis man er nervøs, klarer man ikke å lene seg tilbake og være seg selv, med mindre man heter Clark Kent. Det kan være greit for han å lese seg opp i ting han kan prate om, så kommer det i alle fall noe. Og når han først får praten i gang, klarer han å lene seg mer tilbake og være seg selv. Blir samme prinsippet som en gressklippermotor, må dra den i gang... Erfart det mange ganger selv. Dessuten går det da fint an å være filosofisk og humoristisk på samme tid. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Skal man planlegge slike ting så går det fort galt om det skjer noe uventet. Man må ta ting på sparket, det som funker. Mener jeg da. Selv så har jeg faktisk ikke prøvd så mye. Kanskje på tide snart. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Alltid kjekt med komplimenter, men sterotypiske lite gjennomtenkte komplimenter kan man heller bare la være å si. Min mening.. bruk sunn fornuft.. 6396200[/snapback] Sunn fornuft og JENTER? Da har man hørt det også... Men det er bedre med uoriginale komplimenter enn sånn type "Oj, du har veldig fine nesebor"... Gi komplimenter som er hyggelig for jenta å høre, som hun kan få "bruk for" senere. Om du har f.eks. en nesebor-fetisj, hold den for deg selv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Alltid kjekt med komplimenter, men sterotypiske lite gjennomtenkte komplimenter kan man heller bare la være å si. Min mening.. bruk sunn fornuft.. 6396200[/snapback] Sunn fornuft og JENTER? Da har man hørt det også... Men det er bedre med uoriginale komplimenter enn sånn type "Oj, du har veldig fine nesebor"... Gi komplimenter som er hyggelig for jenta å høre, som hun kan få "bruk for" senere. Om du har f.eks. en nesebor-fetisj, hold den for deg selv. 6396257[/snapback] De to kan fint brukes sammen. Det er bare dere som klarer å overdramatisere hele greien. Får jenter til å bli noen overnaturlige vesner... Mitt poeng er bare at sier man noe som høres gjennomtenkt ut og man sier det fordi man oppriktig mener det så betyr det mye mer for jenten. Hadde gitt deg mange pluss i min bok i vertfall.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Jenter dreper ikke. Så ofte. Snakk med henne om vanlige ting, som når du snakker med en kompis. Man kan snakke om alt mellom himmel og jord, bortsett fra andre jenter, og hvordan du syns de ser ut. Unngå tidligere kjærester. Og ikke vær for aktiv med kompliment. Kom med ett iblant, når det passer seg. Jenter er mennesker, de også. Snakk som normalt, legg litt humor i det. Ikke vær for formell, det er ikke et jobbintervju. Stikkord: Rolig, vanlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Jenter liker komplimenter, men sørg for at de er ærlige. Si ikke til en jente at hun har vakre øyne om hun ikke har det. Jeg har til nå aldri sett ei jente som jeg har hatt en grad av interesse(selv om den kanskje er liten) som ikke har fantastisk nydelig øyne. Men nå forteller jeg slikt til jenter jeg ikke er interessert i også. Jeg ser ikke poenget i å kun gi komplimenter til jenter man er interessert i. Slike komplimenter må komme naturlig og ikke bli kunstige. Således blir det mer naturlig om man sier det til alle, spesielt overfor de man er interessert i da det virker mer ærlig og ekte. Møter jeg en jente og hun er søt eller vakker så forteller jeg det om det føles naturlig. Trenger ikke være interessert i henne av den grunn. Er nok av jenter her inne f.eks. som virker søte og også vakre. Jeg kan ikke unnlate å si slikt bare fordi jeg ikke er interessert i de. Er noen snill, søt, grei, vakker, deilig, skjønn, ærlig, lojal, sympatisk osv så er det fint å si slikt til de. De har jo gjort seg fortjent til det. Enkelte kan ta seg så selvhøytidelig at man tror man blir sjekket opp, men da gir man bare beskjed om at nå må man jekke seg ned litt her Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg snakker med jenter slik dere sier... altså være meg selv..men det ender alltid med at jeg blir venner og slik med jenta. Hva skal jeg gjøre/prate om for å virke "litt" interessert? 6395641[/snapback] Ja, ender alltid opp som venn jeg også. Har tenkt litt og finni ut av at man hvertfall ALDRI skal fortelle en jente at man liker ho. Da blir spenninga borte osv og du ender opp som en venn eller IKKENO. Hvis du liker en jente så merker ho det av seg selv tror jeg. Hvertfall når det gjelder meg, for jeg gjør ting helt ubevisst som hinter til at jeg liker jenta. Bare ikke si det med ord, det mener jeg er dumt hvertfall. Jeg tror man ender opp som en venn fordi man ikke klarer å sette i gang de følelsene hos jenta som trengs for at ho skal bli tiltrukket av deg. Endret 27. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg mener at du ikke må gå i vennefellen. Ikke bli en veninne, da kommer du deg aldri ut igjen:P Vis at du liker hun, trenger ikke så at hun er den mest fantastiske personen i verden, men få hun til å føle seg bra, og føle seg spesiell. Når du eller hun går derfra skal hun stå igjen med en god følelse. Jeg tenker også at det kan være en fordel å gjøre eller si noe som hun husker, som f.eks. når hun har lagt seg, og bare ligger der og prøver å sove, så kommer hun på noe du sa eller gjorde. Jo mer hun tenker på deg, jo bedre mener jeg. Så lenge det er positivt da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Men skjønner du ikke at han er nervøs når han snakker med henne? Hvis man er nervøs, klarer man ikke å lene seg tilbake og være seg selv, med mindre man heter Clark Kent. Det kan være greit for han å lese seg opp i ting han kan prate om, så kommer det i alle fall noe. Og når han først får praten i gang, klarer han å lene seg mer tilbake og være seg selv. Blir samme prinsippet som en gressklippermotor, må dra den i gang... Erfart det mange ganger selv. Dessuten går det da fint an å være filosofisk og humoristisk på samme tid. Joda, men blir bare stress og ennda mer nervøs av å være så overdrevet bevisst på alt. Det er DA man blir nervøs. Det går selvfølgelig ann å være filosofisk og humoristisk på en gang, det var bare noen eksempler. Alltid kjekt med komplimenter, men sterotypiske lite gjennomtenkte komplimenter kan man heller bare la være å si. Min mening.. bruk sunn fornuft.. 6396200[/snapback] Sunn fornuft og JENTER? Da har man hørt det også.... Jenter er ikke så ulogiske som man skal ha det til. (Og gutter er ikke så logiske som folk skal ha det til heller. Begge har sine øyeblikk med handlinger som er fulstendig uforstålige...) Men det er bedre med uoriginale komplimenter enn sånn type "Oj, du har veldig fine nesebor"... Gi komplimenter som er hyggelig for jenta å høre, som hun kan få "bruk for" senere. Om du har f.eks. en nesebor-fetisj, hold den for deg selv. Så hvis en liker noe sært så er det negativt? Det er jo nettopp når folk liker noe uvanlig med en, et særpreg som ofte er spesielt da. Bare fint det. (Nå er det riktignok stor forskjell mellom fetisj og like noe...) Det er bare hyggelig og ikke minst overaskende å få komplimenter på noe man ikke forventet det på. Dessuten, så kommer man tilbake med det å være seg selv her. Hvis man hele tiden skal skjule noe sært/"rart" ved en selv så vil en aldri finne noen som respekterer en for det. *snip* Enig her, har da gitt komplimenter til venniner uten at jeg har vært interessert i dem. Endret 28. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 kanskje det var dagen fra slaget tolv? 6395869[/snapback] Tenkte datomessig ja Gratulerer til Snittleif og dama også, som ble sammen på samme dag 6396006[/snapback] Yey! Takk og gratulerer til dere også (Ja, jeg har skifta nick ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenker også at det kan være en fordel å gjøre eller si noe som hun husker, som f.eks. når hun har lagt seg, og bare ligger der og prøver å sove, så kommer hun på noe du sa eller gjorde. Jo mer hun tenker på deg, jo bedre mener jeg. Så lenge det er positivt da. 6396989[/snapback] Sant, sant. TLZ; jeg mente ikke at å like noe uvanlig er negativt, men hvis det blir noe sånt som fine nesebor, så kommer hun til å gjøre grimaser inni seg og lure på hva slags person du egentlig er, om du er maniac eller noe. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) TLZ; jeg mente ikke at å like noe uvanlig er negativt, men hvis det blir noe sånt som fine nesebor, så kommer hun til å gjøre grimaser inni seg og lure på hva slags person du egentlig er, om du er maniac eller noe. Så hvis det er bare litt uvanlig så er det greit, men hvis det er veldig sært så er det synd? Ærlighet er en fin ting. Endret 28. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Rhomba Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk for kjempe bra svar folkens! Setter stor pris på alle svarene jeg har fått... I dag gikk ting mye bedre enn i går. Jeg har snakket en del med hun, og jeg har ikke vært så nervøs. Men i dag har jeg heller ikke jobbet så mye med hun alene. Jeg jobbet bare med hun litt på begynnelsen av dagen, og så hadde vi en pause i 9 tiden i sammen der vi snakka en del med hverandre. I dag føler jeg at heller ikke hun har vært så nervøs. Når jeg spørte om ting svarte hun med litt lenger svar, og ofte spørte hun om ting videre Men nå trenger jeg noen tips igjen. Hvordan kan jeg få henne til å legger merke til at jeg er interessert i henne? Det var noen som nevnte at jeg kunne gi komplimenter om f.eks. fine øyner osv., men dette føler jeg at blir litt unaturlig å si. Det er liksom ikke helt meg å plutselig si noe slik, og jeg tror nok hun hadde blitt litt sjokert om jeg hadde sagt noe slikt. Men får ha det i bakhodet, og om det passer inn en gang så kanskje jeg gir et slikt komplimang. Smeboe nevnte at jeg kunne småerte henne litt for diverse ting, og å si det på en morsom måte. Altså flørte litt med hun. Skal se om jeg får prøvd å gjøre det i morra dersom det passer inn, men jeg er ikke noe ekspert på det området heller da, men får prøve så godt jeg kan Noen flere tips? Mvh, Rhomba Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Rhomba: Du trenge uansett ikke stresse. Jeg får iallfall noia hvis guttene blir for pågående og gjør alt for å vise at de er int. etc. Tror dette mellom dere vil komme etter hvert. Møtte du ikke henne nå på mandag da? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg snakker med jenter slik dere sier... altså være meg selv..men det ender alltid med at jeg blir venner og slik med jenta. Hva skal jeg gjøre/prate om for å virke "litt" interessert? 6395641[/snapback] En viktig ting er å ikke være for snill. Ikke gjør alt de ber om f.eks. Man må også flørte litt med dem, f.eks. litt kroppskontakt eller noen kjappe replikker. Få oppmerksomhet! Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Rhomba: Du trenge uansett ikke stresse. Jeg får iallfall noia hvis guttene blir for pågående og gjør alt for å vise at de er int. etc. Tror dette mellom dere vil komme etter hvert. Møtte du ikke henne nå på mandag da? 6401119[/snapback] Er så deilig å se at JENTER sier det samme som jeg har sagt. Helt enig... Ikke stress med å vise interesse, enten så vet jenta at du er intressert uten å ha sagt det eller så finner ho det ut til slutt. Ikke vis det så godt, for det er jo ganske spennende for ho og ikke helt vite om du liker ho eller ikke. Og hvis ho vil at du skal like ho så kommer ho jo til å gjøre alt for deg tror jeg Det er slik jeg har begynt med, når jeg skal "prøve meg på" en jente. Altså å få jenta til å jage meg istedenfor at jeg skal jage ho, på en måte. Jeg har finni en metode som du kan se overalt... Du ser tydelig at drittsekker får seg damer i hytt og pine.. Lærer du deg kunsten å være litt dust og idiot på en morsom og spennende måte, så stiger du litt i rank hos jenta mener jeg hvertfall. Hele meningen med "drittsekk" er at jenta tror du ikke liker ho og dermed prøver ho alt for å bli venn med deg slik at du skal akseptere ho. Men IKKE prøv deg på dette. Jeg mener ikke idiot/drittsekk på den måten som du tenker.. Det er nesten umulig å forklare med ord hvordan du skal gjøre dette og dessuten må det falle deg naturlig å gjøre det hvis ikke går det motsatt vei og da blir det ikke noe dame i det hele tatt. Dessuten må du vite litt om hva jenta mener om deg, for er jo ingen grunn til å være "drittsekk", når ho egentlig driter i hele deg, da blir det jo bare værre. Hvis noen jenter er uenige i dette, så skjønner jeg det Er jo ikke noe koselig å høre noen si at de skal være "drittsekk" mot noen jenter for å få de til å like en. Men uansett så funker det ganske så bra. Jeg kan jo ta et eksempel fra en fest jeg var på for noen dager siden... Jeg står å drikker på en øl ved siden av gulvet der disse jentene danser.. Så plutselig kommer det en jente dansende og omtrent jokker på beinet mitt. Men jeg kan jo aldeles ikke danse i det heletatt så jeg ville ikke bli med på dansen, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å være litt "drittsekk", så jeg dyttet henne bort! Først var jeg kald i blikket mens jeg så henne i øynene.. Ho så helt forskrekket ut, og så blunket jeg til henne og smilte og så gikk jeg å satt meg i stua. Dette var en PEN jente og jeg tror aldri hun har opplevd å bli "avvist" så kraftig før. Da begynte ho sikkert å tenke på hva ho gjorde galt og hvorfor jeg ikke var intressert i å danse med henne. Noen minutter senere kommer hun inn i stua der jeg sitter og setter seg ned på kanten av sofaen og legger handa si på låret mitt. Jeg bare tok tak i handa hennes og strøk litt over den med tommelen og så dyttet jeg henne bort igjen. Etter å ha gjentatt lignende ca 5 ganger så klikket det nesten for jenta. Jeg så på ho at ho ble helt desperat! Jeg sa til kameratene mine at jeg skulle gå å hente en øl, men det trengte jeg ikke for ho spratt opp og sa ho skulle hente en til meg :!: Jeg tok imot ølen som hun t.o.m hadde åpnet for meg og gikk ut på verandaen.. 2 minutter etter kommer hun og river tak i meg og sier med en hissig stemme: "Hvorfor er du så slem mot meg!!?!?".. Jeg gadd ikke svare henne, men JEG tok tak i henne og slang henne ned på toseteren og var på veg til kysse ho men jeg stoppa opp 1 cm fra munnen hennes og trakk meg tilbake.. Ho var akkuratt på veg til å ta imot kysset, men så dreit jeg i det.. haha.. Da tok ho å reiste seg opp, satt seg på fanget mitt vendt seg med annsiktet mot meg og tvinga meg til å kysse ho! Ble et nummer den kvelden skal jeg love deg. (Jeg tar ikke noe ansvar hvis dere prøver dette og feiler) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Ser på meg selv som en rimelig grei gutt, men får jo aldri dame :@ jaja får bare vente på "the one" da 4892992[/snapback] Kjenner meg på en måte sånn jeg og. Grei, men tror ikke jeg får noen enda. Tør liksom ikke å spørre. Som det noen sa på første eller andre side av denen dråden: "Det er lettere å knekke en 4096-bits kryptering enn å date". Får ta og vente på "teh 1 2". Hadde det bare vært så enkelt. http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg