smeboe Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hun er en veldig god venn og har kjent hun lenge før det utviklet seg.. Har ikke rotet med hun så veldig lenge så får se kor det ender. Men eg ønsker hun ikke noe ondt og liker hun veldig godt. Men at hun har type det driter eg rett og slett i. Det hindrer ikke meg i å prøve meg 6377088[/snapback] Kjærligheten kjenner ingen grenser Hvis du virkelig ER veldig glad i henne, og da mener jeg ikke bare glad, men forelsket, mener jeg som sagt du skal være egoistisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Med mindre hun slår opp med typen er det da klart at hun helst vil ha han. Hvorfor beholde han hvis hun har mer lyst på deg? Jeg gjør noe med det. Må bare vente til etter New Zealand. Steffy: God sex>Dårlig sex 6376966[/snapback] Jeg synes ikke det er noe galt i det Magicus gjør, det er jenta som velger å være utro. Men Magicus; er du glad i henne? i så fall; kjemp litt for henne. Hvis ikke; hvorfor f... må du ha sex med akkurat henne da? Det finnes jo mange hull andre steder 6377052[/snapback] Hun er en veldig god venn og har kjent hun lenge før det utviklet seg.. Har ikke rotet med hun så veldig lenge så får se kor det ender. Men eg ønsker hun ikke noe ondt og liker hun veldig godt. Men at hun har type det driter eg rett og slett i. Det hindrer ikke meg i å prøve meg 6377088[/snapback] Hvis du er forelska er det hver mann for seg selv. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hun er en veldig god venn og har kjent hun lenge før det utviklet seg.. Har ikke rotet med hun så veldig lenge så får se kor det ender. Men eg ønsker hun ikke noe ondt og liker hun veldig godt. Men at hun har type det driter eg rett og slett i. Det hindrer ikke meg i å prøve meg 6377088[/snapback] Kjærligheten kjenner ingen grenser Hvis du virkelig ER veldig glad i henne, og da mener jeg ikke bare glad, men forelsket, mener jeg som sagt du skal være egoistisk. 6377119[/snapback] jepp. Helt enig med deg Endelig en som har skjønt det. All is fair in love and war Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Steffy: God sex>Dårlig sex 6376966[/snapback] Var det et motargument? Man tar det man får, og hvis det man får er en jente som ikke er fornøyd med den nåværende kjæresten, så får det heller være. Det er mye kritikk av en situasjon folk vet lite om. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Steffy: God sex>Dårlig sex 6376966[/snapback] Var det et motargument? Man tar det man får, og hvis det man får er en jente som ikke er fornøyd med den nåværende kjæresten, så får det heller være. Det er mye kritikk av en situasjon folk vet lite om. 6377294[/snapback] Heller null sex enn sex med ei jente som helst ville hatt en annen. Det skal nevnes at folk er veldig forskjellige. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Kan jo hende det er bra sex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Kan jo hende det er bra sex 6377393[/snapback] For all del. Har hatt bra utenomforholdssex jeg. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Men hvis han var utro ved å kysse ei annen jente, så kunne jeg nok tilgitt. Kommer sef. an på hvordan forholdet er da.. 6374904[/snapback] Herre, jeg ville ALDRI akseptert noe sånt! Tenk bare på hva som foregår inne i hodet hans/hennes FØR kysset. Det er IKKE noe annerledes, grensen er brutt, og forholdet kunne ikke holde han/hun fra å gjøre det. Og hvis ikke forholdet hindrer ham/henne, kan man trekke den konklusjonen at det ikke skal hindre deg heller, og dermed er forholdet brutt. Det blir omtrent som å stikke en nål inn i en ballong. 6375877[/snapback] vil bare tilføye at det ikke alltid foregår så mye i hodet til oss mannfolk før ett kyss.. opplevd opptil flere ganger (heldige meg ) at ett kyss kan komme out of the blue.. tenkt på at det ikke alltid er mannen som innleder ett kyss? Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Tenkte litt over ho andre jenta som jeg VAR sammen med.... Jeg gjorde det slutt med ho... Jeg syns ikke ho er min type jente som jeg kunne tenke meg å være sammen med. En ting jeg har finni ut.. Jeg har aldri vært sammen med noen, men nå som folk har sett jeg har vært sammen med hu så begynner andre jenter å flørte med meg.. Hvorfor begynner de plutselig nå å flørte med meg når jeg endelig hadde fått meg en kjæreste? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 vil bare tilføye at det ikke alltid foregår så mye i hodet til oss mannfolk før ett kyss.. opplevd opptil flere ganger (heldige meg ) at ett kyss kan komme out of the blue.. tenkt på at det ikke alltid er mannen som innleder ett kyss? 6377608[/snapback] Dette har jeg hatt i tankene hele tiden, men jeg har ikke giddet å skrive det ned som forutsetning. Selvfølgelig er ikke et ufrivillig kyss utroskap. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Magicus: Jeg mener nå i utgangspunktet at prinsippet "respekter et forhold" er en fin regel. Hvordan ville du likt det hvis du var i hennes type sin situasjon? Og... løser forelskelse en fra all moral? For min del så ville jeg uansett ikke blitt sammen med ei jente som var villig til å være utro, sjangsene for at hun da senere gjør det i et forhold vi har er store. Men for all del..... ditt liv, bla bla bla... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Magicus: Hvis du skal innlede et forhold til henne, tenk at hun var utro med deg. Og da var hun utro. Kan hun være utro med sin nåværende kjæreste, kan hun også være det med deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Magicus: Jeg mener nå i utgangspunktet at prinsippet "respekter et forhold" er en fin regel. Hvordan ville du likt det hvis du var i hennes type sin situasjon? 6377893[/snapback] Hun er ulykkelig med ham; har det noe å si om hun er utro eller ikke? Forholdet er en farse uansett. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg synes ikke et kyss er grunn til å gjøre slutt et forhold som har vart lenge.Men dette er noe jeg mener nå i senere tid. Jeg tenkte aboslutt ikke sånn før. Man blir kanskje litt mer tolerant med årene? Men så klart, vi e jo ail sammen individa! 6375988[/snapback] Det er jo selvfølgelig noe annet å kysse en begge er trygg på eller en av samme kjønn bare på tull e.l. Men å gjøre det med en som kunne vært potensiell interressant ville jeg i alle tilfeller kalle utroskap. Selvfølgelig er det, som seether sier, en helt annen sak hva man skal gjøre med det, men det er utroskap. Om dette utroskapet fører til avslutting av forholdet kommer selvfølgelig an på omstendighetene og ikke minst følelsene, men det er etter min mening utilgivelig i et forhold, fordi det bygger opp så mye komplikasjoner. 6376954[/snapback] Joa.. Men som sagt, vi tenker alle så forskjellig om dette. Uansett, så tror jeg at man må prate veldig åpent med partneren sin om akkurat dette, for å få forholdet til å fungere. Hvis partene har veldig ulike grenser, så bør man jo finne en gylden middelvei som begge kan være fornøyd med. vil bare tilføye at det ikke alltid foregår så mye i hodet til oss mannfolk før ett kyss.. opplevd opptil flere ganger (heldige meg ) at ett kyss kan komme out of the blue.. tenkt på at det ikke alltid er mannen som innleder ett kyss? 6377608[/snapback] Akkurat, plutselig så kan det bare skje. Kanskje ingen følelser involvert, det bare skjedde. Og når det ikke er mer enn det som har skjedd, så ser jeg ikke at det skal være en grunn til å gjøre det slutt. MEN, hvis man flyr rundt og kysser gud og en hver mann, så blir det noe annet. Men det sier seg kanskje selv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Akkurat, plutselig så kan det bare skje. Kanskje ingen følelser involvert, det bare skjedde. Og når det ikke er mer enn det som har skjedd, så ser jeg ikke at det skal være en grunn til å gjøre det slutt. 6378546[/snapback] Men det kan likeve være sårt for partneren. Men jeg kan ikke se at litt kyssing skal være noen grunn til å slå opp, i hvert fall ikke om utrokysseren angrer seg i ettertid. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 nei, jeg er så "in love" med min samboer at liver er hærlige . peace out Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ser det ikke likt. Hadde dama mi kyssa noen andre mens vi var sammen så hadde jeg sett på det som utroskap. Punktum. Og utroskap tåler jeg ikke...og da hadde jeg avslutta forholdet. Jeg har ikke noe å gjøre i et forhold der den andre parten kan gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ser det ikke likt. Hadde dama mi kyssa noen andre mens vi var sammen så hadde jeg sett på det som utroskap. Punktum. Og utroskap tåler jeg ikke...og da hadde jeg avslutta forholdet. Jeg har ikke noe å gjøre i et forhold der den andre parten kan gjøre noe slikt. 6378706[/snapback] I mine øyne så er det å overreagere. Selvsagt er det sårt og vondt og dritt, men å kaste et potensiellt bra forhold på båten fordi den andre parten gjør en feil er kanskje litt dumt? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Det er ikke en feil å kysse noen! Det er overlagt (om ikke noen hopper på en kysser da), og det er utroskap. Hvor bra vil det forholdet være i fremtiden om man aldri kan stole på personen igjen? Jeg er sjalu nok fra før (dog er blitt mye bedre ), men en slik knekk hadde jeg ikke taklet. Å kysse andre viser at en ikke bryr seg om kjæresten slik en bør i et godt forhold. Om andre velger å gi det en ny sjanse så gjerne for meg. Jeg hadde ikke gjort det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Det er ikke en feil å kysse noen! Det er overlagt (om ikke noen hopper på en kysser da), og det er utroskap. Hvor bra vil det forholdet være i fremtiden om man aldri kan stole på personen igjen? Jeg er sjalu nok fra før (dog er blitt mye bedre ), men en slik knekk hadde jeg ikke taklet. Å kysse andre viser at en ikke bryr seg om kjæresten slik en bør i et godt forhold. Om andre velger å gi det en ny sjanse så gjerne for meg. Jeg hadde ikke gjort det. 6378755[/snapback] Hva om dama di hadde blitt overfalt av en fyr på fest da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg