k1mzor Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Har møtt en utrolig flott jente Hun er 18 og jeg 17 :$ Hun kommer til helga å sover hos meg får jeg håpe, må bare få foreldra mine ut Endret 24. juni 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du liker å være andrevalget? 6376717[/snapback] Som sagt, bedre enn ingenting. 6376765[/snapback] Sorry, men da sliter du. 6376769[/snapback] Aldri følt meg bedre eg.. Men kan forstå at enkelte her inne ikke liker det. Så det er dere som har ett problem ikke meg. Hva er sågale med bigami uansett? 6376797[/snapback] Du har problemer men det har jeg vel skrevet nok om i den andre posten min. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Har møtt en utrolig flott jente Hun er 18 og jeg 17 :$ Hun kommer til helga å sover hos meg får jeg håpe, må bare få foreldra mine ut 6376807[/snapback] Gratulerer sex er ikke det vigtikste det kommer etter hvert men (Det er jo en fin ting det å) Lykke til uannsett alle har behov. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hvem har sakt noe om sex? Edit: hun skal liksom være hos meg hele helga, derfor jeg må få dem på hytta eller noe slikt. Endret 24. juni 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvem har sakt noe om sex? Edit: hun skal liksom være hos meg hele helga, derfor jeg må få dem på hytta eller noe slikt. 6376835[/snapback] Du hinta vel "litt" ellers trenger du vel ikke ha foreldrene ut? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Har møtt en utrolig flott jente Hun er 18 og jeg 17 :$ Hun kommer til helga å sover hos meg får jeg håpe, må bare få foreldra mine ut 6376807[/snapback] Gratulerer sex er ikke det vigtikste det kommer etter hvert men (Det er jo en fin ting det å) Lykke til uannsett alle har behov. 6376831[/snapback] De kan jo bare ligge kose og snakke sammen, som er særdeles hyggelig. Mest sannsylig skjer det vel andre ting, men det kommer naturlig med når man er forelsket. =) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvem har sakt noe om sex? Edit: hun skal liksom være hos meg hele helga, derfor jeg må få dem på hytta eller noe slikt. 6376835[/snapback] Ok trodde du snakka om ei natt jeg. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvem har sakt noe om sex? Edit: hun skal liksom være hos meg hele helga, derfor jeg må få dem på hytta eller noe slikt. 6376835[/snapback] Bare si at du skal ha noen kamerater over for å spille noe og at du trenger stedet for deg sjøl. evnt kan dere trekke inn på ett motellrom. U might get lucky Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Sex tror jeg vi kommer til å ha. Men jeg er jo ikke jomfru da Får håpe jeg blir alene da Hadde vært koselig med den jenta en hel helg hos meg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Magicus: Hun ser på deg som en siste utvei. Men om du vil være den desperate utveien når ingen andre er der, greit for meg. Ditt liv, dine problemer. Endret 24. juni 2006 av Marley Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Sex tror jeg vi kommer til å ha. Men jeg er jo ikke jomfru da Får håpe jeg blir alene da Hadde vært koselig med den jenta en hel helg hos meg! 6376895[/snapback] go 4 it Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Det er deilig når alt føles bare trist og jævli, så dukker en jente opp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Det er deilig når alt føles bare trist og jævli, så dukker en jente opp. 6376927[/snapback] Mhm. Veldig deilig. Særlig når hun lyser opp en veldig mørk hverdag. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Magicus: Hun ser på deg som en siste utvei. Men om du vil være den desperate utveien når ingen andre er der, greit for meg. Ditt liv, dine problemer. 6376899[/snapback] Og hvordan vet du det? Typen er ikke der for hun så trekker til meg. Helt naturlig det. Eg er ikke typen til å si nei. No problem, alle er fornøyd. Kanskje hun dumper typen og. Ikke at det bryr meg. Har det ypperlig no. Men av en eller annen grunn er det ikke akseptert her på denne tråden. Virker som om det er du som har problemer.. Er du betatt av en jente? Gå å gjør noe med det da mann. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Skjønner hvordan du har det Marley. Har det akkurat slik som du nå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Magicus: Hun ser på deg som en siste utvei. Men om du vil være den desperate utveien når ingen andre er der, greit for meg. Ditt liv, dine problemer. 6376899[/snapback] Fælt så flink vi var til å presisere at det er et problem, da. Sex > ikke sex Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg synes ikke et kyss er grunn til å gjøre slutt et forhold som har vart lenge.Men dette er noe jeg mener nå i senere tid. Jeg tenkte aboslutt ikke sånn før. Man blir kanskje litt mer tolerant med årene? Men så klart, vi e jo ail sammen individa! 6375988[/snapback] Det er jo selvfølgelig noe annet å kysse en begge er trygg på eller en av samme kjønn bare på tull e.l. Men å gjøre det med en som kunne vært potensiell interressant ville jeg i alle tilfeller kalle utroskap. Selvfølgelig er det, som seether sier, en helt annen sak hva man skal gjøre med det, men det er utroskap. Om dette utroskapet fører til avslutting av forholdet kommer selvfølgelig an på omstendighetene og ikke minst følelsene, men det er etter min mening utilgivelig i et forhold, fordi det bygger opp så mye komplikasjoner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg begynner å blit betatt av ei jente. Det er rart. Magicus: Hun ser på deg som en siste utvei. Men om du vil være den desperate utveien når ingen andre er der, greit for meg. Ditt liv, dine problemer. 6376899[/snapback] Og hvordan vet du det? Typen er ikke der for hun så trekker til meg. Helt naturlig det. Eg er ikke typen til å si nei. No problem, alle er fornøyd. Kanskje hun dumper typen og. Ikke at det bryr meg. Har det ypperlig no. Men av en eller annen grunn er det ikke akseptert her på denne tråden. Virker som om det er du som har problemer.. Er du betatt av en jente? Gå å gjør noe med det da mann. 6376944[/snapback] Med mindre hun slår opp med typen er det da klart at hun helst vil ha han. Hvorfor beholde han hvis hun har mer lyst på deg? Jeg gjør noe med det. Må bare vente til etter New Zealand. Steffy: God sex>Dårlig sex Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Med mindre hun slår opp med typen er det da klart at hun helst vil ha han. Hvorfor beholde han hvis hun har mer lyst på deg? Jeg gjør noe med det. Må bare vente til etter New Zealand. Steffy: God sex>Dårlig sex 6376966[/snapback] Jeg synes ikke det er noe galt i det Magicus gjør, det er jenta som velger å være utro. Men Magicus; er du glad i henne? i så fall; kjemp litt for henne. Hvis ikke; hvorfor f... må du ha sex med akkurat henne da? Det finnes jo mange hull andre steder Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Med mindre hun slår opp med typen er det da klart at hun helst vil ha han. Hvorfor beholde han hvis hun har mer lyst på deg? Jeg gjør noe med det. Må bare vente til etter New Zealand. Steffy: God sex>Dårlig sex 6376966[/snapback] Jeg synes ikke det er noe galt i det Magicus gjør, det er jenta som velger å være utro. Men Magicus; er du glad i henne? i så fall; kjemp litt for henne. Hvis ikke; hvorfor f... må du ha sex med akkurat henne da? Det finnes jo mange hull andre steder 6377052[/snapback] Hun er en veldig god venn og har kjent hun lenge før det utviklet seg.. Har ikke rotet med hun så veldig lenge så får se kor det ender. Men eg ønsker hun ikke noe ondt og liker hun veldig godt. Men at hun har type det driter eg rett og slett i. Det hindrer ikke meg i å prøve meg Endret 24. juni 2006 av magicus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg